Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik wacht met smart op 5quote:
Mee eens. Al kijk ik ook wel uit naar GTA V. Die lijkt tot nu toe veelbelovend. Alleen de ghettoneger en de white-trash personages boeien me niet zo. Die man in z'n midlifecrisis wil ik nog wel spelen.quote:
Paar jaartjes wachten en dan word je em vanzelf...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mee eens. Al kijk ik ook wel uit naar GTA V. Die ziet er tot nu toe ook veelbelovend uit. Alleen de ghettoneger en de white-trash personages boeien me niet zo. Die man in z'n midlifecrisis wil ik nog wel spelen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef picodealion het volgende:
San Andreas for life. Een van de leukste spellen ooit.
Omdat je een vrouw bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef drakin het volgende:
Ik ken meer nintendo64 spellen, vooral Zelda fan. Heb verder ook een wii en gamecube, maar heb geen idee waar jullie het nu over hebben eigenlijk.
Je bent een aparte vrouw.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:17 schreef drakin het volgende:
haha en daarom weet ik natuurlijk ook meer van stripboeken
Mijn moeder kan beter fileparkeren dan elke man.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:20 schreef drakin het volgende:
Ja dat ook, maar ik kan wel parkeren en kaart lezen. En vogels kijken en tuinieren, maar dat zijn dan ook weer geslachtloze bezigheden.
Wij kunnen niet zo goed afwassen daarom hebben wij een vaatwasser.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:26 schreef drakin het volgende:
Zo'n moeder heb ik ook, vaders zijn soms gewoon overbodig (soms he, niet altijd, ze kunnen wel goed afwassen)
Zelda was tof, maar op de N64 heb ik die nooit uitgespeeld. Link's Awakening op de Gameboy was de leukste.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef drakin het volgende:
Ik ken meer nintendo64 spellen, vooral Zelda fan. Heb verder ook een wii en gamecube, maar heb geen idee waar jullie het nu over hebben eigenlijk.
Ik speel nog regelmatig een potje Mario Party 4&5 op de Cubequote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef drakin het volgende:
Ha, daar geloof ik niks van!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn moeder kan beter fileparkeren dan elke man.
Heb jij nog een cube?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel nog regelmatig een potje Mario Party 4&5 op de Cube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |