Wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
Over 2 dagen de The Last Of Us demo!!!!![]()
[ afbeelding ]
Alleen als je in het bezit bent van GOW: Ascensionquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
Over 2 dagen de The Last Of Us demo!!!!![]()
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen End Game, toffe grote maps. Wil je iets kleinere maps ga dan voor Aftermath, maar ontwijk soberso Armored Killquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:43 schreef emokid het volgende:
CRAP! De Premium sale gemist (voor 2000 mspoints ipv 4000). Wat is de leukste DLC om te kopen voor 1200? Heb Back to Karkand en Close Quarters al.
Thanks. Als ik aan Armored Kill niets mis, haal ik waarschijnlijk naast End Game alleen nog Aftermath. Dan moet ik wel goed zitten met DLC's denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou zeggen End Game, toffe grote maps. Wil je iets kleinere maps ga dan voor Aftermath, maar ontwijk soberso Armored Kill
Ik kom er nu dus al achter dat ik dit in het verkeerde topic heb gepostquote:
Ik wou last of us vandaag halen, was ie uitverkochtquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kom er nu dus al achter dat ik dit in het verkeerde topic heb gepostik dacht al in het ps3 topic, waarom is mijn post verwijderd
sorry voor de offtopic spam
Komt wel weer! ik hebem vandaag van Amazon binnen gekregen en het is extreem puik!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik wou last of us vandaag halen, was ie uitverkocht
Ze zeiden 2 wekenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt wel weer! ik hebem vandaag van Amazon binnen gekregen en het is extreem puik!Naughty Dog flikt het gewoon weer
Op de Playstation staan die HD textures al op de bluray.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:17 schreef Woods het volgende:
Ik speel een tijdje op de PS3 met alle uitbreidingen maar ik heb volgens mij nog niet dat HD textures pack á 1,7gb voorbij zien komen. Hoe weet je of je deze hebt gedownload?
Heb niet echt het idee dat het er HD uitziet. Ziet er vrij pixelig uit, vooral de DLC maps..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op de Playstation staan die HD textures al op de bluray.
De HD textures apart was enkel van toepassing op de Xbox omdat daar niet alles op 1 disc kon.
Gaat gewoon automatisch hoor. En tja, het blijft een console met een spel wat ook niet het nieuwste is, als ik op de PC speel en vervolgens op de Xbox dan moeten mijn ogen ook wennen aan het verschil.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:38 schreef Woods het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat het er HD uitziet. Ziet er vrij pixelig uit, vooral de DLC maps..
Kabels er wel goed in?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:05 schreef rene90 het volgende:
Mijn ps3 is aan het haperen, is nog helemaal niet zo oud volgens mij maar hij is nu met het beeld ana het flikkeren. Warmte denk?
En dat deed ie eerder dus niet? Das wel vaag, staat de video output niet toevallig op 50hz?quote:
wat denk jezelf... Tuurlijk betaal je volle mep. Het blijft Microsoftquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:36 schreef deVerdeler het volgende:
Zijn er xBox spelers hier? Ik wil BF4 hebben voor op de xBox One, maar zoals jullie weten worden we weer eens flink genaaid door Microsoft.
Wachten tot de xBox One uit komt om BF4 te spelen is ook geen optie. Ik wil em dus voor op de 360 halen. Weten jullie of we korting krijgen als ik ook BF4 later op de Xbox One haal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |