Precies, en in die radius zouden iig camerabeelden en dergelijke gecontroleerd moeten worden op het verschijnen van die auto.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:01 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Eigenljk zou je moeten achterhalen tot hoever in België/Duitsland je kunt rijden wil je 1:42 weer in Rhenen zijn. Daar kun je wel een radius van maken.
Het weerhoudt jou ook niet hier te gaan zitten jankzakken, dus eigenlijk moet je ons dankbaar zijn dat je nog wat te dreinen hebt.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:02 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Goh.
Maar dat houdt jullie vast niet tegen nieuwe visies en theorieen omtrent deze zaak te ontwikkelen.
Damn. Ga d'r maar aanstaan...quote:Op zondag 12 mei 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik in het vorige topic al gedaan.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede kaart. Lekker kloppend ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou wel een onlogische omweg zijn. Vanaf het noorden kom je op de A2 bij knooppunt Kerensheide, voor Neerbeek moet je richting Heerlen/Duitsland gaan, voor België ga je richting Antwerpen en neem je een andere afslag of via Maastricht (Lanaken/Luik) en dat is ook weer een andere afslag.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef Thorír het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat Neerbeek niet een tussenstop was en dat ze nog verder naar het zuiden zijn gereden? Ik verwonder me over de vanzelfsprekendheid waarmee door zoveel mensen wordt aangenomen dat omdat Neerbeek de zuidelijkste plaats is waar ze gespot zijn, dat ook het eindpunt van hun reis is geweest.
Ja. Je rijdt inderdaad in drie uurtjes wel ff van Zuid-Limburg naar Rhenen, via Luik, Antwerpen, Rotterdam en Utrecht. In een Getz. Over Belgische snelwegen, waar zelfs TomTom de weg niet weet.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die kaart klopt redelijk ben ik achter gekomen
Misschien heeft hij de jongens wel in een vakantiehuisje achtergelaten met eten voor een week en gezegd dat ze pas na een week mama weer mogen bellen. Gewoon, om die moeder een (wreed) lesje te leren voor het wegnemen van zijn kinderen. Maarja, erg realistisch is dat jammer genoeg niet...quote:Op zondag 12 mei 2013 00:08 schreef moeke1 het volgende:
Ja, maar stel hij heeft ze levend en wel de grens overgebracht, dan moet je ze al uit de auto gooien zonder afscheid. ik neem aan als hij ze levend ergens afgezet heeft, hij ook afscheid neemt of dingen bespreekt. Dan klopt die lijn ook niet mee. Overigens is het van Neerbeek naar de Duiste grens ong 20 min. Naar de Belgische idem.
Ik weet niet over welke kaart jij het hebt? Maar die kaart waar een groter gebied in staat dan die politie waarschijnlijk acht, is een calculatie van waar hij geweest ZOU kunnen zijn. Dat wil niet zeggen dat hij die afstand afgelegd heeft, daar doe je wel wat langer over.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ja. Je rijdt inderdaad in drie uurtjes wel ff van Zuid-Limburg naar Rhenen, via Luik, Antwerpen, Rotterdam en Utrecht. In een Getz. Over Belgische snelwegen, waar zelfs TomTom de weg niet weet.
Hebben jullie Google-helden uberhaupt wel eens in een auto gereden?
Kun jij niet gewoon opdonderen uit dit topic?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ja. Je rijdt inderdaad in drie uurtjes wel ff van Zuid-Limburg naar Rhenen, via Luik, Antwerpen, Rotterdam en Utrecht. In een Getz. Over Belgische snelwegen, waar zelfs TomTom de weg niet weet.
Het markeert de radius maar. Natuurlijk zijn er overige beperkingen (zoals dat het niet logisch zou zijn om via Neerbeek naar Rotterdam te rijden. Maar het geeft het gebied aan waarin sporen van de aanwezigheid van de vader gezocht zouden moeten worden (zij het camerabeelden of mobiele telefoonsignalen).quote:Op zondag 12 mei 2013 00:13 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke kaart jij het hebt? Maar die kaart waar een groter gebied in staat dan die politie waarschijnlijk acht, is een calculatie van waar hij geweest ZOU kunnen zijn. Dat wil niet zeggen dat hij die afstand afgelegd heeft, daar doe je wel wat langer over.
Ik heb alleen de Duitse kant gechekt omdat ik dacht dat je veel verder naar het zuiden zou kunnen rijden. Maar zelfs als je alleen de snelste snelwegroute rijdt kun je krap tot aan Keulen komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik een mening heb die jou/jullie als digitale ramptoeristen onwelgevallig is?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:13 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon opdonderen uit dit topic?
Omdat je alleen komt zeiken over hoe dom iedereen hier wel niet is.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:20 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik een mening heb die jou/jullie als digitale ramptoeristen onwelgevallig is?
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:08 schreef moeke1 het volgende:
Ja, maar stel hij heeft ze levend en wel de grens overgebracht, dan moet je ze al uit de auto gooien zonder afscheid. ik neem aan als hij ze levend ergens afgezet heeft, hij ook afscheid neemt of dingen bespreekt. Dan klopt die lijn ook niet mee. Overigens is het van Neerbeek naar de Duiste grens ong 20 min. Naar de Belgische idem.
Dan issie toch eigenlijk ook een soort ramptoerist?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je alleen komt zeiken over hoe dom iedereen hier wel niet is.
Klopt.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan issie toch eigenlijk ook een soort ramptoerist?
Gezien het niveau van dit topic zou je dat eigenlijk wel zo kunnen omschrijven ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan issie toch eigenlijk ook een soort ramptoerist?
Dus globaal gezien is het een beetje pot-ketel gezeur...quote:Op zondag 12 mei 2013 00:26 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Gezien het niveau van dit topic zou je dat eigenlijk wel zo kunnen omschrijven ja.
Hoe dom ben je? Die blauwe lijn is niet de route, die blauwe lijn is de afbakening van het gebied waar ze geweest kunnen zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |