Ik heb er daar maar één van.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef Toekito het volgende:
heb:
Nikkie
Cat22
LDG
JJDJ
Mart
MPG
Muck
Murmel
Suikertaartje
Fhalalalalalala
Wok
Knettert
Sammers
Heb na twee jaar pas een account aangemaaktquote:
Fair enough. Ik had het idee dat je hier al langer zat eigenlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb na twee jaar pas een account aangemaakt.
Mwoah. Zou er niet zo'n issue van maken. Dan krijg je dat Girlz!-idee juistquote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef Osuchi het volgende:
God ik wil echt 17 worden, 16 klinkt als een meisje die de Girlz! leest
je kunt wel zien wat voor werk je doet belsletjequote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef Toekito het volgende:
heb:
Nikkie
Cat22
LDG
JJDJ
Mart
MPG
Muck
Murmel
Suikertaartje
Fhalalalalalala
Wok
Knettert
Sammers
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je kunt wel zien wat voor werk je doet belsletjehahaha
Artikelen van Sport, FP, Film etc. op fouten controleren voor ze online gaan en fouten aanpassen in artikelen die al online staanquote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Stuart het volgende:
Wat doe je eigenlijk als 'Spellchecker' Nijn?
hou ook van jou skattiequote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Aha, nuttig welquote:Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Artikelen van Sport, FP, Film etc. op fouten controleren voor ze online gaan en fouten aanpassen in artikelen die al online staan.
Door mij? Nou je bent wel aardig enzo maar ik ben 16 en jij begint al een klein beetje te kalen ik denk niet dat dat gaat werken no offensequote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Door mij? Nou je bent wel aardig enzo maar ik ben 16 en jij begint al een klein beetje te kalen ik denk niet dat dat gaat werken no offense
Lolquote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Door mij? Nou je bent wel aardig enzo maar ik ben 16 en jij begint al een klein beetje te kalen ik denk niet dat dat gaat werken no offense
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |