Je hebt 1 uur per week tijd voor een hobby?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:34 schreef Khaleesi het volgende:
Nog maar 4 afleveringen...
Op zoek naar een nieuwe hobby dan maar...
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef tralalala het volgende:
Dexter begint bijna direct na de finale van GoT, daarna Breaking Bad. Genoeg te kijken...
A man likes what he reads there.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef tralalala het volgende:
Dexter begint bijna direct na de finale van GoT, daarna Breaking Bad. Genoeg te kijken...
De kwaliteit blijft maar doorgaanquote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef tralalala het volgende:
SPOILER: Veilige spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wordt niet constant in de gaten gehouden, steek haar ongezien in het schip en vaar weg, lijkt me.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef VeX- het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe Littlefinger dacht weg te komen met Sansa. Zij is toch gewoon het onderpandje van de Lannisters?
Lijkt me eerder een geval van "Ik was er nog niet opgekomen, dus jij kan dat ook niet". Zie de verdere reacties in het vorige topic, ik was sowieso al niet de enige kijker die twijfelde aan de identiteit van Jon's vader en ik ben zeker niet de enige die dit voor de hand liggend vind. Al zal niet iedereen er zelf opkomen, maar zijn er ook mensen zoals DO2 die zoiets hebben van "Oh ja, eigenlijk best voor de hand liggend".quote:Op zondag 12 mei 2013 13:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Neen. Het is door een handjevol boeklezers (!) uitgesproken, die er m.i. heel intensief mee aan de slag zijn gegaan om deze theorie op te zetten. De stof in de serie geeft m.i. geen enkele aanleiding om tot deze theorie te komen, laat staan om uberhaupt in twijfel te trekken dat Ned Jon's echte vader niet zou zijn.
Dus dat is al bs.
quote:[..]
De afkomst van Jon heeft wel effe meer impact dan die 3 voorbeeldjes die jij nu opnoemt en dat weet je zelf ook. Daarom snap ik ook niet dat mensen het zich voor zichzelf en anderen willen verpesten door er nu al zo uitvoerig over te speculeren, zeker nu het nog zo vroeg in de serie is.Ik denk eigenlijk dat de afkomst van Jon helemaal geen impact gaat hebben. Dit lijkt mij typisch zoiets van GRRM aan ons over laat om over na te denken. Het zou mij verbazen als dit ooit in de serie, boeken of andere spin-off duidelijk wordt. Dus nee, dat weet ik zelf niet. Misschien moet je eens ophouden met al die aannames over mij. Zoals timmmmm al eerder aangaf, zo interessant ben ik nou ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ugjerke op 12-05-2013 15:14:51 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
En True Blood nog vanaf 16/6!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef tralalala het volgende:
Misschien niet constant, maar ze wordt wel goed door de Lannisters bewaakt. Zelfs Maergery moest haar bewakers bedreigen om haar alleen te krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze wordt niet constant in de gaten gehouden, steek haar ongezien in het schip en vaar weg, lijkt me.
Je bent wel erg makkelijk gelukkig te krijgen, weet je wel zeker dat je een vrouw bent?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En True Blood nog vanaf 16/6!!!
Ik ben een gelukkige vrouw dan. Al m'n topseries weer op de buis. Alleen dan GOT weer missen
Ik probeer er wat over heen te lezen, maar ik ben het er wel mee eensquote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef VeX- het volgende:
Ik ben het trouwens met Khaleesi eens. Ik vind het bloedirritant wanneer mensen die achtergrond info hebben die je niet uit de serie kunt halen, hier 'subtiel' komen lopen spoileren.
Boeken lezen van 1 t/m 5? Je zegt dat je jezelf al veelvuldig gespoiled hebt (ik ook, ik ben soms te nieuwsgierig). Dus dan kun je je beter "spoilen" met officieel materiaal dan samenvattingen of opmerkingen lezen uit de wiki/een forum. Ik ga het wel doen, alle boeken lezen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:34 schreef Khaleesi het volgende:
Nog maar 4 afleveringen...
Op zoek naar een nieuwe hobby dan maar...
Ik weet van mezelf dat ik dat nooit vol zou houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Boeken lezen van 1 t/m 5? Je zegt dat je jezelf al veelvuldig gespoiled hebt (ik ook, ik ben soms te nieuwsgierig). Dus dan kun je je beter "spoilen" met officieel materiaal dan samenvattingen of opmerkingen lezen uit de wiki/een forum. Ik ga het wel doen, alle boeken lezen.
Maar Ugjerke en ik hebben het al min of meer uitgepraat hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef VeX- het volgende:
Ik ben het trouwens met Khaleesi eens. Ik vind het bloedirritant wanneer mensen die achtergrond info hebben die je niet uit de serie kunt halen, hier 'subtiel' komen lopen spoileren.
Ik post niks wat niet uit de serie of niet uit serieverwant materiaal komt, maar dat hebben Khaleesi en ik al uitgepraat. En een stukje uit m'n eigen fantasie natuurlijk, want speculatie.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef VeX- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |