Een mobiel uitzetten is niet voldoende? Uit is uit, en dan babbelt een telefoon sowieso niet meer met de zendmasten toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:49 schreef hartloper het volgende:
[..]
Lege batterij zorgt niet voor GPS wegval. Daarvoor moet de batterij eruit zijn.
Voor de rest is er genoeg in jouw post te lezen wat er volgens jou als 'hulpverlener' gebeurd zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef hartloper het volgende:
Stop met dat gissen
Er zijn twee kids spoorloos, de vader is dood en de kinderen misschien ook en misschien niet.
Er is getankt in Neerbeek en de heren zaten toen alle drie in de auto.
De auto is voor het laatst gezien in Rhenen.
Het GPS singaal is tussen Neerbeek en Rhenen niet traceerbaar en in de route Neerbeek - Rhenen is twee uur langer dan de snelste route volgens de routeplanner.
De politie zoekt momenteel de route uit en probeert te achterhalen
Voor de rest is er niks bekend
twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:50:07Deel ecoduct #elst afgezet: Politie, militairen en vrijwilligers met prikstokken. technische recherche komt er ook bij. #vermistebroertjes reageer retweet
Misschien dat daarom de plattegrond nog niet vrijgegeven is?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:50:07Deel ecoduct #elst afgezet: Politie, militairen en vrijwilligers met prikstokken. technische recherche komt er ook bij. #vermistebroertjes reageer retweet
Goed punt. Zou kunnenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:52 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Misschien dat daarom de plattegrond nog niet vrijgegeven is?
Goed slecht nieuws.. ofzo, hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mag toch aannemen dat ze goede aanwijzingen hebben om daar te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed slecht nieuws.. ofzo, hoop ik dan maar
Ik bedoel, fijn dat er mogelijk iets gevonden is.. maar het is natuurlijk ook slecht nieuwsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat ze goede aanwijzingen hebben om daar te gaan zoeken.
Als ze wel zouden leven zouden ze in ieder geval niet met prikstokken aan de haal gaan...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef hartloper het volgende:
Ja duh, het is altijd slecht nieuws!
Die jongens leven echt niet meer denk ik
Denk ik ook niet maar hoop het wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef hartloper het volgende:
Bye prrrt, dank voor je updatesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gisteren was er ook reden om te zoeken op een ander perceel, en er is toen niets gevonden.
We moeten maar gewoon afwachten..
Ik ga er even van tussen. Wellicht tot later
Dat hoopt iedereen. Maar het is belangrijk om REEEL te blijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef Wilskracht het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef hartloper het volgende:
Denk ik ook niet maar hoop het wel.
twitter:ceryl11 twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:53:30@JulianRubenNL via via lees ik dat het lint weer wegehaald is... Pfff dat is snel. Zou met burgers opnieuw gaan zoeken op dat gebied. reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:58:20@ceryl11 ja klopt hoor het nu ook reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gisteren was er ook reden om te zoeken op een ander perceel, en er is toen niets gevonden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef hartloper het volgende:
Danku voor de updates!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |