PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
ja ben er nu mee bezig.quote:
Nog steeds pannenkoeken aan het vreten papzak?quote:
ja zit nu aan m'n 12equote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog steeds pannenkoeken aan het vreten papzak?
Dan houd ik hem erin haha!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo esswein vervangen dan hij is een goddelijk koppel met Arnautovic.
De Bruyne vind ik fijn je 5* weak foot.
Matipquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan houd ik hem erin haha!
Even vervanger zoeken voor Matip en Makiadi(beide in het andere team al)
holy shitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Moeder van een vriend van me op de basisschool maakte vroegah altijd pannenkoektaart..pannenkoek, laag vlees,pannenkoek, laag kaas, pannenkoek, laag vlees etc En daar snee je dan een soort taartpunt vanaf..dat was goeie shit
Klinkt alsof het gebaseerd is op het idee van spekkoekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Moeder van een vriend van me op de basisschool maakte vroegah altijd pannenkoektaart..pannenkoek, laag vlees,pannenkoek, laag kaas, pannenkoek, laag vlees etc En daar snee je dan een soort taartpunt vanaf..dat was goeie shit
Diego Maurisio moet je volgende hidden gem worden Djeetjequote:
Ja, klinkt wel logisch. Gewoon al je pannenkoeken los bakken, dan de taart in elkaar stapelen en nog even de oven inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klinkt alsof het gebaseerd is op het idee van spekkoekMaar klinkt wel lekker man, misschien maar eens proberen.
speknekquote:
Sowieso pannenkoekjes met vleesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik weet niet hoe duur hij is haha. Maar komt goed.quote:
Hij is IF.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef v0lt026 het volgende:
Watskebeurt met Toprak op de ps3? Nog maar 4 op de markt, Pricefix incoming? Was altijd een redelijk aanbod toch?
don't care gr grquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wil je mijn handelstrategieën niet posten gr gr
yoloquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je undercut nu iemand anders die hier post gr gr
Helemaal nietquote:
ik geef je 10quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef Ramboetan het volgende:
Iemand 300k coins voor 25 euro kopen? Pm me maar als je interesse hebt. (Xbox)
Frijns gewonnen vanaf 8e startpositiequote:
Dat klinkt manne chill jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
niet slechtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Frijns gewonnen vanaf 8e startpositiehij 3e coureur bij Sauber, groot nl talent
was pas z'n 2e raceweekend in die klasse en gelijk gewonnen
Flink machtig jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat klinkt manne chill jaZal wel enorm vullen.
Is een limburger toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Frijns gewonnen vanaf 8e startpositiehij 3e coureur bij Sauber, groot nl talent
was pas z'n 2e raceweekend in die klasse en gelijk gewonnen
word hij zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Maurisio moet je volgende hidden gem worden Djeetje
volgens mij wel jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
Nou de keuze is reuzequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
ik ga hem binnenkort halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toevallig al iemand tegen TOTS Rever gespeeld? Met 68 pace en 90 strength en die verdedigingsstats, zou die best goed moeten zijn in 352 als middelste CB
Kan je dit eens op wefut.nl laten zien? Ik snap er weinig van zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
Wel maar 64 jumping...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toevallig al iemand tegen TOTS Rever gespeeld? Met 68 pace en 90 strength en die verdedigingsstats, zou die best goed moeten zijn in 352 als middelste CB
Doe daar maar een videootje over. Hij is niet duur en op zich is 68 pace helemaal niet verkeerdquote:
Ik winquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik geef pace86 gelijk.
[ afbeelding ]
Hij staat bij mij naast Leandro die er nog meer heeft gescoord:
[ afbeelding ]
Ahja dat heb ik gemist, wel 1.93 lang dus dat scheelt dan weerquote:
Lekker ballen bij de veteranen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef vandermar het volgende:
Lekker 5 minuten gevoetbald
Één geniale actie
Één keer met twee man er doorheen, jammer dat mijn oom de bal niet voorkreeg
Één keer een lange bal, ik alleen op de keeper af alleen valt de bal dichter bij de keeper dan bij mij, resultaat: Keeper naar het ziekenhuisik mijn knie verdraait en met een dikke enkel. Wie het hardste doorhaalt, heeft de minste pijn. Gelukkig haald ik het hardste door. Beer van een keeper was het overigens.
Eerste helft zijn pa met een enkelblessure van het veld en in de tweede helft de zoon
Mooie rentree van mij
Hoeveel speel jij wel niet man?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik win![]()
[ afbeelding ]
Naast
[ afbeelding ]
Mijn 2 CAM's lopen samen opgeteld exact 1 op 1
Familie voetbal?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef vandermar het volgende:
Één geniale actie
Één keer een lange bal, ik alleen op de keeper af alleen valt de bal dichter bij de keeper dan bij mij, resultaat: Keeper naar het ziekenhuisik mijn knie verdraait en met een dikke enkel. Wie het hardste doorhaalt, heeft de minste pijn. Gelukkig haald ik het hardste door. Beer van een keeper was het overigens.
Eerste helft zijn pa met een enkelblessure van het veld en in de tweede helft de zoon
Mooie rentree van mij
ok peter crouchquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef vandermar het volgende:
Één geniale actie
Mooie rentree van mij
Welk team is het beste.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je dit eens op wefut.nl laten zien? Ik snap er weinig van zo.
1,1 miljoen matchcoins en dat is zonder rewardsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoeveel speel jij wel niet man?Jij hebt dat team ongeveer 1 maand toch?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
1,1 miljoen matchcoins en dat is zonder rewards
gr gr
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Familie voetbal?
Of was het een Obese toernooi?
Jaquote:
Teveelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoeveel speel jij wel niet man?Jij hebt dat team ongeveer 1 maand toch?
Ok snorlaxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Familie voetbal?
Of was het een Obese toernooi?
Ik ga hem halen tussen Santana en Dedêquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja, Dynamo Dresden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
Is er trouwens een Logo met een D die je goed kan zien ?
Gereset?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
Mijn record nu is 84-7-34
Record van de dag is 8-0-1
Degginaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
baasquote:
Nieuw account he anders speelde ik onder mijn echte naamquote:
Haha ja ik heb een hekel aan nutteloze spelers in mijn club. Heb alleen nog veel Brazilianen en MLS spelers die ik niet gebruikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
hij is wel een clubvalue sukkeltje ik heb bijna 5x zoveel op mijn hoofdaccount
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
Samequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
JezusIk heb minder gewonnen dan hij verloren
Ik doe altijd maar store in club, heb nu bij elkaar dan ook 450-500 miljoenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja ik heb een hekel aan nutteloze spelers in mijn club. Heb alleen nog veel Brazilianen en MLS spelers die ik niet gebruik
lolquote:
Als jij alle tijd die jij stak in het maken van nutteloze teams in het spel zou steken dan had je hetzelfde aantal wedstrijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Same
[ afbeelding ]
Nepenthez kreeg gisteren ook batta
Ik maak al tijden geen teams meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als jij alle tijd die jij stak in het maken van nutteloze teams in het spel zou steken dan had je hetzelfde aantal wedstrijden
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
ah is het weer tijd om records te posten?
Het is weer die tijd van de maand jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
ah is het weer tijd om records te posten?
Je kan bijna iedere silver wel voor 200c verkopen..goede formaties, Engelsen etc vaak voor meer..zelfs de kutspelers. Dan heb je er al het dubbele minimaal uitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga maar eens al mijn nutteloze non-rare silver discarden. 20 pagina's vol
wel mooi, nu nog een goede kleurencomboquote:
quote:
quote:
ik had ook zeker 600 potjes ofzo als ik nooit BO 2 had gedaan.quote:
Met clubs hebben we nog meer, al speelt dan niet iedereen elk potjequote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel mooi, nu nog een goede kleurencombo
Gemiddeld potje dat ik speel duurt 3 minuten johquote:
ja dat zou ik ook zeggen als ik ruim 1800 potjes achter mijn naam had staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gemiddeld potje dat ik speel duurt 3 minuten joh
quote:
Hij weet precies welke non-shiny silver iets waard is en welke nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan bijna iedere silver wel voor 200c verkopen..goede formaties, Engelsen etc vaak voor meer..zelfs de kutspelers. Dan heb je er al het dubbele minimaal uit
Excuses aanvaard.quote:
Niets mis met welvaart lulquote:
Je mag er toch 200% overheen zitten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef DuTank het volgende:
Ik moet nu voor m'n studie feedback geven op twee onderzoeksvoorstellen. Een van de richtlijnen was dat projectbeschrijving circa 750 woorden bevat. Deze mensen hebben het serieus voor elkaar gekregen om daar flink overeen te gaan: 1864 woorden.
lekker jezus
Snap niet waarom EA pace verhoogt het is niet alsof je sneller gaat rennen door een seizoen heenquote:
Wij hadden zelf eerst ook 1500 woorden ofzo, uiteindelijk gereduceerd tot onder de 900. Ook te veel, maar toch..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag er toch 200% overheen zitten?
OMFG als je die achterin hebt dan kan je onmogelijk verliezenquote:
Nee je gaat wel veel hoger springen of agressiever worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom EA pace verhoogt het is niet alsof je sneller gaat rennen door een seizoen heen
handicap fo' daaaaays jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
OMFG als je die achterin hebt dan kan je onmogelijk verliezen
agressiever worden kan zeker zie Strootmanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee je gaat wel veel hoger springen of agressiever worden.
Dan win je alsnog makkelijkquote:
Wut?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat zijn toch maar stats ter opvulling van de draft?
Neuzenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
harhar ik heb jullie allemaal bij de neus genomen
Ik mocht in ieder geval wel 200% over jouw moeder heengaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag er toch 200% overheen zitten?
Afgesneden inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |