daarom haalde je er 3'en voor XDquote:Op zondag 12 mei 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
De CE's zijn veel chiller en relaxter vergeleken met tentamens, dus niet zeuren.
XDDD dDXDdDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
XDDD dDXDdDoja 2'en lolsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jordy is op zn bek gegaan op HBO, kan je nagaan hoe het zal gaan op WO.quote:
nah, alsof iemand maar ook een neuk geeftquote:Op zondag 12 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
Ezell heeft koorts, guys. Wens d'r beterschap. Nu.
Poor donkeyquote:Op zondag 12 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
Ezell heeft koorts, guys. Wens d'r beterschap. Nu.
Helemaal niet, geen enkel tentamen gemaaktquote:Op zondag 12 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is op zn bek gegaan op HBO, kan je nagaan hoe het zal gaan op WO.
ik wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
nah, alsof iemand maar ook een neuk geeft![]()
dat lieg je.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helemaal niet, geen enkel tentamen gemaakt
Hou je bekquote:Op zondag 12 mei 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat lieg je.
een project gemaakt waar je hele nacht aan hebt gewerkt op t laatste moment en alsnog niet halen
trouwens ezell. ik heb een naamgenoot van jou ook uitgenodigd en die kan ook niet komen. behalve smiddags tot savonds (laatste trein).quote:Op zondag 12 mei 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
overigens word ik gek van ziek zijn
chagrijnige shit
echt?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is op zn bek gegaan op HBO, kan je nagaan hoe het zal gaan op WO.
Is een vloek.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
trouwens ezell. ik heb een naamgenoot van jou ook uitgenodigd en die kan ook niet komen. behalve smiddags tot savonds (laatste trein).
zit er een theorie achter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is een vloek.
Overigens is mijn achternaam tien keer mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ze is knapper.![]()
Tetetetetquote:Op zondag 12 mei 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
discipline, jordy. je komt er nog wel achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |