ik vind het wel relevantquote:Op zondag 12 mei 2013 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel allemaal relevant dan?
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:52 schreef Rachilda het volgende:
twitter:PimBoswijk twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:47:09@JulianRubenNL er is mogelijk iets gevonden bij de visvijver in Geulle reageer retweet
aha, ok!quote:Op zondag 12 mei 2013 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Over die foto die je eerder postte:Was dus zoals verwacht nikstwitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:51:23Beste mensen de Foto van @IkHeetGeenPiet staat vooralsnog los van de zaak en komt uit de kuststreek. reageer retweet
Daar hoef je geen fysiotherapeut voor te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De fysiotherapeuten die ik kende hadden een zeer gedegen kennis over de fysiologie van het menselijk lichaam. Volgens mij zou een zelfmoord door ophanging "goed" kunnen worden uitgevoerd door een fysiotherapeut.
Trambestuurders kunnen dat goed idd.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen fysiotherapeut voor te zijn.
Ook al het non-nieuws zoals dat de helicopter landt, en dat er nu wat linten worden vastgemaakt, om maar enkele voorbeelden te noemen? Of iedere foto van een verdwaalde schoen, sjaal, of sok?quote:
Ja. Gewoon om te weten wat er gebeurt.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel allemaal relevant dan?
twitter:sgerits twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:53:12@JulianRubenNL alle officiele info verloopt via utrecht als hier iets spannends nog gebeurd meld ik het reageer retweet
ja..dan kan ik de voortgang een beetje volgen, als ik niks hoor kan iedereen wel naar huis zijn bij wijze vanquote:Op zondag 12 mei 2013 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook al het non-nieuws zoals dat de helicopter landt, en dat er nu wat linten worden vastgemaakt, om maar enkele voorbeelden te noemen? Of iedere foto van een verdwaalde schoen, sjaal, of sok?
Maar dat is uiteindelijk toch juist helemaal niet zo belangrijk/interessant? Het zou in mijn ogen een stuk beter zijn als ze niet bij ieder enigszins afwijkend hoopje zand weer één of andere tweet plaatsen over dat er mogelijk iets gevonden is. Wacht gewoon totdat er meer duidelijkheid is, want hier heeft helemaal niemand wat aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was wél accuraat. Alle zoektochten- en locaties(waar de politie zocht) waren eerder bekend op twitter
Laten we dat gewoon afwachten. Zo lang zijn ze nog niet bezig.quote:
En ik denk daar dus anders over.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:58 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar dat is uiteindelijk toch juist helemaal niet zo belangrijk/interessant? Het zou in mijn ogen een stuk beter zijn als ze niet bij ieder enigszins afwijkend hoopje zand weer één of andere tweet plaatsen over dat er mogelijk iets gevonden is. Wacht gewoon totdat er meer duidelijkheid is, want hier heeft helemaal niemand wat aan.
Ze zijn nu aan het zoekenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:58 schreef TLC het volgende:
Ik begin toch een beetje te vrezen dat ze nooit meer gevonden worden
Eens, maar daar ging de vraag over..quote:Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen fysiotherapeut voor te zijn.
Ja, maar nu weer officieel door politiequote:
hoezo?? er is blijkbaar een belangrijke tip rond de visvijver in de Geulle binnengekomen, politie rukt massaal uit, dus juist nu vrezen is niet reëel lijkt me..quote:Op zondag 12 mei 2013 18:58 schreef TLC het volgende:
Ik begin toch een beetje te vrezen dat ze nooit meer gevonden worden
Het is "daarentegen"quote:Op zondag 12 mei 2013 18:59 schreef moeke1 het volgende:
Ze hebben toch recht op een waardig afscheid? Vader daarintegen wel......
Politie is toch ook al van het begin aan het zoekenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar nu weer officieel door politie
laten we hopen dat ze dan tenminste gevonden worden, dan weet die moeder i.i.g. waar ze aan toe isquote:Op zondag 12 mei 2013 19:00 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hoezo?? er is blijkbaar een belangrijke tip rond de visvijver in de Geulle binnengekomen, politie rukt massaal uit, dus juist nu vrezen is niet reëel lijkt me..
Mwah, de vorige keren dat ze ergens zochten naar aanleiding van bepaalde tips leverde het ook niks op he, dus zo vreemd is het niet om er rekening mee te houden dat ze helemaal niet meer gevonden wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:00 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hoezo?? er is blijkbaar een belangrijke tip rond de visvijver in de Geulle binnengekomen, politie rukt massaal uit, dus juist nu vrezen is niet reëel lijkt me..
Ik denk dat ik niet wil weten wat ze bedoeltquote:Op zondag 12 mei 2013 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is "daarentegen"![]()
![]()
En wat je precies wilt zeggen over vader is niet duidelijk (voor mij)
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:59:36De zoektochten door vrijwilligers in de omgeving van de pyramide van Austerlitz en in het Limburgse Beek hebben niets opgeleverd. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |