Dit, ik heb geen Facebook, maar ik zou er een account voor aanmaken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die oproep kwam toch pas nadat de politie zo enorm traag reageerde?
En het is 2013, dus ja, ik zou ook meteen gebruik maken van alle beschikbare social media, en het is maar goed dat ze het gedaan heeft amders lag de politie nu nog te slapen.
En dan heeft hij hem op het laatste moment opgeladen in z'n auto?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
De gemiddelde smartphone is na 1,5 dag leeg. Dat de telefoon 'snachts plots uit was hoeft niet met opzet gedaan te zijn
Ik had vanmorgen al een ander blokje gemaakt, toen die 22.45 nog niet bekend was, en zo ongeveer in het midden van dat blokje, bleek het zandwinningsgebied boven Deurne te liggen.... dat ligt in mijn huidige blokje iets onder het midden, maar het scheelt nog steeds niet veel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier is ook al iemand die een gebied geplot heeft met 1.5 uur speling
https://twitter.com/voolstra/status/332847116630241281/photo/1
[bron: twitter]
en idd, was het wel zelfmoord ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wtf is dit nu voor ongenuanceerd troep?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
De gemiddelde smartphone is na 1,5 dag leeg. Dat de telefoon 'snachts plots uit was hoeft niet met opzet gedaan te zijn
Nee, de telefoon valt uit. Op een gegeven moment ziet hij dat en zet hem aan. Dan flitst de batterij even op en valt daarna weer uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:44 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
En dan heeft hij hem op het laatste moment opgeladen in z'n auto?
Terugrijden = verwarring creeeren, kan. Dat is in ieder geval goed gelukt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef hartloper het volgende:
Als een telefoon uitvalt is hij geloof ik nog traceerbaar, behalve als de accu eruit gehaald wordt.
Maar stel hij heeft het plan goed voorbereidt, waarom pleegt hij dan ook niet in de omgeving van de kindermoord zelfmoord? Ik begrijp dat stuk terug rijden niet heel goed. Het enige wat ik me kan bedenken is wraak op zijn ex.
Maar met 170 km terug rijden neem je een flink risico. Als je een ongeluk krijgt bv, waar zijn je kids.
Dan draai je levenslangs de bak in met TBS.
Hetzelfde geldt als hij de kids zou hebben vervoerd in de kofferbak, als lijkjes.
Op het moment na de daad niet, maar vantevoren als je het plantquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:47 schreef Lindstr�m. het volgende:
Denk je dat iemand zo denkt op dat moment?
Je kan niet verwachten dat iemand die net zijn twee kinderen heeft omgebracht nog geheel helder kan denken, wellicht beleefde hij de laatste momenten van zn leven in een soort roes alvorens hij zichzelf maar ging ophangenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef hartloper het volgende:
Als een telefoon uitvalt is hij geloof ik nog traceerbaar, behalve als de accu eruit gehaald wordt.
Maar stel hij heeft het plan goed voorbereidt, waarom pleegt hij dan ook niet in de omgeving van de kindermoord zelfmoord? Ik begrijp dat stuk terug rijden niet heel goed.
Hierom:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef hartloper het volgende:
Maar stel hij heeft het plan goed voorbereidt, waarom pleegt hij dan ook niet in de omgeving van de kindermoord zelfmoord? Ik begrijp dat stuk terug rijden niet heel goed. Het enige wat ik me kan bedenken is wraak op zijn ex.
quote:Mothers stay close to the children after murdering them, the fathers not necessarily do. It is more common for fathers to actually create a physical distance between their children and themselves, to disassociate.
als je voorbereiding treft zou dat zo maar eens kunnenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Terugrijden = verwarring creeeren, kan. Dat is in ieder geval goed gelukt.
Denk je dat iemand zo denkt op dat moment?
Als je daarom je kinderen om zeep helpt dan ben je iig volstrekt ongeschikt als ouder.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Of hij kreeg discussie met zijn kinderen - die waren chago ofzo, en toen was het van 'nee, we gaan terug, we gaan weer naar huis, geen vakantie meer'.
Ja en dan was er vast al wel eerder een discussie gekomen waardoor ze zijn omgebrachtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je daarom je kinderen om zeep helpt dan ben je iig volstrekt ongeschikt als ouder.
Da kan goed ja. Als die blagen vervelend deden was dat net de laatste druppel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Of hij kreeg discussie met zijn kinderen - die waren chago ofzo, en toen was het van 'nee, we gaan terug, we gaan weer naar huis, geen vakantie meer'.
Tsja. Hier is iets gebeurd dat niemand begrijpt. Kortsluiting in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je daarom je kinderen om zeep helpt dan ben je iig volstrekt ongeschikt als ouder.
Maar dan zijn er ook getuigen en kan er gevraagd worden naar zijn psychise toestand, of ze haast hadden, of de kinderen bang waren etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:52 schreef rvwdk het volgende:
Volgens Twitter is er op die plek van waar het voertuig is waargenomen op de Eindhovenseweg Zuid te Best een McDonalds. Als hij daar is waargenomen kan dat misschien komen door de wifi van het restaurant?
Als ze eventueel daar gegeten hebben hebben zijn er vast wel duidelijke beelden van de camera's in het restaurant.
Denk het niet, als het niet de planning was denk ik eerder dat de kids wat over mama hebben gezegd wat hem niet beviel. Maar mede gezien het tijdstip van vertrek etc denk ik dat er wel een planning achter zitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Da kan goed ja. Als die blagen vervelend deden was dat net de laatste druppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |