Ik post een pic van Haan en mij als hij het goed vind!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik was niet van plan een nieuwe te maken. Komen toch geen pics
Ik ben een lover.quote:Jij neemt ook geen blad voor de mond he, hater.
Waarom care jij? Wil je met haar trouwen?quote:
Mensen hebben geen vriendenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef ikjijallebei het volgende:
Users die nu posten "sjit ik heb echt wat gemist volgens mij, had ik er nu maar bij geweest"_!
Heb je dan werkelijk niets anders te doen?
Het was vast leuk, maar om nu te balen dat je er niet bij wasx1000
Haterquote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef ikjijallebei het volgende:
Users die nu posten "sjit ik heb echt wat gemist volgens mij, had ik er nu maar bij geweest"_!
Heb je dan werkelijk niets anders te doen?
Het was vast leuk, maar om nu te balen dat je er niet bij wasx1000
Haan heeft met zijn bolus al overal gestaan dus ik denk niet dat hij bezwaren heeft. Maar toch goed om te vragen inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik post een pic van Haan en mij als hij het goed vind!
Kussende vrouwen vind ik minder erg dan kussende mannen. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.quote:[..]
Ook zonder beeld heb je vast wel een oordeel over homoseksualiteit onder twintigers.
Naar haan ben ik toch wel heel benieuwd jaquote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik post een pic van Haan en mij als hij het goed vind!
Eindhovenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Interesse, zoals jij dat had in de kusscènequote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waarom care jij? Wil je met haar trouwen?
Ik gok 99% van alle hetromannen.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:40 schreef Geelman het volgende:
Kussende vrouwen vind ik minder erg dan kussende mannen. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.
Zelfs in mijn topics ben je een irritante lul.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Poll: Waar moet de volgende meet komen?
• Eindhoven natuurlijk! Eindhoven de gekste!
• Maastricht, wat een prachtstad!
• Den Bosch
• Nijmegen
• Breda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat is classy? Als een jongen dit had gepost was hij zeer waarschijnlijk onwijs als baas bestempeld. Kromme wereld. Ik ga me niet verdedigen oid.quote:
Laat hem lekker.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is classy? Als een jongen dit had gepost was hij zeer waarschijnlijk onwijs als baas bestempeld. Kromme wereld. Ik ga me niet verdedigen oid.
"Jouw topic"quote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zelfs in mijn topics ben je een irritante lul.
FOK!-babies... Dat moeten wel bijzondere kinderen worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:42 schreef rosepetals het volgende:
Misschien is er wel een enorme babyboom onder FOK!ers over 9 maanden.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:42 schreef rosepetals het volgende:
Misschien is er wel een enorme babyboom onder FOK!ers over 9 maanden.
That's the spirit, you go girl etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is classy? Als een jongen dit had gepost was hij zeer waarschijnlijk onwijs als baas bestempeld. Kromme wereld. Ik ga me niet verdedigen oid.
Wat een klote poll, allemaal steden in het zuiden of midden-oosten van het land.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Poll: Waar moet de volgende meet komen?
• Eindhoven natuurlijk! Eindhoven de gekste!
• Maastricht, wat een prachtstad!
• Den Bosch
• Nijmegen
• Breda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kussende vrouwen vind ik minder erg dan kussende mannen. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |