Dit dus. Hier is al behoorlijk wat onderzoek naar gedaan en ieder jaar een terugkerend item op de publieke omroep.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het op enkele uitzonderingen na eerder wél waar. Het is algemeen bekend dat de kinderen vaak aan de moeder worden toegewezen, en dat rechters ook erg snel geneigd zijn mee te gaan in het verhaal van de moeder met betrekking tot omgangsregelingen.
Enkele jaren geleden nog een Nieuwsuur-uitzending over geweest kan ik me herinneren.
Neequote:Op zondag 12 mei 2013 17:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Nja, gang van zaken loopt nu heel anders. Ze hebben al beet denk ik
edit: BEET hahaha, in een vijver
Veel mannen maken het er ook naar, zo is het nu eenmaal ook...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een kinderrechter denkt in het belang van het kind, en niet aan het belang van de moeder.
Als moeder krijg je het echt niet voor elkaar de vader alle recht te ontzien als er niks aan de hand is (op een enkele uitzondering na, net als dat er moordenaars zijn vrijgesproken bv).
En verder ben ik wel klaar met deze discussie.
Niet dat we dat niet al wisten ofzotwitter:PolitieheliNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:59:33De #POLICE02 assisteert momenteel bij de zoekactie naar de twee vermiste jongens in #Geulle (Limburg). #politieheli reageer retweet
Kinderrechters zijn helemaal niet belast met dit soort zaken volgens mij?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een kinderrechter denkt in het belang van het kind, en niet aan het belang van de moeder.
Als moeder krijg je het echt niet voor elkaar de vader alle recht te ontzien als er niks aan de hand is (op een enkele uitzondering na, net als dat er moordenaars zijn vrijgesproken bv).
En verder ben ik wel klaar met deze discussie.
Apart. Je zou zeggen dat ze juist een ongeveer gelijke temperatuur hebben als ze er al even liggen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toch wel, dit is misschien erg luguber maar ook .. stoffelijk overschotten hebben een andere temperatuur als de omgeving. Zeker als deze er al even liggen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel mannen maken het er ook naar, zo is het nu eenmaal ook...
Ik heb in mijn eigen kring zelfs meegemaakt dat een moeder de vader helemaal zwartmaakte, zonder geldige redenen ook nog. Moeder was vreemdgegaan, kreeg wel de voogdij, papa kon de kindjes eens in de week (of 2 weken) zien.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel mannen maken het er ook naar, zo is het nu eenmaal ook...
Klopt, maar dat heeft te maken met ontbinding. Ik zal daar verder niet op ingaan, niet in dit topic in ieder geval.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:01 schreef eight het volgende:
[..]
Apart. Je zou zeggen dat ze juist een ongeveer gelijke temperatuur hebben als ze er al even liggen.
nu wil ik het wetenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft te maken met ontbinding. Ik zal daar verder niet op ingaan, niet in dit topic in ieder geval.
Nooit geweten dat ontbindende lijken een andere temp hebben. Zou je dat willen uitleggen op pm of dm?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft te maken met ontbinding. Ik zal daar verder niet op ingaan, niet in dit topic in ieder geval.
Als je zo'n geweldige vader was, dan komen die kinderen als ze 16 zijn wel naar je toe...quote:Op zondag 12 mei 2013 18:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn eigen kring zelfs meegemaakt dat een moeder de vader helemaal zwartmaakte, zonder geldige redenen ook nog. Moeder was vreemdgegaan, kreeg wel de voogdij, papa kon de kindjes eens in de week (of 2 weken) zien.
En maar stoken, dat papa mama pijn heeft gedaan. Dat papa een slechte man is.
Wat trouwens nooit, nooit maar dan ook NOOIT een excuus mag zijn om aan je kinderen te zitten. Jezelf is al erg zat.
Is ook zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jongens, kap nou even met de vader/moeder-discussie, hoe begrijpelijk voor sommigen hier blijkbaar maar toch, nu even niet doen. Het gaat er nú enkel om of en waar de broertjes (ooit) gevonden worden, de rest is momenteel even totaal irrelevant.
Ach, daar gaat het al 13 topics over (over de vader en de moeder en alle mogelijke speculaties die je maar kunt bedenken).quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jongens, kap nou even met de vader/moeder-discussie, hoe begrijpelijk voor sommigen hier blijkbaar maar toch, nu even niet doen. Het gaat er nú enkel om of en waar de broertjes (ooit) gevonden worden, de rest is momenteel even totaal irrelevant.
Het komt af en toe voorbij ja, maar is niet het hoofdonderwerp.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, daar gaat het al 13 topics over (over de vader en de moeder en alle mogelijke speculaties die je maar kunt bedenken).
twitter:sgerits twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:03:34@JulianRubenNL officiele persvoorlichter blijkt niet aanwezig, info naar pers word gedaan via telefoon. Als iets bekend is hoor je meer reageer retweet
16 jaar, alsof het niets isquote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je zo'n geweldige vader was, dan komen die kinderen als ze 16 zijn wel naar je toe...
Zo lang zijn kinderen nu eenmaal niet kinderen, blink of the eye en ze zijn min of meer volwassen...
Dat soort relativeringsvermogen moet je hebben imho.
Ben ik met je eens, maar jij en ik kunnen het ons gewoonweg niet voorstellen. Die man zijn gedachtepatroon was verstoord, al dan niet psychotisch. Die dacht niet meer rationeel na zoals jij en ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je zo'n geweldige vader was, dan komen die kinderen als ze 16 zijn wel naar je toe...
Zo lang zijn kinderen nu eenmaal niet kinderen, blink of the eye en ze zijn min of meer volwassen...
Dat soort relativeringsvermogen moet je hebben imho.
BJ is even terrassen denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:sgerits twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:03:34@JulianRubenNL officiele persvoorlichter blijkt niet aanwezig, info naar pers word gedaan via telefoon. Als iets bekend is hoor je meer reageer retweet
Of het waar is of niet maakt niet uit, je mag het niet zeggen van het feminismeteam.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:58 schreef eight het volgende:
[..]
Dit dus. Hier is al behoorlijk wat onderzoek naar gedaan en ieder jaar een terugkerend item op de publieke omroep.
Excuses. quote ipv editquote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, daar gaat het al 13 topics over (over de vader en de moeder en alle mogelijke speculaties die je maar kunt bedenken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |