haha ja dat haar he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw! Wat een mooie bos haar!Leuke knul!
hij kwam zonet nog even vertellen dat hij het zo geweldig vond om lekker te kunnen zitten, terwijl ze in de tweede klas bijna opgestapeld stonden. (hij had een beetje leedvermaak zei hijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef Macka66 het volgende:
Knap kind heb je, lady-wrb! Hij is ook lekker aan het genieten van de reis, zo te zien
1.54 m bij de laatste metingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een leuke vent lady! Hij oogt al zo groot
Ik ben vandaag in Neeltje Jans geweest. Kennisje moest een afstudeerstage doen en een kinderactiviteit organiseren. We hebben haaien en roggen gevoerd en zeehonden gevoerd. Was echt reuzefun
Wat een heerlijk vol programma hadden jullie voor de vakantie!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een leuke vent lady! Hij oogt al zo groot
Ik ben vandaag in Neeltje Jans geweest. Kennisje moest een afstudeerstage doen en een kinderactiviteit organiseren. We hebben haaien en roggen gevoerd en zeehonden gevoerd. Was echt reuzefun
Huh echt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef Lois het volgende:
Wauw wat een bink al Ladygaat het hard.....
(Bij anderen lijkt het altijd zo hard gaan, hoewel Eva volgende week ook al 12 wordt. 12dat kan toch helemaal niet...)
Ja, dat is ook zo natuurlijk. Als ik aan haar denk zie ik altijd haar gezichtje zo net een beetje gekanteld, vragend of onderzoekend kijkend.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef Lois het volgende:
De grap is dat ze ook nog steeds rond die leeftijd zweeft BE, dat is het leuke aan Eva. Die blijft zo fijn klein, hoewel ze ineens de lengte ingaat, maar verstandelijk zo'n lief klein meisje.
ik twijfelde al, ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:53 schreef Lois het volgende:
Gewoon "in mijn buik" livelink. een boontje vind ik zo klef
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo natuurlijk. Als ik aan haar denk zie ik altijd haar gezichtje zo net een beetje gekanteld, vragend of onderzoekend kijkend.
Deze weet ik ook nog heel goed.quote:
Was helemaal niet de bedoeling eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vol programma hadden jullie voor de vakantie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |