Examen.nlquote:
Je mocht er toch ook 220 gebruiken? Maximale aantal woorden was 200 en die mocht je met 10% overschrijden.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:30 schreef Push. het volgende:
[..]
Examen.nl
Jij had toch ook te veel woorden? Aardig gestress zeker? Had er 260 na in m'n klad want dacht dat je er 220 mocht gebruiken. Kwartier voor tijd controleerde ik 't en mocht je er 200 gebruiken53 woorden geschrapt..
Was ook echt op de 'bel' klaar.
Ja ik dacht dus 242 in dat geval.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef Uvejal het volgende:
[..]
Je mocht er toch ook 220 gebruiken? Maximale aantal woorden was 200 en die mocht je met 10% overschrijden.
Dat klopt toch niet? Dan zou je als je alles goed hebt geen 10 hebben met een N<1?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
aantal gehaald/aantal te halen x 9 + N (tussen 0-2).
behaalde hoeveelheid puntenquote:
Klopt ongeveer. Je fouten worden je gewoon per n-term strenger aangerekend, en dat komt ongeveer overeen met die formule.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:39 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? Dan zou je als je alles goed hebt geen 10 hebben met een N<1?
Boven de 4.1 gaat wel lukken.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef Romanus het volgende:
[..]
nee, want ik sta een 7 voor NL, een 7 voor Engels maar een 4.9 voor wiskunde. Mocht ik wiskunde onder een 4.1 halen dan ben ik gezakt. Ik ben echt slecht in wiskunde maar ik ga er van uit dat ik wel boven een 4.1 moet kunnen halen.
Dat staat hierboven ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:45 schreef AppleBite het volgende:
[..]
behaalde hoeveelheid punten
_________________________ x 9 + n-term
Maximaal aantal punten
Excuus, niet gelezen. Ik zag de vraag staan en beantwoordde die gewoon. Had beter nog even verder kunnen lezen.quote:
Jij hebt al eerder examen gedaan las ik, wat is normaal qua hoeveelheid klachten bij het laks en qua N-term voor Nederlands (schat tussen de 0,5-1,3)?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
meningen over vwo Nederlands zijn wel erg verdeeld in dat topic.
De klachten voor Nederlands zijn altijd abnormaal veel. Duizenden klachten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Jij hebt al eerder examen gedaan las ik, wat is normaal qua hoeveelheid klachten bij het laks en qua N-term voor Nederlands (schat tussen de 0,5-1,3)?
Ah, helaas dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
De klachten voor Nederlands zijn altijd abnormaal veel. Duizenden klachten.
Ze doen er geen reet mee. De norm ligt altijd rond de 0,5.Uitzonderingen daargelaten.
Bij ons golden de huidige eisen ook al als overgangseisen. Verder heeft onze school er niet veel bijzonders aan gedaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef JoelBaka het volgende:
Even een vraagje: Hoe heeft de school jullie voorbereid om de nieuwe eisen? Naar mijn idee krijg je die nieuwe eisen gewoon op je bord gegooid en zie je maar, en zullen ze strenger zijn in het voorlaatste jaar. Maar is het onderwijs zich nou ook echt aan de nieuwe eisen aan het aanpassen? Want het idee is toch om zo het onderwijs te verbeteren?(Dat vraag ik me nou al een tijdje af)
En voor de mensen die vandaag al een examen hebben gehad, gefeliciteerd nummer 1 zit erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |