twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:48:14Politie en mariniers zijn volgens politiewoordvoerder bezig met het onderzoeken van het laatste deel van het zoekgebied in Geulle. (1/2) reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:48:46Daarna wordt besloten of er morgen nog verder gezocht moet worden in het gebied. (2/2) http://t.co/ujiHxepwi0 reageer retweet
twitter:rikdogger twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:49:52Over een uur meldt de politie of ze morgen doorgaan met zoeken in #Geulle of niet. reageer retweet
Bij complete stilte zijn er altijd mensen die zeggen "waarom reageert moeder niet?"quote:Op zondag 12 mei 2013 20:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Niemand verwacht een reactie te krijgen hoor.
Dan kunnen ze nog in die buis zitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben klaar met het uitgraven van mijn tuin. op een grote dikke buis na en een betonnen rioolleiding ben ik niets bijzonders tegengekomen helaas
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:49:33Er word nog ongeveer een uur doorgezocht.Daarna word er besloten of er morgen verder word gezocht #geulle #vermistebroertjes reageer retweet
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nog in die buis zitten.
als ze een vingertje hebben gevonden gaan ze morgen verder of waarom kunnen ze dat nu nog niet beslissenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:49:33Er word nog ongeveer een uur doorgezocht.Daarna word er besloten of er morgen verder word gezocht #geulle #vermistebroertjes reageer retweet
Ja, vind het ergens abnormaal dat er blijkbaar mensen zijn die een vrouw in de gaten houden op FB en vervolgens verkondigen dat het maar apart is dat een vrouw een foto upload met haar kinderen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus jij gaat nu iemand vertellen wat 'normaal' is?
twitter:florisprenger twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:50:57Politiewoordvoerder Bernhard Jens denkt over een uur te kunnen besluiten of er verder gezocht moet worden bij #Geulle. Net op #radioM reageer retweet
Joh, het gaat hier dan ook niet om een profielfoto.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:50 schreef Lpunt het volgende:
Bovendien gaan profielfoto's automatisch openbaar. Kan ook zijn dat ze het niet doorheeft. Maargoed, al met al redelijk normaal om een foto te uploaden met je kinderen.
Als er een vinger was gevonden was het nu groot nieuws.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ze een vingertje hebben gevonden gaan ze morgen verder of waarom kunnen ze dat nu nog niet beslissen
We weten het nu wel Ajacied.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Joh, het gaat hier dan ook niet om een profielfoto.
Blijkbaar vond ze het nodig om even richting heel Nederland te laten zien hoeveel ze van de kindjes houdt.
Die foto werd hier gepost, je hoeft alleen maar hier te lezen wat er op haar FB gebeurt, en het is normaal(!!) om daar iets van te vinden, wat je er ook van vindt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ja, vind het ergens abnormaal dat er blijkbaar mensen zijn die een vrouw in de gaten houden op FB en vervolgens verkondigen dat het maar apart is dat een vrouw een foto upload met haar kinderen.
Maargoed, misschien is het doodnormaal om dat apart te vinden en ben ik wel abnormaal.
Ik had het alleen anders gedaan. Dat is allesquote:Op zondag 12 mei 2013 20:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat deel je idd met vrienden. Maar wie weet kan ze niet meer nuchter nadenken en staat ze er niet bij stil dat haar profiel niet op privé staat...
Ik zoek er niet echt iets achter...
Precies. Goed is het toch nooitquote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij complete stilte zijn er altijd mensen die zeggen "waarom reageert moeder niet?"
Er staat nergens dat het niet goed is, deze draai wordt er aan gegeven.quote:
Oh oke. Nou dan vind ik het raar dat mensen het apart vinden dat een vrouw een foto upload. Srry.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die foto werd hier gepost, je hoeft alleen maar hier te lezen wat er op haar FB gebeurt, en het is normaal(!!) om daar iets van te vinden, wat je er ook van vindt.
goed filmpje. jammer hoor dat het bij jou niet werkt!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef Rachilda het volgende:
Kan iemand dit filmpje ff bekijken, bij mij gaat de link niet open :
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130512_00578063
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |