Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Ja, dat had ik 10 minuten geleden al gemeldquote:
hoe komt het dat jij goed op de hoogte ben, welke bron heb jij?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik 10 minuten geleden al gemeld![]()
Hou een op met spuitelvenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe komt het dat jij goed op de hoogte ben, welke bron heb jij?
Niet voor zover ik (nu) weet.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Of is dat op aangeven van de paragnost?
Alleen graven ze daar dus nietquote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef Paul het volgende:
10.22 uur: Vrijwilligers zoeken zondag in Austerlitz en het Limburgse Beek. Locatie Austerlitz is mede op advies van een paragnost uitgekozen.
paragnost had pyramide austerlitz (ofzoiets) door gegeven. Daar waren ze ook zoeken.quote:
dat zijn altijd top adviezen. meteen austerlitz afgravenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef Paul het volgende:
10.22 uur: Vrijwilligers zoeken zondag in Austerlitz en het Limburgse Beek. Locatie Austerlitz is mede op advies van een paragnost uitgekozen.
Ja, maar niet aan het gravenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef blanket het volgende:
[..]
paragnost had pyramide austerlitz (ofzoiets) door gegeven. Daar waren ze ook zoeken.
Voor.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Kunnen ze die paragnost niet meteen daar be-graven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |