Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Leuk, Bieber en krassen en dingen en alles. Heel NWS ook, en echt relevant voor het onderwerp....
In deel 10 zou ik het fijn vinden als we gewoon weer ontopic gaan.
Toch is die speculatie juist belangrijk, users doen dat hier, politiemensen doen dat in actual sense...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt het al een paar maal uitgelegd. Hap dan niet meer.
Ik stuur je toch ook een DM joh. Laten we het hier dan ook over het onderwerp hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Timmmm, ik scheld nergens en wens tevens nergens iemand iets toe. Ik geef meerdere malen aan dat ik zie liever dat het over het onderwerp gaat
Was er vanaf het begin niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Maar waar zijn we nu inmiddels? Hoe lang zijn die jongens al weg?
Veel kans dat ze levend boven komen drijven is er toch niet meer?
Awright I got the message...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
-ontopic. Eventuele feedback in FB, feedback voor een user in DM-
http://www.rtl.nl/compone(...)_ruben_en_julian.xmlquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb het niet zo gevolgd. Kan iemand me een samenvatting geven?
die man heeft zelfmoord gepleegd, en die kinderen zijn kwijt.
die man was die nacht om 2 uur nog gespot. Met of zonder kinderen?
weten ze allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef timmmmm het volgende:
Ze weten niet of de kinderen op de terugweg in de auto zaten. De beelden die ze hebben geven vooralsnog geen uitsluitsel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef timmmmm het volgende:
om 20.00 worden de jongens in Vleuten (Utrecht) voor het laatst gezienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef timmmmm het volgende:
Ja, bel me en ik leg het je uitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Enig idee waarom de vader er en eind aan maakte?
Hier staat de tijdlijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef timmmmm het volgende:
hij had een hekel aan jouw reactie schijnt..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Nee. Daarover werd gespeculeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Kijk eens naar boven?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand misschien een tijdlijn voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |