Dan nog waarom uitgerekend op dat tankstation wat ie haast wel al moest kennen en wetende dat je daar dan ook gespot gaat worden wanneer je snode plannen hebt.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Dat tankstation ligt op driehonderd meter van de afslag dus dat is op zich niet zo raar en het is de doorlopende weg naar Beek/Elsloo/Bunderbos/Geulle
Vanmiddag werd idd bericht dat ze daar nog mee bezig zouden zijn (camerabeelden)quote:Op zondag 12 mei 2013 19:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe zit het met die videobeelden die ze nog zouden bewerken zodat beter is te zien wie er in de auto zit? Daar zijn ze nog mee bezig?
Ja. Er is gewoon geen nieuws, of geen nieuws naar buiten gebracht. Als ze wel gevonden zijn/worden, zullen ze er (neem ik aan) ook voor willen zorgen dat moeder eerder op de hoogte is dan de pers.quote:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:10:30De politiehelikopter gaat zometeen weer opstijgen. #Geulle #vermistebroertjes @ChristianJansse reageer retweet
Er lopen zoveel mensen daar rond dat ik denk dat "wij" het eerder weten dan de familiequote:Op zondag 12 mei 2013 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Er is gewoon geen nieuws, of geen nieuws naar buiten gebracht. Als ze wel gevonden zijn/worden, zullen ze er (neem ik aan) ook voor willen zorgen dat moeder eerder op de hoogte is dan de pers.
Ja, maar niet op de zoeklocatie zelf. Dus politie kan eea stil houden tot moeder ingelicht is.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Er lopen zoveel mensen daar rond dat ik denk dat "wij" het eerder weten dan de familie
Dit 'nieuws' had ik nou niet willen missen. Zéér relevant voor het verdere verloop van de zoektocht naar beide broertjes.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:10:30De politiehelikopter gaat zometeen weer opstijgen. #Geulle #vermistebroertjes @ChristianJansse reageer retweet
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Er lopen zoveel mensen daar rond dat ik denk dat "wij" het eerder weten dan de familie
Dat denk ik ook ,al is het niet netjes. ik denk dat omstanders de onrust bij de ME/politie merken als er iets gevonden isquote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef blanket het volgende:
[..]
erwacht dat de politiehelicopter daar zou blijven staan tot volgend jaar minstens. wat is ditquote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit 'nieuws' had ik nou niet willen missen. Zéér relevant voor het verdere verloop van de zoektocht naar beide broertjes.
Dat lijkt me haast onmogelijk, zodra er ook maar iets gebeurd staat het al op twitter, zelfs als er eigenlijk niks gebeurt staat het op twitter, dus zodra er daadwerkelijk iets gevonden wordt zullen mensen daar in de buurt dat echt wel zien aan de acties van de politie.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar niet op de zoeklocatie zelf. Dus politie kan eea stil houden tot moeder ingelicht is.
Nou eh...het betekent wel dat de heli dus nog aan het zoeken is, en een exacte locatie dus waarschijnlijk nog niet bekend is, dus ja, relevant!quote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit 'nieuws' had ik nou niet willen missen. Zéér relevant voor het verdere verloop van de zoektocht naar beide broertjes.
Dat denk ik dus ook...en als er een lijkwagen gesignaleerd wordt is hek vd dam.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
[..]
Dat denk ik ook ,al is het niet netjes. ik denk dat omstanders de onrust bij de ME/politie merken als er iets gevonden is
Er was eerder gemeld dat de politieheli klaar was met zijn werk en vertrokken was.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik had v
[..]
erwacht dat de politiehelicopter daar zou blijven staan tot volgend jaar minstens. wat is dit
ik heb er nog 1 tje staanquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook...en als er een lijkwagen gesignaleerd wordt is hek vd dam.
Of hij gaat naar 'huis'quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nou eh...het betekent wel dat de heli dus nog aan het zoeken is, en een exacte locatie dus waarschijnlijk nog niet bekend is, dus ja, relevant!
Uhm, nee dat betekent het niet. De heli kan net zo goed weer teruggaan naar de standplaats.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nou eh...het betekent wel dat de heli dus nog aan het zoeken is, en een exacte locatie dus waarschijnlijk nog niet bekend is, dus ja, relevant!
Het gebied is afgezet en de ME houdt de mensen uit het gebied. Kan mi dus best een tijdlang geheim gehouden worden. Iig lang genoeg om de politierechercheurs die bij moeder zijn in te lichten.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat lijkt me haast onmogelijk, zodra er ook maar iets gebeurd staat het al op twitter, zelfs als er eigenlijk niks gebeurt staat het op twitter, dus zodra er daadwerkelijk iets gevonden wordt zullen mensen daar in de buurt dat echt wel zien aan de acties van de politie.
Ja, maar ze kunnen toch wachten tot moeder is ingelicht ipv die meteen aan te laten rukken?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook...en als er een lijkwagen gesignaleerd wordt is hek vd dam.
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uhm, nee dat betekent het niet. De heli kan net zo goed weer teruggaan naar de standplaats.
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:14:51De Heli is zojuist weer opgestegen. Weten nog niet hoe of wat en waarom. #vermistebroertjes #geulle reageer retweet
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:16:56Heli zojuist vertrokken uit #geulle #vermistebroertjes Heeft waarschijnlijk beelden laten zien aan de grondtroepen! reageer retweet
Ook dat. En alleen de politie is op de hoogte want zoekgebied is afgeslotenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:17 schreef moeke1 het volgende:
Meestal worden toch eerst foto's gemaakt etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |