Al 2x gedaan.quote:
Niet genoeg.quote:
Dat zeker, alleen de meeste alleen op bestelling..., moederdag = drukste dag van het jaar, mijn vader is bloemist en ontvangt met moederdag in 1 dag tijd de weekomzet ongeveerquote:Op zondag 12 mei 2013 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
er is vast wel een bloemist die morgen nog bezorgd..
L4D2 had ik trouwens per ongeluk geannuleerd, maar is bijna klaar. Mocht je nog een game willen doen.quote:
Ja, nu ga ik naar bed.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
L4D2 had ik trouwens per ongeluk geannuleerd, maar is bijna klaar. Mocht je nog een game willen doen.
ja oke, ik zag gister een site waar je tot 10:00 vandaag kon bestellen en hetdezelfde dag bezorgd kreegquote:Op zondag 12 mei 2013 01:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat zeker, alleen de meeste alleen op bestelling..., moederdag = drukste dag van het jaar, mijn vader is bloemist en ontvangt met moederdag in 1 dag tijd de weekomzet ongeveer
welke veiling? In aalsmeer?quote:Op zondag 12 mei 2013 07:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja oke, ik zag gister een site waar je tot 10:00 vandaag kon bestellen en hetdezelfde dag bezorgd kreeg
en dat Moederdag veel bloemen over de toonbank gaan weet ik, ik heb een aantal jaar op de bloemenveiling gewerkt.. top dagen de laatste dagen van de werkweek
whehe je hebt er wel nog een paar, in ede o.aquote:
jah, ik weet et, maar naaldwijk en aalsmeer zijn de grootstequote:Op zondag 12 mei 2013 07:55 schreef plopkweker het volgende:
[..]
whehe je hebt er wel nog een paar, in ede o.a
Rijnburg ook dacht ik..
Whehe, mijn vader heeft gewoon zo'n klein auto'tje waar 'ie ook 20 karren met bloemen achter aan kan bevestigen. Die auto'tesquote:Op zondag 12 mei 2013 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
jah, ik weet et, maar naaldwijk en aalsmeer zijn de grootste(flink complex ook in naaldwijk, damn
, moest er altijd half doorheen lopen om bij plek van bestemming te komen
)
(en dat om ~5:30 's ochtends)
ik zat op zo'n klein trekkertje.quote:Op zondag 12 mei 2013 08:01 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Whehe, mijn vader heeft gewoon zo'n klein auto'tje waar 'ie ook 20 karren met bloemen achter aan kan bevestigen. Die auto'tesaltijd op scheuren toen ik vroeger mee ging
![]()
Mja da's jammer, het is buiten de werktijden om imo best een leuke baanquote:Op zondag 12 mei 2013 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat op zo'n klein trekkertje.
was prima te doen, tot ze gingen zeiken over je verwerkte aantal karren per uur , tegen een persoon die het puur als zomerbaantje deed...
de vaste krachten waren het met mij eens dat wat ik deed als zomerkracht prima was, maar een trapje hoger vond het niet goed genoeg 'omdat je al een aantal jaar ervaring hebt'
toen ben ik er maar mee opgehouden
ik vond die werktijden eigenlijk wel prima voor een bijbaantjequote:Op zondag 12 mei 2013 08:09 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mja da's jammer, het is buiten de werktijden om imo best een leuke baan
Hoelaat moest je beginnen? rond half 6?quote:Op zondag 12 mei 2013 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond die werktijden eigenlijk wel prima voor een bijbaantje
en et was ook best leuk werk ja
nee maar ik ken gogo wel uit ONZ, wat een baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |