nee ze gaan in 1x beginnen met de serie want wie niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Stefan het volgende:
Wordt er nog verteld hoe zn dood in scene is gezet
It's going to be awesome!quote:
Er komen Cameo's van superheroesquote:Op maandag 13 mei 2013 10:24 schreef Stefan het volgende:
Maar doen er alleen B garnituur helden mee of spelen andere acteurs nu bv thor of Black widdow?
Er is een zeer complexe en technische uitleg voor het feit dat hij de Avengers kon laten denken dat hij dood is.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Stefan het volgende:
Wordt er nog verteld hoe zn dood in scene is gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
in de nieuwe trailer zag je een glimp van Luke cage en hij heeft super powersquote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat er (reeds geïntroduceerde) Avengers gaan opduiken in die TV-reeks, vind ik ook niet nodig.
Maar hoop wel dat er wat figuren met superpowers meedoen, want het is wel het Marvel universum. Gewoon wat SHIELD vs. Hydra zou lichtjes teleurstellend zijn. Maakt niet uit of het dan good guys of bad guys zijn.
Er wordt iig. al uit gebouwen gesprongen, dus dat zal wel goed zitten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er is een zeer complexe en technische uitleg voor het feit dat hij de Avengers kon laten denken dat hij dood is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er is een zeer complexe en technische uitleg voor het feit dat hij de Avengers kon laten denken dat hij dood is.En een fles Heinz ketchupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |