Als je weet waar je moet zoeken hoef je niet te zoeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef hartloper het volgende:
Je hoort mij die burgers ook niet aanvallen, ik zie er alleen het nut niet van in omdat je niet weet waar je moet zoeken. Voor nu ...enough
is gewoon een vrijwilliger hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat twitteraccount wordt toch ondersteund door een social media bedrijf? Dan mogen ze ook weleens op de spelling letten
Duurt wel erg lang allemaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar waar blijft die routekaart nu? Zou een eerst begin van de middag komen, toen om half drie, toen een uur geleden en hij is er nog niet...
Meerdere vrijwilligersquote:
Interessant!twitter:cindyvisser1 twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:07:32@JulianRubenNL rij zelf regelmatig naar Utrecht via A73, telefoon kan dan soms op Duits netwerk overspringen, is daar aan gedacht? reageer retweet
Ze gaan ze vandaag niet meer vinden dus (want er wordt niet meer gezocht).twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:25:08Woordvoerder #burgerzoekactie meld dat actie om 16:30 gestopt is. #vermistebroertjes niet aangetroffen reageer retweet
Ik kan je vertellen dat je daar niet in als hulpverlener in dienst bent.. Of je moet het poetsen van toiletbrillen als hulp verlenen aanmerkenquote:
omg ik ga de polizei bellen! wat is het duitse nummer voor 112 ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:29 schreef The_Tankgirl het volgende:
Interessant!twitter:cindyvisser1 twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:07:32@JulianRubenNL rij zelf regelmatig naar Utrecht via A73, telefoon kan dan soms op Duits netwerk overspringen, is daar aan gedacht? reageer retweet
Kom, laten we nou niet elkaar gaan aanvallen. Daar schieten we niks mee op.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je daar niet in als hulpverlener in dienst bent.. Of je moet het poetsen van toiletbrillen als hulp verlenen aanmerken
Geldt ook voor jouquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg ik ga de polizei bellen! wat is het duitse nummer voor 112 ?
eineinzweiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg ik ga de polizei bellen! wat is het duitse nummer voor 112 ?
Dit is niet bedoeld als aanvallen, maar om zulke kolder uit de vingers van een 'hulpverlener'te lezen...Kom op zeg..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom, laten we nou niet elkaar gaan aanvallen. Daar schieten we niks mee op.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom, laten we nou niet elkaar gaan aanvallen. Daar schieten we niks mee op.
Jou zouden ze speciaal mod moeten maken om het hier een beetje in de gaten te houdenquote:
Ach, aan de andere kant snap ik dan wel waarom de hulpverlening in Nederland zo vaak tekort schietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is niet bedoeld als aanvallen, maar om zulke kolder uit de vingers van een 'hulpverlener'te lezen...Kom op zeg..
Liefquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Jou zouden ze speciaal mod moeten maken om het hier een beetje in de gaten te houden
Poezen dienen objectief te zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar over een paar uur ben ik naar een feest
Owh jee, bespeur ik daar kritiek op mijn objectiviteit?quote:
Geenszins!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh jee, bespeur ik daar kritiek op mijn objectiviteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |