Tsja. 'Men' probeert Justin Bieber aan het retweeten te krijgen. Dan bereik je in een klap 38971009 volgers.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:58 schreef Specularium het volgende:
Wat doet Justin Biebert ineens in dit topic?
En aangezien #justincomebacktoholland dagen trending was...heeft hij ook veel aanhang in NL. Of het de doelgroep is, is een 2e natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. 'Men' probeert Justin Bieber aan het retweeten te krijgen. Dan bereik je in een klap 38971009 volgers.
Vooralsnog heeft niet niet geretweet, dus dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:06 schreef Bayswater het volgende:
Dus de fans van Justin Biebers gaan dadelijk alle bossen uitkammen
met kompas hoop ik
er vanuit gaand dat ze weten hoe een kompas werktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:06 schreef Bayswater het volgende:
met kompas hoop ik
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:08 schreef TLC het volgende:
[..]
er vanuit gaand dat ze weten hoe een kompas werkt
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:08 schreef TLC het volgende:
[..]
er vanuit gaand dat ze weten hoe een kompas werkt wat een kompas is
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig kent een iPhone een kompas functie, dus er is kans dat het gaat lukken. En Apple Maps zit erop, voor het vinden van het bos...
Niet iedereen heeft een iPhone. Kan ook een smartphone van de Aldi zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig kent een iPhone een kompas functie, dus er is kans dat het gaat lukken. En Apple Maps zit erop, voor het vinden van het bos...
Ze zitten jou te kwellen. Kijken hoe ver ze kunnen gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou mensen, bijna half 8 alweer.. WAAR BLIJFT DIE KAART??
Ja ik zit ook te kijken waar hij blijft. t gaat natuurlijk voornamelijk om de route terug. De route heen is niet heel interessant, want toen was er nog niets gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou mensen, bijna half 8 alweer.. WAAR BLIJFT DIE KAART??
Maarja de route terug heeft de politie ook niet...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te kijken waar hij blijft. t gaat natuurlijk voornamelijk om de route terug. De route heen is niet heel interessant, want toen was er nog niets gebeurd.
Met de hulp van Demmink en de pedobrigade zeker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:33 schreef Cucumissativus het volgende:
[ afbeelding ]
Die lost het wel op!
Ja, kijk maar uit voor haar idd...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zitten jou te kwellen. Kijken hoe ver ze kunnen gaan.
Volgens mij is hij vrij nuchter daarover, ik zie hem er dus niet mee samenwerken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met de hulp van Demmink en de pedobrigade zeker.
Nee klopt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vrij nuchter daarover, ik zie hem er dus niet mee samenwerken.
Die krassen toch en blowen, lijkt me geen optiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:06 schreef Bayswater het volgende:
met kompas hoop ik
Die hebben een stoornis volgens jou?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die krassen toch en blowen, lijkt me geen optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |