Dood aan die gastquote:Op zondag 12 mei 2013 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
DE DINOSHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!
nee, niet dood. lang en gruwelijk martelen lijkt me leukerquote:
zonder geluid dan wel mag ik hopenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, niet dood. lang en gruwelijk martelen lijkt me leuker
dat sowieso! in een geluidsdichte ruimte hem langzaam en pijnlijk martelen!quote:
Nee, jij bent vriendelijk tegenover je hamstersquote:
HOI MINTHYYYYYquote:Op zondag 12 mei 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, jij bent vriendelijk tegenover je hamsters
HOI MINTOPPEDOPPER!quote:
das een "a" teveel. lutserquote:
ninja-editerquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, jij bent vriendelijk tegenover je hamsters
Nicequote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
wehehehe: http://www.buzzfeed.com/e(...)-appreciate-your-mom
Bedankt voor de samenvattingquote:Op zondag 12 mei 2013 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
wat een verhaal weer! 2 Twentse meiske die door Oostende kuieren op zoek naar hun Gambiaanse vriendin die niet telefonisch te bereiken is![]()
graag gedaan. ik vermoed dat Timur en Ramon zo met belgische radio ofzo gaan bellen. maar er loopt dus hoogstwaarschijnlijk een groep Gambianen door Oostende. moet toch te doen zijn lijkt me?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvattingIk schakelde net weer in.
niet eens de moeite nemen om een kleurplaat in te kleurenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
heb ik net naar mijn moeder gemaild. lief he?
[ afbeelding ]
nee, dan heeft ze zelf ook nog wat te doenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet eens de moeite nemen om een kleurplaat in te kleuren
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dan heeft ze zelf ook nog wat te doen![]()
mijn mama is geen negerin!quote:
nee mark labrandquote:Op zondag 12 mei 2013 17:17 schreef Pino112 het volgende:
Paul is dus op vakantie. Bart met RabRadio dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik word er wel vrolijk van, al die bagger die hij eruit knaltquote:Op zondag 12 mei 2013 18:16 schreef Pino112 het volgende:
Oh, Bruno Mars heeft weer een nieuwe 'hit'. Vrijdag MH!
Bruno Sars hihaheauquote:Op zondag 12 mei 2013 18:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word er wel vrolijk van, al die bagger die hij eruit knalt
Nutteloze tweets dittwitter:michielveenstra twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:30:08Gaat ergens in Nederland de hele avond plaatjes draaien van één artiest maar mag niet zeggen waar of van wie. En toch zin in
reageer retweet
Eens, zeg dan gewoon nietsquote:Op zondag 12 mei 2013 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Nutteloze tweets dittwitter:michielveenstra twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:30:08Gaat ergens in Nederland de hele avond plaatjes draaien van één artiest maar mag niet zeggen waar of van wie. En toch zin in
reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:37:45@michielveenstra Oke man. Goed man. Succes man. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |