Zeer nice!quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:49 schreef RedReidingHood het volgende:
Even een chill outfitje
[ afbeelding ]
Vet dat je ook eigen kleding hebt. Laat je dat ergens maken of doe je alles zelf met patronen e.d.?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Raf, Rick, Damir en een van mijn eigen hoodies, nog niet geprint. Samples kwamen vandaag binnen.
wel cool alleen vind ik strakkere broeken beter staan bij jouquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:49 schreef RedReidingHood het volgende:
Even een chill outfitje
[ afbeelding ]
Ik post anders nooit iets, maar ik moet echt even kwijt dat ik jou de baas van heel 't topic vind.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Raf, Rick, Damir en een van mijn eigen hoodies, nog niet geprint. Samples kwamen vandaag binnen.
vette vans!quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Vet dat je ook eigen kleding hebt. Laat je dat ergens maken of doe je alles zelf met patronen e.d.?
Ik heb wat hoodies laten maken door wat chinamannen, subtiel aangepast naar iets andere maten en heb zelf stretchy cuffs erop gezet. Wel 350 grams combed katoen in een 50%50% poly katoen blend voor printen en anti-pillen. Het zijn nog maar wat samples, ik ga er uiteindelijk zijde patches op aanbrengen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Vet dat je ook eigen kleding hebt. Laat je dat ergens maken of doe je alles zelf met patronen e.d.?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef Charleeey het volgende:
[..]
Ik post anders nooit iets, maar ik moet echt even kwijt dat ik jou de baas van heel 't topic vind.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef Charleeey het volgende:
[..]
Ik post anders nooit iets, maar ik moet echt even kwijt dat ik jou de baas van heel 't topic vind.
Leuke broek! Van welk merk is die?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:49 schreef RedReidingHood het volgende:
Even een chill outfitje
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef Meloewa het volgende:
Ff mijn nieuwe jasje showen[ afbeelding ]
netjes! geen foto van de onderkant?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef Meloewa het volgende:
Nooo onderkant is ook niks bijzonders, gewoon zwarte broek/legging en simpele heels.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
netjes! geen foto van de onderkant?
Smooth.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
netjes! geen foto van de onderkant?
aah oke!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nooo onderkant is ook niks bijzonders, gewoon zwarte broek/legging en simpele heels.
I like it!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef Meloewa het volgende:
grof, lanvin?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef Meloewa het volgende:
Mm iedereen vond hem mooi in real.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:07 schreef Atta-boy het volgende:
Aight brada dan is ie minder mooi, geen ¤200+ geen love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |