We moeten hem echt gaan smeken om dat concert nog een keer "over" te doen in Nederland, volgens mij is mijn leven dan officieël compleet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:22 schreef Rnnz het volgende:
Ik was er ook! Zeer lekker optreden, alleen wel slecht geluid, zeker in het begin. We zaten op de tweede ring. Ook ontzettend jammer dat ie heel veel oude (en vaak akoestische) nummers niet heeft gespeeld, denk aan Why Georgia, Neon, Belief, Free Fallin', Stop This Train, Vultures en Heart of Life. Behoren toch wel bij m'n favoriete nummers van 'm. Misschien te vaak naar Where the light is.. gekeken.![]()
Ik zeg, we starten een petitie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:10 schreef whoyoulove het volgende:
[..]
We moeten hem echt gaan smeken om dat concert nog een keer "over" te doen in Nederland, volgens mij is mijn leven dan officieël compleet.
Whooow Walt Grace!? Heerlijke plaat, een van zijn betere die ik nog nooit live heb gezien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:57 schreef Skaai het volgende:
Shit man. Wat was dit gaaf! Alle nummers vielen in de smaak, met voor mij persoonlijk als verrassing Walt Grace's Submarine etc.
Dan mag die 'beste baas' wel met wat beters komen dan Paradise Valley. Dat album vond ik zwaar tegenvallen. Eigenlijk is het de afgelopen 10 jaar alleen maar minder geworden. Dan ben je in mijn ogen geen beste baas meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:53 schreef Lamabal het volgende:
Manman wat stil hier. De beste baas is gewoon weer aan het produceren. Volgens mij komt er binnenkort wat leuks aan
Toch even een leuke tour gedaan met de mannen van The Grateful Dead afgelopen zomer. En in de studio met Pino en Steve! Hoop dat het echt wat wordt!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan mag die 'beste baas' wel met wat beters komen dan Paradise Valley. Dat album vond ik zwaar tegenvallen. Eigenlijk is het de afgelopen 10 jaar alleen maar minder geworden. Dan ben je in mijn ogen geen beste baas meer.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan mag die 'beste baas' wel met wat beters komen dan Paradise Valley. Dat album vond ik zwaar tegenvallen. Eigenlijk is het de afgelopen 10 jaar alleen maar minder geworden. Dan ben je in mijn ogen geen beste baas meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:59 schreef BoerBert het volgende:
Ik weet het nog niet helemaal wat ik ervan vind. Vind het een beetje nietszeggend. Maar veel van zijn liedjes van John ben ik pas gaan waarderen toen ik ze vaker ging luisteren. Dus wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:59 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind het een leuk nummer, eindelijk weer gewoon popmuziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je aan die pre-sale codes?quote:Op maandag 30 januari 2017 15:02 schreef Flugel83 het volgende:
Dat wordt weer een drama met Ticketmaster... morgen is er een presale, maar alleen voor American Express leden.
Hej hoe weet je dat? De vriendin met wie ik ga heeft amex goldcard maar geen presale link ofzo. Op de ticketmaster site staat ook niksquote:Op maandag 30 januari 2017 15:02 schreef Flugel83 het volgende:
Dat wordt weer een drama met Ticketmaster... morgen is er een presale, maar alleen voor American Express leden.
Hier staat geen amex voorverkoop bijquote:Op maandag 30 januari 2017 15:13 schreef Flugel83 het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/feature/americanexpress/
Ja, alleen zie ik de tijd van die verkoop nergensquote:Op maandag 30 januari 2017 20:57 schreef Zocalo het volgende:
Voor AmEx moet je een AmEx kaart hebben, geen code ofzo. Dan kan je eerder bestellen. Meestal is er ook nog een presale als je je aanmeldt voor de mailing van LiveNation.
De presale van AmEx is naar mijn weten alleen voor de North-American shows. En morgenvroeg ga je er al voor zitten? Vrijdagochtend gaan ze pas in de verkoop, Ed Sheeran is morgen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:53 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb een visa![]()
Morgen vroeg ticketmaster openen en hopen dat ik deze keer wel kaartjes kan kopen. Om 10 uur is precies mijn pauzeIk ga echt huilen als het nu weer niet lukt om erbij te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |