Hoezo niet, waar slaat het op dat die van havo moeilijker kan zijn dan die van vwo!quote:
Moet havo dan niet met een hoofdletter?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
Moeilijker is relatief, en vwo mag gewoon met kleine letters jongens.
Gewoon havo en vwo, easy as that.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet havo dan niet met een hoofdletter?
Waarom vindt iedereen dat streng? Makkelijk toch..quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Ohja vanaf dit jaar maar 1 onvoldoende op NL/Eng/Wis en minimaal een 5 dan. Streng
Er zijn er zat die matig zijn in bijv Engels en wiskunde. Of NL en wiskunde. Of NL en EN.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen dat streng? Makkelijk toch..
Ik vind dat je voor Nederlands en Engels sowieso een voldoende moet kunnen halen, anders heb je de laatste vier/vijf/zes jaar echt iets verkeerd gedaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn er zat die matig zijn in bijv Engels en wiskunde. Of NL en wiskunde. Of NL en EN.
Als ik het kan, kunnen de anderen het ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Ohja vanaf dit jaar maar 1 onvoldoende op NL/Eng/Wis en minimaal een 5 dan. Streng
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik vind dat je voor Nederlands en Engels sowieso een voldoende moet kunnen halen, anders heb je de laatste vier/vijf/zes jaar echt iets verkeerd gedaan.
nee, want ik sta een 7 voor NL, een 7 voor Engels maar een 4.9 voor wiskunde. Mocht ik wiskunde onder een 4.1 halen dan ben ik gezakt. Ik ben echt slecht in wiskunde maar ik ga er van uit dat ik wel boven een 4.1 moet kunnen halen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen dat streng? Makkelijk toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |