Wanneer is de date?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zit toevallig as we speak met een zanger bij een urks mannenkoor te skypen
En rund in de eland van de Ikeaquote:Op zondag 12 mei 2013 00:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat moet je ook maar hopen, maar goed tegenwoordig is rundvlees ook van paarden dus doorgaans weet je toch niet wat je allemaal binnenkrijgt.
Nee, gewoon neequote:Op zondag 12 mei 2013 00:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Misschien geeft die geile Shaderon je wel Fok!Elite voor maar vijftien i.p.v. dertig euro?
gierige joodquote:
Nou ik ben dus LittleBrownie en ben 17 jaar. Ik woon in Zeeland (quote:Op zondag 12 mei 2013 00:25 schreef vogelkooi het volgende:
Vertel eens over jezelf, jij bent nu onze sc-chick, en als mascotte moet je wel wat leuks te vertellen hebben.
Sting kan ergens anders wel aan de slag.
Smoel houden communistquote:
Breekpunt.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou ik ben dus LittleBrownie en ben 17 jaar. Ik woon in Zeeland (). Ik game zo af en toe. Ik ga volgende week lekker havo examens maken. Ik luister vaak naar muziek (foo fighters, nirvana, coldplay, daft punk, major lazer etc, beetje van alles dus) Ik drum ook en uhm ja wat wil je nog weten
Hobbies naast drummen?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou ik ben dus LittleBrownie en ben 17 jaar. Ik woon in Zeeland (). Ik game zo af en toe. Ik ga volgende week lekker havo examens maken. Ik luister vaak naar muziek (foo fighters, nirvana, coldplay, daft punk, major lazer etc, beetje van alles dus) Ik drum ook en uhm ja wat wil je nog weten
Oh wacht vergeet deze vraagquote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hobbies naast drummen?
FOK!ken xdxdquote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hobbies naast drummen?
Skateboard? Bobber komt net gieren klaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
FOK!ken xdxd
Ik skateboard, game zo af en toe, kijk films en series
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |