Ik moet meestal 's avonds in de vulploeg, en dan heb je altijd van die stoere jongens die allemaal een zak chips en 4 blikjes energydrink kopen, en dan schreeuwen ''kut winkel waz deze'' in het Nederturks omdat de energydrink op is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op zaterdag rond 12 uur heb je bij ons een hele golf jochies met moeders, komen meestal van de sportvelden af. Kutkinderen
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik moet meestal 's avonds in de vulploeg, en dan heb je altijd van die stoere jongens die allemaal een zak chips en 4 blikjes energydrink kopen, en dan schreeuwen ''kut winkel waz deze'' in het Nederturks omdat de energydrink op is.
Lolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wij hadden alleen lego star wars en pokemon voor op de DS en toen waren we hem kwijtgeraakt
stoere jongens? bedoel je niet infantiele kutkabouters?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik moet meestal 's avonds in de vulploeg, en dan heb je altijd van die stoere jongens die allemaal een zak chips en 4 blikjes energydrink kopen, en dan schreeuwen ''kut winkel waz deze'' in het Nederturks omdat de energydrink op is.
Haha inderdaad zegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
stoere jongens? bedoel je niet infantiele kutkabouters?
Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
Jammer![]()
Anders had ik jullie graag finaal willen inmaken
Ja maar ik wou vandaag een beetje beleefd blijven, kijken hoe dat bevalt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
stoere jongens? bedoel je niet infantiele kutkabouters?
Die hebben wij weinig. Iets kleinere AH in een buurt met veel ouderen en jonge gezinnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zal jou een worst wezen toch, meer uren = meer geld = meer shoppingz, of wat vrouwen ook met hun geld doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:30 schreef supersof het volgende:
opeens zijn wij volgende week elke dag geopend tot 21ugeen idee waarom want 's avonds is het echt heel rustig.
quote:
Ja maar het slaat eigenlijk nergens op. En ik hoef maar een avond en maar tot 20 want ik sta op brood en die van deli sluit dan bij ons af.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zal jou een worst wezen toch, meer uren = meer geld = meer shoppingz, of wat vrouwen ook met hun geld doen.
Is dat niet voor de zomer? Dan gaan ze hier geloof ik ook langer openquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:30 schreef supersof het volgende:
opeens zijn wij volgende week elke dag geopend tot 21ugeen idee waarom want 's avonds is het echt heel rustig.
Oh geen ideequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is dat niet voor de zomer? Dan gaan ze hier geloof ik ook langer openZijn langer mensen buiten of weg natuurlijk
in de zomervakantie gaan wij juist een uur eerder dichtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is dat niet voor de zomer? Dan gaan ze hier geloof ik ook langer openZijn langer mensen buiten of weg natuurlijk
Oh op die manier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het slaat eigenlijk nergens op. En ik hoef maar een avond en maar tot 20 want ik sta op brood en die van deli sluit dan bij ons af.
oh bij ons is de winkel altijd tot 21 openquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh op die manier.Ik moet altijd op vreemde tijden werken, vrijdag is de winkel tot 8 uur open en dan beginnen wij om 7 uur pas met werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |