Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik wacht met smart op 5quote:
Mee eens. Al kijk ik ook wel uit naar GTA V. Die lijkt tot nu toe veelbelovend. Alleen de ghettoneger en de white-trash personages boeien me niet zo. Die man in z'n midlifecrisis wil ik nog wel spelen.quote:
Paar jaartjes wachten en dan word je em vanzelf...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mee eens. Al kijk ik ook wel uit naar GTA V. Die ziet er tot nu toe ook veelbelovend uit. Alleen de ghettoneger en de white-trash personages boeien me niet zo. Die man in z'n midlifecrisis wil ik nog wel spelen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef picodealion het volgende:
San Andreas for life. Een van de leukste spellen ooit.
Omdat je een vrouw bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef drakin het volgende:
Ik ken meer nintendo64 spellen, vooral Zelda fan. Heb verder ook een wii en gamecube, maar heb geen idee waar jullie het nu over hebben eigenlijk.
Je bent een aparte vrouw.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:17 schreef drakin het volgende:
haha en daarom weet ik natuurlijk ook meer van stripboeken
Mijn moeder kan beter fileparkeren dan elke man.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:20 schreef drakin het volgende:
Ja dat ook, maar ik kan wel parkeren en kaart lezen. En vogels kijken en tuinieren, maar dat zijn dan ook weer geslachtloze bezigheden.
Wij kunnen niet zo goed afwassen daarom hebben wij een vaatwasser.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:26 schreef drakin het volgende:
Zo'n moeder heb ik ook, vaders zijn soms gewoon overbodig (soms he, niet altijd, ze kunnen wel goed afwassen)
Zelda was tof, maar op de N64 heb ik die nooit uitgespeeld. Link's Awakening op de Gameboy was de leukste.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef drakin het volgende:
Ik ken meer nintendo64 spellen, vooral Zelda fan. Heb verder ook een wii en gamecube, maar heb geen idee waar jullie het nu over hebben eigenlijk.
Ik speel nog regelmatig een potje Mario Party 4&5 op de Cubequote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef drakin het volgende:
Ha, daar geloof ik niks van!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn moeder kan beter fileparkeren dan elke man.
Heb jij nog een cube?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel nog regelmatig een potje Mario Party 4&5 op de Cube
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zeg t'ie alleen omdat moederdag in het geval moedersands ook op FOK! zit.
Ik ga straks tellen met of zonder je stemmen hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met kijkenVanavond ergens staan ze er
Inddquote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Altijd weer Sands waar je op moet wachten...
Wat is het wachtwoord van The Transmission op vimeo?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ga straks tellen met of zonder je stemmen hoor
Dat is dan kort geleden op private gezetquote:Op zondag 12 mei 2013 18:30 schreef Sands het volgende:
Wat is het wachtwoord van The Transmission op vimeo?
Moet deze Who's there? (2012, 15 min) trouwens niet 1.5 minuut zijn?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is dan kort geleden op private gezet![]()
Kan ook zo snel geen ander linkje vinden...
Wat zoek je en met welk budget?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is het moeilijk om een niet te duren notebook te vinden die aan alle eisen die je hebt voldoet...
Nee, is wel echt 15 minuten, maar staat blijkbaar ook al opeens op private...quote:Op zondag 12 mei 2013 18:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Moet deze Who's there? (2012, 15 min) trouwens niet 1.5 minuut zijn?een andere kan ik niet vinden
Mijn stemmen staan er alquote:Op zondag 12 mei 2013 20:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nee, is wel echt 15 minuten, maar staat blijkbaar ook al opeens op private...
Maar goed, ze gaan beide toch niet door (met of zonder jouw stem)
Ze zijn zelfs al meegeteldquote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn stemmen staan er alAlleen 1 dus niet
Ik wil een semi gaming laptop. Tot een max van 1100euro, met minimaal een 17" monitor, full HD. En eigenlijk ook graag een blu ray speler erin. En een i7 processorquote:
Asus n56 vz of zoiets. Heb ik ook, en ik draai er dishonored op full hd op.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil een semi gaming laptop. Tot een max van 1100euro, met minimaal een 17" monitor, full HD. En eigenlijk ook graag een blu ray speler erin. En een i7 processor
das 15" en ik heb nou een 18", maar die worden zo goed als niet meer gemaakt... maar om nou van 18 naar 15 te gaan vind ik weer wat te veelquote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Asus n56 vz of zoiets. Heb ik ook, en ik draai er dishonored op full hd op.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vind je de nieuwe incarnatie van Zooey nog altijd even leuk, Sam?
er is ook een 17"versie van volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
das 15" en ik heb nou een 18", maar die worden zo goed als niet meer gemaakt... maar om nou van 18 naar 15 te gaan vind ik weer wat te veel
Ik had net met zoeken inderdaad wel al een Asus multimedia gevonden van 17". Wat jammer dat die echte gamingnotebooks zo verschrikkelijk duur zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 21:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
er is ook een 17"versie van volgens mij.
quote:
Is dat dezelfde persoonquote:
Volgens mij is ze toch langs één of andere plastische chirurg gepasseerd.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah gelukkig bij Letterman zag ze er in ieder geval alweer normaal uit, crisis afgewend
Tja ik weet het niet, er is me in New Girl in ieder geval geen significante verandering opgevallen en dat is het meest recente bewegende beeld dat ik heb gezien. Van dit soort premiere achtige foto's denk ik per definitie niks.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij is ze toch langs één of andere plastische chirurg gepasseerd.
ze wilde gewoon niet meer op Katy Perry lijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Jammer dat vrouwen dat zich zelf aandoen...
Ik had het over de cosmetische chirurgie, niet over ander kapsel en zo... Volgens mij is Katy Perry nou niet helemaal van plastic ofwel? .quote:Op maandag 13 mei 2013 12:00 schreef Sands het volgende:
[..]
ze wilde gewoon niet meer op Katy Perry lijken.
Je moet je toch ergens druk om maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op Katy Perry lijken vind ik eerlijk gezegd ook maar een luxe-probleem.
Tenzij je een man bent uiteraard.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef JayHovah het volgende:
Beetje ondergesneeuwd maar eindstand FMT Eredivisie Voetbalpoule:
Rank User Teamnaam Score Budget
1 JayHovah FC Bal op het Dak 1378 ¤ 243.701,–
2 dyonvbaal FC LaabNav 1192 ¤ 643.548,–
3 RanTheMan Hopeloos UTD 1052 ¤ 5.287.897,–
4 SamuelofSEK SEK United 677 ¤ 3.769.120,–
5 InTrePidIvity FC Intel 658 ¤ 4.062.500,–
Het gaat bij mij altijd hetzelfde met dit soort dingen... op een gegeven moment vergeet ik het simpelweg, net als intre waarschijnlijkquote:
Ik heb het idee dat intre er helemaal niks aangedaan heeftquote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het gaat bij mij altijd hetzelfde met dit soort dingen... op een gegeven moment vergeet ik het simpelweg, net als intre waarschijnlijk
Hoeveel punten je gehaald hebt met de voetbal toto van fok! en die punten verdien je met je team. Keepers voor de reddingen en geen ballen tegen. Verdedigers door geen kaarten, eigen doelpunten, tackles dat soort dingenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik begrijp dat lijstje niet. Wat betekenen die punten?
Klopt, JayHovah is eerste geworden. Je begint het seizoen met een aantal miljoen (1,5 ofzo) en daar moet je 10 spelers en een keeper mee kopen. Per speelronde (2 wedstrijden) krijg je punten voor wat die spelers gepresteerd hebben. Voor elk punt krijg je geloof ik 1000 euro waarmee je na een bepaald aantal punten/euro's behaald te hebben weer betere spelers kan aanschaffen. Het budget dat daar nog staat is wat we aan het eind van het seizoen over hebben gehoudenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh okee, dus JayHova heeft gewonnen en jij bent 2e? En wat betekent dat budget?
Tis toch niet echt weer om op de motor te gaan zitten...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:43 schreef picodealion het volgende:
Ik zit even een uurtje op de motor, mocht ik het punt hebben mag wmb iemand anders opstarten, ik verwacht ook nog bezoek.
Okee, pfoe wel ingewikkeld allemaal. Gefeliciteerd dan!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, JayHovah is eerste geworden. Je begint het seizoen met een aantal miljoen (1,5 ofzo) en daar moet je 10 spelers en een keeper mee kopen. Per speelronde (2 wedstrijden) krijg je punten voor wat die spelers gepresteerd hebben. Voor elk punt krijg je geloof ik 1000 euro waarmee je na een bepaald aantal punten/euro's behaald te hebben weer betere spelers kan aanschaffen. Het budget dat daar nog staat is wat we aan het eind van het seizoen over hebben gehouden
Nee joh. De uitleg is ingewikkelder dan het spelen zelf...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, pfoe wel ingewikkeld allemaal. Gefeliciteerd dan!
quote:
Neequote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maarre, volgend seizoen doe je ook mee?
Vroeg ik het jou? Zeurpiet...quote:
Denk het niet, ik vind voetbal echt niks aan.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maarre, volgend seizoen doe je ook mee?
Denk het niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb je ze gezien in Utrecht, vorige week?
Nee, ik was gisteren in België, Postelquote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb je ze gezien in Utrecht, vorige week?
Aha, jij dus welquote:Op maandag 13 mei 2013 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat liedje heb ik op 5 mei nog gehoord.
Postel? Waar ligt dat?quote:
In Belgiëquote:
Een hond op het boekenfestijn?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:02 schreef Lemans24 het volgende:
(ik niet dus)
Maar ik ben weer terug, na een week geen internet gezien te hebben.
Enschede was ook weer boven verwachting leuk, best aardige mensen daar, vooral de kassameisjes enzo.
Het weer was wat minder, met al die zeikregen. En dan ben ik ook nog door een hond gebeten, het was me het weekje wel!
Ik ga eens even googlen, dat gaat sneller.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In Belgiëheerlijk om bijdehand te zijn...
Het viel me alleen op dat ze daar zo aardig en praatgraag zijn, zowel bij de Albert Heijn als de bioscoop, maar ze zijn natuurlijk veel te jong voor mijquote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een hond op het boekenfestijn?
En wat is dat toch altijd met mannen en kassameisjes
Ik moet toch echt naar huis na m'n werkquote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tis toch niet echt weer om op de motor te gaan zitten...
Dan werk je een aardige afstand van je huis af...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik moet toch echt naar huis na m'n werk.
Ach, leeftijd is ook maar een getalquote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het viel me alleen op dat ze daar zo aardig en praatgraag zijn, zowel bij de Albert Heijn als de bioscoop, maar ze zijn natuurlijk veel te jong voor mij
Zal ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, leeftijd is ook maar een getal
quote:
Mijn huidige is 31quote:Op maandag 13 mei 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Jij scheelde anders ook een aantal jaren met die laatste vriendin van je.
Wat moet ze met zo'n broekkie?quote:
Alweer een nieuwe? Net leren kennen?quote:
Ik ben 3 weken vrijgezel geweestquote:Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe? Net leren kennen?
Ah dat is wel schattigquote:Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben 3 weken vrijgezel geweest
En ik ken haar al héél lang. Zij was mijn vriendinnetje in groep 8 van de basisschool
18 jaar geleden, en het klikt nog steedsquote:
Zorg dan wel dat het iets anders word dan de laatste keerquote:
Ik doe me bestquote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat het iets anders word dan de laatste keer
Erg moeilijk kan dat toch niet zijn?quote:
Zit krap op dit moment...quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Erg moeilijk kan dat toch niet zijn?
Ik ken het probleem. Al heeft het bij vast andere redenen...quote:
Dat is wel goed gekomenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Al heeft het bij vast andere redenen...
Dan moet je zelf maar een 5-gangen diner verzorgen
Doen ze dat nu dan al? Goede luchtige popmuziek maken? Ik vind het nu al rotzooi... of bedoel je het andersom? Dat het door sentiment over 20 jaar wel goed gevonden gaat worden?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zat net naar wat foute hits uit de jaren '80 te kijken/luisteren op Youtube en ik vroeg me af of de huidige generatie binnen 20 jaar ook gaat denken dat Justin Bieber en LMFAO tenminste nog goede, luchtige popmuziek maakten.
Gewoon alles luisteren, foute muziek hoeft ook niet slecht te zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het laatste. Ik ben (af en toe) bereid om Foreigner, Starship en Air Supply nog okay te vinden.
Met 2 Unlimited, de Vengaboys en Aqua gaat dat al een stuk moeilijker.
Met de recente troep lukt het me dat ook niet, al vind ik Bieber en co nog wel beter dan de dingen uit de jaren '90 van hierboven. Misschien omdat de jaren '90 mijn muzikale ontwikkelingsjaren waren en het contrast tussen goed en slecht voor mij toen groter was.
Alsjeblieft..rapquote:Op maandag 13 mei 2013 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb altijd al een voorkeur voor rap, hiphop, r&b gehad. Dus die bands die jij beschrijft interresen me toch niet![]()
2 Unlimited kan ik nog wel grappig vinden. Maar alleen heel af en toe
Grappig, leuk. Maar niet goedquote:
Ik zeg ook niet dat het slecht is. Anders had ik het ook niet leuk kunnen vinden. Ik vind het alleen niet goedquote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of het goed is?En het is maar hoe je het bekijkt
quote:"It had been a wonderful evening and what I needed now, to give it the perfect ending, was a little of the Ludwig Van."
Hoe groot is die film dan wel niet als het zo lang duurt...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:04 schreef picodealion het volgende:
Ik haat het als ik een film nu wil kijken en het duurt langer dan een half uur om hem te downloaden.
nog niet zo heel lang geleden was ik blij als ik 's ochtends een download aanzette en hem 's avonds kon kijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:04 schreef picodealion het volgende:
Ik haat het als ik een film nu wil kijken en het duurt langer dan een half uur om hem te downloaden.
Een enorme blauwe plek, die inmiddels geel/rood/paars is.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, leeftijd is ook maar een getal
Niks overgehouden aan de hondenbeet?
Aqua en 2 Unlimited zijn oneindig veel leuker (en iets beter) dan Bieber.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het laatste. Ik ben (af en toe) bereid om Foreigner, Starship en Air Supply nog okay te vinden.
Met 2 Unlimited, de Vengaboys en Aqua gaat dat al een stuk moeilijker.
Met de recente troep lukt het me dat ook niet, al vind ik Bieber en co nog wel beter dan de dingen uit de jaren '90 van hierboven. Misschien omdat de jaren '90 mijn muzikale ontwikkelingsjaren waren en het contrast tussen goed en slecht voor mij toen groter was.
2GBquote:Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe groot is die film dan wel niet als het zo lang duurt...
heb jij 35 MB/s internet? Dat is wel heel rap.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
En dan te bedenken dat ik laatst Les Miserable heb gedownload en gekeken. De 1080 versie was maar 21Gb.. en het downloaden duurde iets van 10 minuten ofzo...
pas was zijn internet nog trager dan dat van mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heb jij 35 MB/s internet? Dat is wel heel rap.
Het gaat om het idee. Het zal vast iets langer hebben geduurd...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heb jij 35 MB/s internet? Dat is wel heel rap.
gewoon film huren a 5 euro per dagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Het zal vast iets langer hebben geduurd...
Wat is die Sands toch een grappenmaker af en toe...quote:
Dankzij het downloaden verdient de entertainmentindustrie ongeveer 1000 euro per jaar minder aan mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is die Sands toch een grappenmaker af en toe...
Oeh... daar liggen ze wakker van denk ik...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Dankzij het downloaden verdient de entertainmentindustrie ongeveer 1000 euro per jaar minder aan mij.
wel als je kijkt hoeveel mensen film s etc. Downloaden die het eerst wel gekocht zouden hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Oeh... daar liggen ze wakker van denk ik...
Er zijn altijd nog mensen als jij en ik, die ook films kopen... en niet alleen maar downloadenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:21 schreef Sands het volgende:
[..]
wel als je kijkt hoeveel mensen film s etc. Downloaden die het eerst wel gekocht zouden hebben.
Die gekkies zullen er altijd zijn ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zijn altijd nog mensen als jij en ik, die ook films kopen... en niet alleen maar downloaden
Hey... don't call me a gekkie!quote:
Je heb inderdaad een aardige collectie liggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zijn altijd nog mensen als jij en ik, die ook films kopen... en niet alleen maar downloaden
Valt mee, hij is "klein" ten opzichte van anderen hier...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb inderdaad een aardige collectie liggen
Ik heb nog een stuk of 20 DVD's liggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Valt mee, hij is "klein" ten opzichte van anderen hier...
Weggeven doe ik niet aan... uitlenen doe ik alleen aan familieleden en wegdoen vind ik te zonde. Laat maar lekker staan, mij staat het niet in de wegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk of 20 DVD's liggen
De rest ben ik kwijt of ik heb weggegeven.
Alle films die ik graag wilde hebben staan verdeeld over 3 HDD's met 2 TB ruimte...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weggeven doe ik niet aan... uitlenen doe ik alleen aan familieleden en wegdoen vind ik te zonde. Laat maar lekker staan, mij staat het niet in de weg
past anders in een broodtrommelquote:
truequote:
een echte filmfan als jij koopt toch ook wel films?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alle films die ik graag wilde hebben staan verdeeld over 3 HDD's met 2 TB ruimte...
Ga er achteraan, je hart volgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:44 schreef Lemans24 het volgende:
Altijd als ik een leuke vrouw tegenkom, staat ze op het punt om voor langere tijd naar het buitenland te gaan. Blijkbaar is dat net mijn type vrouw...
Dan kan die zijn 800km wandeltocht niet meer doen...quote:
Ik zoek niet, maar dat betekent niet dat ik nooit iemand tegenkom.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht echt te lezen in al je berichten dat je helemaal niet aan relaties deed.. dus maken al die vrouwen toch ook niks uit?
R&P is een paar subfora's verder hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zoek niet, maar dat betekent niet dat ik nooit iemand tegenkom.
Ik zoek ook niet, maar kom toch ook nooit iemand tegen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zoek niet, maar dat betekent niet dat ik nooit iemand tegenkom.
zeurpietquote:
Welkom in de wondere wereld van Fok!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:12 schreef drakin het volgende:
Ik zag ook niet wie of wat, zag gewoon zo'n dingetje rechts in beeld en daar klikt ik op zonder te kijken wie me quote (doe ik ook nooit omdat dat normaal wel duidelijk is)
Wyccie als we jou toch niet hadden! Hoe was je weekje weg?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:22 schreef wyccie het volgende:
Misschien de post die de nieuwe speler heeft verwijderd?
I see what you did therequote:
Ik heb niet geteld hoe lang je weg wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef wyccie het volgende:
Leuk, maar ook erg vermoeiend. En ik ben geen week weggeweest, slechts lang weekend.
De stad van de liefde... ben je toch niet alleen heen geweest dan hopelijk...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef wyccie het volgende:
Parijs. Alle toeristische dingen gezien, heel veel gelopen, heel veel in de rij gestaan.
Parijs is leuk om per fiets te doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef wyccie het volgende:
Nee, met een groepje.
Het is eigenlijk best dichtbij. Misschien ga ik er nog wel vaker heen. Ik ken de weg en het metronetwerk nu toch al.
Moest nog aan jouw avontuur op de fiets denken toen ik op de Arc de Triumphe stond.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef DragonFodder het volgende:
Parijs is leuk om per fiets te doen.
Dan zie je wat meer van de stad, in plaats van via de metro van hotspot naar hotspot te rijden.
Ik heb in augustus 30 km gelopen daar (alleen!) en het was leuker dan met de metro ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Parijs is leuk om per fiets te doen.
Dan zie je wat meer van de stad, in plaats van via de metro van hotspot naar hotspot te rijden.
Nee, nooitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Sands het volgende:
[..]
een echte filmfan als jij koopt toch ook wel films?
En wij maar krom liggen om de film industrie op de been te houden...quote:
Ik ga wel regelmatig naar de biosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En wij maar krom liggen om de film industrie op de been te houden...
Ik wil dat je je schuldig voelt verdomme!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga wel regelmatig naar de bios
Maar zelf als ik dat niet deed, voel ik me niet schuldig.
Gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil dat je je schuldig voelt verdomme!
waarom niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga wel regelmatig naar de bios
Maar zelf als ik dat niet deed, voel ik me niet schuldig.
Waarom wel?quote:
Er werken een hoop mensen aan een film, die verdienen niet allemaal de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ze krijgen genoeg doekoe in Hollywood.
Nou, ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Er werken een hoop mensen aan een film, die verdienen niet allemaal de hoofdprijs.
Ik niet...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zou best betalen voor een spotify achtige variant voor films.
Ik heb 2 kinderen...quote:
Dan heb je waarschijnlijk nog wel een hoger inkomen... alleen ook meer uitgaven...quote:
Nee. Mijn ex en ik kwamen er te laat achter dat ze zwanger was. Desalniettemin ben ik principieel tegen abortus.quote:
Zo'n 5 á 600 euro per maand ben ik aan ze kwijt. En nee, als koerier heb ik niet bepaald een hoog inkomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nog wel een hoger inkomen... alleen ook meer uitgaven...
tja principes daar kies je ook zelf voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee. Mijn ex en ik kwamen er te laat achter dat ze zwanger was. Desalniettemin ben ik principieel tegen abortus.
[..]
Zo'n 5 á 600 euro per maand ben ik aan ze kwijt. En nee, als koerier heb ik niet bepaald een hoog inkomen.
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef Sands het volgende:
[..]
tja principes daar kies je ook zelf voor.
Ik verdien het minimumloon.
Hebben we het dan niet gewoon over Netflix?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef DragonFodder het volgende:
Zoals film1?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef DragonFodder het volgende:
Bruto ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:27 schreef Sands het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat jij boven de 1800 zat.
Ja, maar jij heb geen leven en ik welquote:
hoezo heb ik geen leven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij heb geen leven en ik wel
Hoort het normaal niet andersom te zijn met zo'n huilende smiley? Ik lach nou niet bepaald om het feit dat ik geen leven heb...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij heb geen leven en ik wel
join the gang... ik ben ook werkloos sinds een week...quote:
Hey hey... ik heb nog steeds een leuk huisje! en hoef nog niet uit een prullenbak te eten! Arnepper!quote:
400 baantjes zwemmen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb trouwens werk voor iedereen in dit topic die zonder werk zit hoor, 400 baantjes zomaar gratis.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb trouwens werk voor iedereen in dit topic die zonder werk zit hoor, 400 baantjes zomaar gratis.
Nee sorry ik heb momenteel geen baan in het zwembad, wel op een tennisbaan, lijnen trekken.quote:
Waarom beweert DUO dat? Waar baseren ze dat op?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb ook geen werk, behalve af en toe een spoeddienst waar ik een paar euro voor krijg. En sinds februari krijg ik geen stufi meer omdat DUO beweert dat ik niet echt studeer
Pff dan doen ze zogenaamd een studiecontrole bij mijn uni en beweren ze plots dat ik niet ingeschreven sta. Elk jaar al gehad sinds ik studeer, moet ik steeds weer bezwaar aantekenen en bewijs leveren. Heb er intussen al zoveel brievwn over geschreven, is echt om gek van te worden. Alle incompetentie van nederland zit daar verzameld in groningen (en bij de ns natuurlijk).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom beweert DUO dat? Waar baseren ze dat op?
Het is een schandequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Hahah, daar heb je gelijk in. IBG was en is wel de slechtst georganiseerde instantie in NL... En de NS word steeds slechter...
Maar waarom ben je eigenlijk in België gaan studeren? Dat maakt het natuurlijk ook wel wat ingewikkelder voor het altijd goed werkende DUO...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is een schande
Intussen heb ik dus 3 maanden geen geld meer gehad, en ik zat al krap bij kas. Ik krijg ook nog geld van mijn ex (ik hoop tenminste dat ik dat nog krijg). Gelukkig heb ik behulpzame ouders
Ik ben mijn hart achterna gegaan (daarom raad ik dat Lemans ook aanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar waarom ben je eigenlijk in België gaan studeren? Dat maakt het natuurlijk ook wel wat ingewikkelder voor het altijd goed werkende DUO...
Liefde maakt blind...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben mijn hart achterna gegaan (daarom raad ik dat Lemans ook aan): eerst naar Frankrijk, toen naar Belgie.
Inmiddels heb ik hier geen vriendje meer maar ik blijf hier nu sowieso om mijn studie af te maken.
Niet in mijn geval hoorquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet in mijn geval hoor
Nergens spijt van.
Oja wel een beetje van het volledig betalen van de borg van mijn vorige appartement, waar mijn ex nu is blijven wonen.quote:
Das inderdaad vervelend...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja wel een beetje van het volledig betalen van de borg van mijn vorige appartement, waar mijn ex nu is blijven wonen.
Nope... over een kwartiertje begint engels voetbal... denk dat dat het gaat worden. Al ben ik wel benieuwd of Anouk door de eerste ronde komt...quote:
Ik denk van welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope... over een kwartiertje begint engels voetbal... denk dat dat het gaat worden. Al ben ik wel benieuwd of Anouk door de eerste ronde komt...
als ik zou weten hoe laat dat ongeveer isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Schakel je wel even in als ze gaat zingen?
Ehm, ze moet ergens in het midden. Zal wel rond 22 uur zijn ofzo?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
als ik zou weten hoe laat dat ongeveer is
Dan pas... dan ben ik het alweer vergeten waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm, ze moet ergens in het midden. Zal wel rond 22 uur zijn ofzo?
Jij hebt een rijke vriend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb ook geen werk, behalve af en toe een spoeddienst waar ik een paar euro voor krijg. En sinds februari krijg ik geen stufi meer omdat DUO beweert dat ik niet echt studeer
Die heeft niks met mijn financiën te makenquote:
Gewoon een bijbaantje nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heeft niks met mijn financiën te maken
Ik heb lieve en zorgzame ouders
Misschien moet je ook een rijke vriend gaan zoeken?quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien moet je een rijke vriendin gaan zoeken?
Geen tijd voor zin in.quote:
Sugardaddy's genoeg op de loer.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
In Eindhoven hebben ze toch ook zo'n speciaal parkje? Misschirn vind je daar iemand
Saai, rustig. Niks te doen. Word er niet vrolijker op...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar hoe is dat nou zo zonder limousine?
IBG was bij mij zo slim om na mijn opzegging door te gaan met betalen. En dan na een half jaar van me te verwachten dat ik het ontvangen bedrag in 1 keer terug zou betalen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nooit problemen met het IBG gehad. Kreeg zelfs nog geld waarvan ik niet wist dat ik er recht op had. Ook uitstel van aflossing is geen probleem geweest.
Ook zelden wat te klagen over de NS eigenlijk.
Njo, een baantje naast de studie is best zwaar. Vooral als je weekenddiensten moet doen. Voor de laatste twee maanden was ik dan ook niet zo erg teleurgesteld dat ik werd ontslagen (elk weekend een dienst). Ik vond het wel heel jammer daar te moeten stoppen na er elf jaar gewerkt te hebben.
Je zou toch een 0 uren contract krijgen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Saai, rustig. Niks te doen. Word er niet vrolijker op...
Ja. Klopt. Heb ik ook. Maar er is wat voor gevallen waardoor ik op het moment helemaal niet meer rijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Je zou toch een 0 uren contract krijgen?
Fox heeft je benen gebroken omdat je hem met fifa hebt verslagen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja. Klopt. Heb ik ook. Maar er is wat voor gevallen waardoor ik op het moment helemaal niet meer rijd
Yep... Dat is hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Fox heeft je benen gebroken omdat je hem met fifa hebt verslagen?
In een winkel. En het is vanwege reorganisatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar heb je gewerkt dat ze je na 11 jaar ontslagen hebben...
Das jammer. En ze zoeken intussen niet nieuw personeel waar je op kan reageren?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
In een winkel. En het is vanwege reorganisatie.
Hm dan heb je geluk met de IB. Ik heb echt elk jaar weer gedoe en gezeur. Ze staan ook niet open voor mijn advies om het allemaal wat gestructureerder te laten lopen daar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nooit problemen met het IBG gehad. Kreeg zelfs nog geld waarvan ik niet wist dat ik er recht op had. Ook uitstel van aflossing is geen probleem geweest.
Ook zelden wat te klagen over de NS eigenlijk.
Njo, een baantje naast de studie is best zwaar. Vooral als je weekenddiensten moet doen. Voor de laatste twee maanden was ik dan ook niet zo erg teleurgesteld dat ik werd ontslagen (elk weekend een dienst). Ik vond het wel heel jammer daar te moeten stoppen na er elf jaar gewerkt te hebben.
Ik zit af en toe te schakelen. Denemarken was wel goed. De rest niet bepaald... Nou heb ik toch al een hekel aan die oostblok landen die in hun eigen taal zingen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon, Anouk komt over 10 minuten ofzo. Minder zelfs denk ik.
Past bij Nederlandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Eigenlijk is het best en deprimerend nummer...
Dat valt best mee. Ik ben nog steeds blij dat ik in NL woon en word er niet meer depresaief van dan ik al benquote:
Inderdaad. Zeuren over Nederland.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat valt best mee. Ik ben nog steeds blij dat ik in NL woon en word er niet meer depresaief van dan ik al ben
Ik vind deze leukerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Waarom moet er altijd zo negatief gedaan worden? Het is nog altijd beter dan dit astronautenliedje.
Hoezo negatief? Het is een mooi nummer, alleen wat deprimerend. Het is allemaal op 1 lage toon en dan ook nog redelijk traag...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Waarom moet er altijd zo negatief gedaan worden? Het is nog altijd beter dan dit astronautenliedje.
Oh jij kijkt nooit de reacties op nu.nl merk ik wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Ach... Als je daar naar.gaat kijken...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh jij kijkt nooit de reacties op nu.nl merk ik wel.
Ik heb ook niet zoveel klachten over Nederland best tevreden hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef wyccie het volgende:
Dyon, ik bedoelde de reactie van Sands, niet die van jou, want dat snap ik wel.
Sands, ik zie die reacties wel eens, ook de KLB hier. Dat hoeft niet de norm te worden. Laten we gewoon eens in onze handjes wrijven dat we het geluk hebben in zo'n land te wonen.
Oh, ik wilde net opmerken dat er dit jaar geen schaarsgeklede dames met dansliedjes zijn, komt er net een langs.
Ik vind deze jurk anders ook wel mooi hoor. Met en zonder projectie eropquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:58 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik vind glitters en slierten niks. Voor een jurk is het ook een halve meter te kort. Doe mij Anouks outfit maar.
Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:58 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik vind glitters en slierten niks. Voor een jurk is het ook een halve meter te kort. Doe mij Anouks outfit maar.
Welke? Die semi-doorzichtige?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef wyccie het volgende:
Dit vind ik wel een mooie jurk, alleen lijkt het te bloot. Met een rode of grijszilveren onderjurk/voering is het perfect.
Ik was in de herhaling te afgeleid door d'r jurk om op het liedje te lettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef wyccie het volgende:
De kanten jurk van Cyprus, die overigens best vals zong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |