Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik wacht met smart op 5quote:
Mee eens. Al kijk ik ook wel uit naar GTA V. Die lijkt tot nu toe veelbelovend. Alleen de ghettoneger en de white-trash personages boeien me niet zo. Die man in z'n midlifecrisis wil ik nog wel spelen.quote:
Paar jaartjes wachten en dan word je em vanzelf...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mee eens. Al kijk ik ook wel uit naar GTA V. Die ziet er tot nu toe ook veelbelovend uit. Alleen de ghettoneger en de white-trash personages boeien me niet zo. Die man in z'n midlifecrisis wil ik nog wel spelen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef picodealion het volgende:
San Andreas for life. Een van de leukste spellen ooit.
Omdat je een vrouw bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef drakin het volgende:
Ik ken meer nintendo64 spellen, vooral Zelda fan. Heb verder ook een wii en gamecube, maar heb geen idee waar jullie het nu over hebben eigenlijk.
Je bent een aparte vrouw.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:17 schreef drakin het volgende:
haha en daarom weet ik natuurlijk ook meer van stripboeken
Mijn moeder kan beter fileparkeren dan elke man.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:20 schreef drakin het volgende:
Ja dat ook, maar ik kan wel parkeren en kaart lezen. En vogels kijken en tuinieren, maar dat zijn dan ook weer geslachtloze bezigheden.
Wij kunnen niet zo goed afwassen daarom hebben wij een vaatwasser.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:26 schreef drakin het volgende:
Zo'n moeder heb ik ook, vaders zijn soms gewoon overbodig (soms he, niet altijd, ze kunnen wel goed afwassen)
Zelda was tof, maar op de N64 heb ik die nooit uitgespeeld. Link's Awakening op de Gameboy was de leukste.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef drakin het volgende:
Ik ken meer nintendo64 spellen, vooral Zelda fan. Heb verder ook een wii en gamecube, maar heb geen idee waar jullie het nu over hebben eigenlijk.
Ik speel nog regelmatig een potje Mario Party 4&5 op de Cubequote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef drakin het volgende:
Ha, daar geloof ik niks van!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn moeder kan beter fileparkeren dan elke man.
Heb jij nog een cube?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel nog regelmatig een potje Mario Party 4&5 op de Cube
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zeg t'ie alleen omdat moederdag in het geval moedersands ook op FOK! zit.
Ik ga straks tellen met of zonder je stemmen hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met kijkenVanavond ergens staan ze er
Inddquote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Altijd weer Sands waar je op moet wachten...
Wat is het wachtwoord van The Transmission op vimeo?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ga straks tellen met of zonder je stemmen hoor
Dat is dan kort geleden op private gezetquote:Op zondag 12 mei 2013 18:30 schreef Sands het volgende:
Wat is het wachtwoord van The Transmission op vimeo?
Moet deze Who's there? (2012, 15 min) trouwens niet 1.5 minuut zijn?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is dan kort geleden op private gezet![]()
Kan ook zo snel geen ander linkje vinden...
Wat zoek je en met welk budget?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is het moeilijk om een niet te duren notebook te vinden die aan alle eisen die je hebt voldoet...
Nee, is wel echt 15 minuten, maar staat blijkbaar ook al opeens op private...quote:Op zondag 12 mei 2013 18:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Moet deze Who's there? (2012, 15 min) trouwens niet 1.5 minuut zijn?een andere kan ik niet vinden
Mijn stemmen staan er alquote:Op zondag 12 mei 2013 20:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nee, is wel echt 15 minuten, maar staat blijkbaar ook al opeens op private...
Maar goed, ze gaan beide toch niet door (met of zonder jouw stem)
Ze zijn zelfs al meegeteldquote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn stemmen staan er alAlleen 1 dus niet
Ik wil een semi gaming laptop. Tot een max van 1100euro, met minimaal een 17" monitor, full HD. En eigenlijk ook graag een blu ray speler erin. En een i7 processorquote:
Asus n56 vz of zoiets. Heb ik ook, en ik draai er dishonored op full hd op.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil een semi gaming laptop. Tot een max van 1100euro, met minimaal een 17" monitor, full HD. En eigenlijk ook graag een blu ray speler erin. En een i7 processor
das 15" en ik heb nou een 18", maar die worden zo goed als niet meer gemaakt... maar om nou van 18 naar 15 te gaan vind ik weer wat te veelquote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Asus n56 vz of zoiets. Heb ik ook, en ik draai er dishonored op full hd op.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vind je de nieuwe incarnatie van Zooey nog altijd even leuk, Sam?
er is ook een 17"versie van volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
das 15" en ik heb nou een 18", maar die worden zo goed als niet meer gemaakt... maar om nou van 18 naar 15 te gaan vind ik weer wat te veel
Ik had net met zoeken inderdaad wel al een Asus multimedia gevonden van 17". Wat jammer dat die echte gamingnotebooks zo verschrikkelijk duur zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 21:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
er is ook een 17"versie van volgens mij.
quote:
Is dat dezelfde persoonquote:
Volgens mij is ze toch langs één of andere plastische chirurg gepasseerd.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah gelukkig bij Letterman zag ze er in ieder geval alweer normaal uit, crisis afgewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |