Heeft niets met de SC te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dan eis ik onze server ook terug in de OP svp. die hebben zei eruit gesloopt
link maar allesquote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dan eis ik onze server ook terug in de OP svp. die hebben zij eruit gesloopt
Zijn niet erkend als SC-members, dan wel afgekeurd.quote:
ik weet niet meer hoe ik toen heette..quote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Toen zat ik nog niet op FOK!..
Al die topics zijn verwijdert, waren er een stuk of 20 ofzo..
Iemand had 20 pillen geslikt en verkondigde hier dat 'ie dood aan het gaan was ofzo
Die server is voor heel FOK!, heel FOK! is ook de sc.quote:
geen idee manquote:Op zondag 12 mei 2013 00:51 schreef PvZ het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe ik toen heette..
einzweipolizei misschien?
Die kan dan in het gewone topic.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:52 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Die server is voor heel FOK!, heel FOK! is ook de sc.
loon en menderquote:Op zondag 12 mei 2013 00:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij, plopkweker, datdus.. en?
SPOILER: Shaderons FOK!CraftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Staat er ook echt twee keer inquote:Doneren
Je kunt onze server helpen door te doneren. Hiermee kunnen wij de maandelijkse kosten blijven betalen. Ook verschaf je jezelf ook een aantal extraatjes. Dit hebben wij te koop in de FOK!Craft shop. http://fokcraft.buycraft.net/category/42471
Je kunt ook ingame doneren door de command /buy . Je ziet dan een lijst met de verschillende packages die wij aanbieden.
Doneren
Je kunt onze server helpen door te doneren. Hiermee kunnen wij de maandelijkse kosten blijven betalen. Ook verschaf je jezelf ook een aantal extraatjes. Dit hebben wij te koop in de FOK!Craft shop. http://fokcraft.nl/shop
Je kunt ook ingame doneren door de command /buy . Je ziet dan een lijst met de verschillende packages die wij aanbieden.
ook het enigste meisje hierquote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je bent weer het liefste meisje dat de afgelopen maanden postte in de SC
| 1 2 3 | <?php Je kunt onze server helpen door te [b]doneren[/b]. Hiermee kunnen wij de maandelijkse kosten blijven betalen. Ook verschaf je jezelf ook een aantal extraatjes. Dit hebben wij te [b]koop[/b] in de FOK!Craft shop ?> |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |