Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Nee natuurlijk doe je daar geen 2,5 uur over, dat 12 km bij elkaar vandaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:52 schreef moeke1 het volgende:
Sorry, zal ff kijken. Van Rhenen naar Leersum
Rhenen is de auto gezien.quote:
Oh? Jij weet de route van de terugweg? Vertel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:56 schreef 1-0-8 het volgende:
En de kaart van de route staat niet eens in de OP. Die hebben jullie echt wel nodig voor jullie ongefundeerde theorietjes. Wat een amateur Sherlocks zijn jullie zeg.
Nee, er ontbreekt een kleine 1½ uur tussen Neerbeek en Rhenen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:56 schreef Piperidine het volgende:
Aan de hand van dat kaartje zou ik toch zeggen dat er iets in Neerbeek gebeurd moet zijn.
Ten eerste; met welk doel reed de vader helemaal naar Limburg? Ten tweede; doe je er serieus drie uur over van Neerbeek tot Rhenen?
Maar waarom ging hij naar Limburg dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er ontbreekt een kleine 1½ uur tussen Neerbeek en Rhenen.
Dat is een mogelijke terugrit........ wat niet betekent dat hij die route ook werkelijk gereden heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef moeke1 het volgende:
https://twitter.com/VermistNL/status/333290489891659776/photo/1
Ja, dat willen we allemaal weten.... vooralsnog iig om te tanken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar waarom ging hij naar Limburg dan?
Maar wie zegt dat Neerbeek niet een tussenstop was en dat ze nog verder naar het zuiden zijn gereden? Ik verwonder me over de vanzelfsprekendheid waarmee door zoveel mensen wordt aangenomen dat omdat Neerbeek de zuidelijkste plaats is waar ze gespot zijn, dat ook het eindpunt van hun reis is geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:56 schreef Piperidine het volgende:
Aan de hand van dat kaartje zou ik toch zeggen dat er iets in Neerbeek gebeurd moet zijn.
Ten eerste; met welk doel reed de vader helemaal naar Limburg? Ten tweede; doe je er serieus drie uur over van Neerbeek tot Rhenen?
Daarom lijkt het mij logischer dat er gezocht moet worden in Limburg en niet in Utrecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat willen we allemaal weten.... vooralsnog iig om te tanken.
Om de kinderen uit Nederland te smokkelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar waarom ging hij naar Limburg dan?
En wat zegt die kaart?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:59 schreef 1-0-8 het volgende:
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/505(...)-vader-broertjes.htm
Succes met het oplossen van de zaak, hardcore speurneuzen!
Daar heb je een punt. Eigenljk zou je moeten achterhalen tot hoever in België/Duitsland je kunt rijden wil je 1:42 weer in Rhenen zijn. Daar kun je wel een radius van maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef Thorír het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat Neerbeek niet een tussenstop was en dat ze nog verder naar het zuiden zijn gereden? Ik verwonder me over de vanzelfsprekendheid waarmee door zoveel mensen wordt aangenomen dat omdat Neerbeek de zuidelijkste plaats is waar ze gespot zijn, dat ook het eindpunt van hun reis is geweest.
Het lijkt mij logischer dat Limburg een afleidingsmanoeuvre was, en dat die kinderen overal tussen Amsterdam, Brussel, Keulen en Deventer kunnen zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Daarom lijkt het mij logischer dat er gezocht moet worden in Limburg en niet in Utrecht.
Goh.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat zegt die kaart?
Letterlijk: "Mogelijke route"
Er zijn dus nog 869 andere routes mogelijk.
Dat had ik in het vorige topic al gedaan.quote:[img]http://i.fokzihttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/quotes.pngne.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 12 mei 2013 00:01 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Eigenljk zou je moeten achterhalen tot hoever in België/Duitsland je kunt rijden wil je 1:42 weer in Rhenen zijn. Daar kun je wel een radius van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |