Nou gezegd op FOK! dat ik er alleen was en niemand zag zo gauw, toen kwamen ze me halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je er bij de volgende meet maar wel bij bent danquote:Op zondag 12 mei 2013 19:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zat toch ook niet in de whatsappgroep, niet dat ik uberhaupt zou komen... en sowieso heb ik al 4 weken geen telefoon. Zou hem niet zijn geworden gisteren.
Ditquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gezegd op FOK! dat ik er alleen was en niemand zag zo gauw, toen kwamen ze me halen.Deel dat eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Het nummerquote:
Krijgt ze stalkersquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gezegd op FOK! dat ik er alleen was en niemand zag zo gauw, toen kwamen ze me halen.ohh zoo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij durft
Doei!
Je bent geen lekker wijf, dus gaat niet doorquote:
Hoezo durft zij? Wat? Huh? :$quote:
Alles.quote:
We gingen daarna naar de poema nog, we waren maar tot 11-12 in de beurs gebleven.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alles.
Mocht de volgende meet in een beter etablissement zijn met voldoende chicks, dan ben ik wellicht ook van de partij.
Dat maakt het niet zo heel veel beterquote:Op zondag 12 mei 2013 19:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
We gingen daarna naar de poema nog, we waren maar tot 11-12 in de beurs gebleven.
OPEN JE OGEN, heb genoeg mooie meisjes gezien hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alles.
Mocht de volgende meet in een beter etablissement zijn met voldoende chicks, dan ben ik wellicht ook van de partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |