CE's?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:34 schreef Etsu het volgende:
op vmbo was mn hoogste een 8,2
op havo was mn hoogste een 8,7
op vwo was mn hoogste een 7,1
RAAK ME AAN BITCHIES
op vmbo was dat voor kunst (quote:Op zondag 12 mei 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat is wel tof.
[..]
*pakt diploma's*
vmbo: 8,4
havo: 8,7
beide geschiedenis
Ik had een 5 voor geschiedenis. Had een boekje matig geleerd en de andere geen zin meer inquote:Op zondag 12 mei 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat is wel tof.
[..]
*pakt diploma's*
vmbo: 8,4
havo: 8,7
beide geschiedenis
Wiskunda A.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
op vmbo was dat voor kunst (). op havo was dat voor Nederlands en de norm was 1,7 en had in 1ste tijdvak een 5,2 ofzo, toen herkanst en de norm bleef zelfde, dus een 8,7
op vwo voor wiskunde a. bazenvak
Toen deed ik nog niks voor wiskundequote:Op zondag 12 mei 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wiskunda A.Stelde in ieder geen kut voor op het havo. Saai vak.
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had een 5 voor geschiedenis. Had een boekje matig geleerd en de andere geen zin meer inEcht waar, ik weet niet wat de fuck ze daar allemaal aan goed hebben liggen te tellen want kloppen deed het niet
WIskunde Aquote:Op zondag 12 mei 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wiskunda A.Stelde in ieder geen kut voor op het havo. Saai vak.
Baas! Maar dan ben ik wel opperbaas. In de les niks uitvoeren en voor de toetsen een avond leren. Een 7 en 7,5.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Toen deed ik nog niks voor wiskunde
5.8 voor se, 5.2 voor ce, 5.5 > 6
NOEM ME BAAS
Goede docenten?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
WIskunde AVond het altijd wel leuk om naar de lessen te gaan.
Goed zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Klopt, ik ken het nu al in grote lijnen. Twee dagen van tevoren nog eens goed voor zitten
Optimaliseren.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Algebraïsche vaardigheden
Optimaliseren
Gastquote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
Geschiedenis_____ !
Breek mn bek niet open. KutRepubliek.
Wat nou als ik ja zeg?quote:
Ik vond het best interessant.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
Geschiedenis_____ !
Breek mn bek niet open. KutRepubliek.
Republiek en VSquote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Baas! Maar dan ben ik wel opperbaas. In de les niks uitvoeren en voor de toetsen een avond leren. Een 7 en 7,5.
[..]
Goede docenten?
[..]
Goed zo.Welke onderwerpen heb je?
Gewoon die shit uitrekenen en dan differentiëren en gelijk stellen aan nul.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Optimaliseren.Snapte er ook geen kut van.
dan ga ik maar huilen ergens in een steegjequote:Op zondag 12 mei 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat nou als ik ja zeg?
[..]
Ik vond het best interessant.Alleen overleed mijn docent halverwege het jaar waardoor we nogal wat vertraging opliepen.
Op havo half. We kregen eerste 7 maanden ofzo een vrouw en op gegeven moment werd ze ontslagen omdat de SE cijfers drastisch laag waren (voor laatste SE waren er maar 3 voldoendes van de 60 ofzo (tuurlijk had ik een na hoogstequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |