Er is daar in de buurt een visvijver, brandweer wellicht opgeroepen voor duikersquote:

twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:25:52Militairen helpen ook mee met #zoekactie #geulle #vermistebroertjes waaruit nieuwe informatie bestaat is vooralsnog onbekend. reageer retweet

Waar kijk je dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:28 schreef blanket het volgende:
Ze praten nu ook over een persvak op die lokatie? Pffff durf niet meer te kijken.

twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:26:55Politie heeft persvak op hoek Andreas Sauerlaan met de Hulsterstraat. Geulle. De weg richting zwembad. #vermistebroertjes @woordvpolitieBJ reageer retweet

twitter ook. Ik kan alleen niet zo mooi linken als wat jij doet.quote:

quote:Op zondag 12 mei 2013 16:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gevonden:twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:26:55Politie heeft persvak op hoek Andreas Sauerlaan met de Hulsterstraat. Geulle. De weg richting zwembad. #vermistebroertjes @woordvpolitieBJ reageer retweet

twitter:woordvpolitieBJ twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:26:13Politie heeft persvak op hoek Andreas Sauerlaan met de Hulsterstraat. Geulle. De weg richting zwembad. reageer retweet

dan zijn ze vermoedelijk nog even bezig daarquote:Op zondag 12 mei 2013 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:woordvpolitieBJ twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:26:13Politie heeft persvak op hoek Andreas Sauerlaan met de Hulsterstraat. Geulle. De weg richting zwembad. reageer retweet

Kon ik tot gisteren ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 16:30 schreef blanket het volgende:
[..]
twitter ook. Ik kan alleen niet zo mooi linken als wat jij doet.

twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:30:31@harmzegtlocatie zoekactie geulle limburg #vermissing #jongens #limburg #kleivelderweg http://t.co/vmcYV9t7Lo reageer retweet

Dat wisten we toch alquote:Op zondag 12 mei 2013 16:33 schreef blanket het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:30:31@harmzegtlocatie zoekactie geulle limburg #vermissing #jongens #limburg #kleivelderweg http://t.co/vmcYV9t7Lo reageer retweet

Yessquote:Op zondag 12 mei 2013 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al
Maar je test is goed gelukt

Eerlijk gezegd kwam deze gedachte ook als eerste in mij op toen ik het nieuws van dit drama vernam. Een vechtscheiding is voor een man funest aangezien de vrouw veel sterker staat waardoor het heel onrechtvaardig wordt. Je hoeft geen helder licht te zijn om te begrijpen dat dit iemand tot wanhoop kan drijven.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat fout als moeder de omgangsregeling misbruikt om wraak te nemen op vader.
Dan draait vader door en denkt: met z'n drieën dood, dan zijn we wel bij elkaar en heeft ma lekker niets.

twitter:MarleenHVNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:32:20Collega is onderweg naar Zuid-Limburg “@KempesHVNL: Nu snel richting Geulle. Politie zou daar zoeken nr sporen ivm #vermistebroertjes #hvnl” reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |