Zijn ook foto's van. Is van vóór zoektocht begon..quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Rachilda het volgende:
[..]
op de videobeelden is op het laatst een wit huisje te zien, agenten lopen daar op af, iemand een idee wat dat is?
Ik weet niet waar die foto van is. maar het zou kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef Rachilda het volgende:
zo te zien zoeken ze wel in het water als dit een nieuwe foto is van nu http://www.standaard.be/cnt/DMF20130512_00577310
Kan. Maar zijn ook wel wat zaken waarbij kinderen/jongeren verdwenen zijn zonder dat ze zijn meegenomen naar land van herkomst/weggelopen zijn oid. Over volwassenen net zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Meeste toch weggelopen tienermeiden en kinderen meegenomen door de vader of moeder naar land van herkomst.
Deze zaak is toch vrij uniek.
Dat Bunderbos werd ook doorzocht omdat ze er vaak speelden. Wellicht schoot zijn ex te binnen dat ze ook weleens gingen vissen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat wisten ze al dagen geleden. Het zou logischer zijn eerst af te wachten wat uit die videobeelden komt waar nu niet genoeg op te zien is(van de auto en de inzittenden).
Dat zijn er echt maar weinig.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Kan. Maar zijn ook wel wat zaken waarbij kinderen/jongeren verdwenen zijn zonder dat ze zijn meegenomen naar land van herkomst/weggelopen zijn oid. Over volwassenen net zo.
Blijft ergens wel apart dat er nu al moeilijk wordt gedaan over het uploaden van een fotootje. Wat moet ze? Hele dag jankend en stil in haar huis zitten?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Raar he, iemand die er anders over denkt.
tja hmmm...zou kunnen betekenen dat de heli toch iets gespot heeft in het water, of dat de honden richting water aanslaan...oei...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die foto van is. maar het zou kunnen.
Ik vind erg vaag. Hij twittert continu iedere scheet en nu is hij al 40min stil. Het stinkt... *grin* Sorry heb mijn sherlock hoed op.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die zijn al een half uur stil. Maar TRV Utrecht ook (bijna).
Nee, daar lag het tankstation waar de vader had getankt en de jongens nog bij hem in de auto zaten (te zien op camerabeelden)quote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat Bunderbos werd ook doorzocht omdat ze er vaak speelden. Wellicht schoot zijn ex te binnen dat ze ook weleens gingen vissen.
twitter:KempesHVNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:41:03Politiehonden speuren gebied af in #Geulle. #vermistebroertjes #hvnl http://t.co/iZpZ9dxq5w reageer retweet
Geen idee, over de wereld wel weer heel veel. Blijft vreemd.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zijn er echt maar weinig.
Volwassenen meer.
Ze hebben zijn smartphone afgepakt en in het water gegooidquote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind erg vaag. Hij twittert continu iedere scheet en nu is hij al 40min stil. Het stinkt... *grin* Sorry heb mijn sherlock hoed op.
Bayswater heeft volgens mij gelijk hoor, ik heb ook gehoord dat daar gezocht is omdat ze daar eerder waren geweest.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, daar lag het tankstation waar de vader had getankt en de jongens nog bij hem in de auto zaten (te zien op camerabeelden)
van belgische nieuws website, zag ik via twitter voorbij komenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die foto van is. maar het zou kunnen.
Er is niks te meldenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind erg vaag. Hij twittert continu iedere scheet en nu is hij al 40min stil. Het stinkt... *grin* Sorry heb mijn sherlock hoed op.
Ik ben niet zo op de hoogte welke personen en kinderen in het buitenland allemaal vermist zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Geen idee, over de wereld wel weer heel veel. Blijft vreemd.
Ah...het leeft nog...zie een reactie.quote:
DAT zag ik wel. Ik bedoel van welke locatiequote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef Rachilda het volgende:
[..]
van belgische nieuws website, zag ik via twitter voorbij komen
Nee hoor. Alles te maken met nogmaals; de videobeelden van het tanken.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bayswater heeft volgens mij gelijk hoor, ik heb ook gehoord dat daar gezocht is omdat ze daar eerder waren geweest.
Doe ik er moeilijk over ja?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Blijft ergens wel apart dat er nu al moeilijk wordt gedaan over het uploaden van een fotootje. Wat moet ze? Hele dag jankend en stil in haar huis zitten?
De vijver ligt dichter bij het tankstation dan dat Bunderbos, eind van een doodlopende weg.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, daar lag het tankstation waar de vader had getankt en de jongens nog bij hem in de auto zaten (te zien op camerabeelden)
twitter:rikdogger twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:41:48Opnieuw een busje van forensische recherche meldt zich bij afgezet gebied in #Geulle reageer retweet
Ze kan zo veel mogelijk berichten beter privé zetten. Zo dat alleen vrienden het zien.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe ik er moeilijk over ja?Ik geef zelfs aan dat het geen kwaad kan, maar persoonlijk zou ik even afstand nemen van Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |