SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dafuq? 5 minuten per week?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk is het maar heel weinig werk.
5 minuten per week.
Jij komt ook altijd als eerst.quote:
Dat hoort toch ook zo?quote:
Dan moet ik naar buiten en naar een winkel weet je niet hoe eng dat isquote:
Ja, zo op de zaterdagavond als ik uit werk kom ofzo. Even de druk van de ketel halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dafuq? 5 minuten per week?Handjob ofzo?
Maar meestal wel dus?quote:
Dat moest je sowieso dan wel he ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten en naar een winkel weet je niet hoe eng dat is
Dat klopt maar op een kerkhof zijn niet zo veel mensenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel, volgens mijn excelsheet heb je 436 fipo's gemaakt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel, volgens mijn excelsheet heb je 436 fipo's gemaakt.
Ja dat is wel handig inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zo op de zaterdagavond als ik uit werk kom ofzo. Even de druk van de ketel halen.
Kwartiertje ... dan is het vast weer droogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Uiteraard het moment dat ik op de fiets wil stappen gaat het regenen
Weer naar de snackbar?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Uiteraard het moment dat ik op de fiets wil stappen gaat het regenen
Moet je niet werken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik verveel me kapot. Doe zelf al mee aan gekke wa spelletjes.
quote:
Nee, dit is toch geen sexlijn.quote:
quote:
quote:
De baas tegenspreken? Billenkoek voor jou vanavond.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De baas tegenspreken? Billenkoek voor jou vanavond.
quote:
Nieuw leven inblazen dan maar?quote:
Lager!quote:
quote:
Hey E.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
Hi Air
Alles goed in DH.... hier was t vooral natdoor de regen
![]()
Jammer dat het van de regen isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Air
Alles goed in DH.... hier was t vooral natdoor de regen
![]()
Ja... echt wel... anders had ik nog ff kunnen fietsenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey E.
Het was vooral wisselvallig hier. Tussen de buitjes door wel naar buiten geweest. Maar het mag van mij wel wat zonniger dan dit.
jaquote:
quote:
Oh noesquote:
Alles prima hier.quote:
100 maar?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nu snap ik het
[..]
Ok, thnx
Dat is alleen het orgasme he!! De seks zelf verlies je ook wel wat calorieën meequote:
Ohja natuurlijk .....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is alleen het orgasme he!! De seks zelf verlies je ook wel wat calorieën mee
Geen wonder dat ik bijna 15 kilo kwijt ben dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is alleen het orgasme he!! De seks zelf verlies je ook wel wat calorieën mee
Lekker pannenkoeken gegeten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk .....
Vinnie is weer naar huis... hopelijk valt het met de regen mee
Whehehe!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik bijna 15 kilo kwijt ben dan.
Hij heeft toch Held op zijn motorpak staanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker pannenkoeken gegeten?![]()
Hij moet zn eigen niet aanstellen, beetje regen gaat ie niet dood van
Ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft toch Held op zijn motorpak staan![]()
!
Ik moest lachen
Hij heeft toch hendige navigatie gekocht!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te erg gewoon
Oh en ik moest uitleggen waar er een tankstation was
ik en uitleggen
Ja maar die bleef nie goe zitten ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft toch hendige navigatie gekocht!![]()
Geile motor wel he? Wat vonden de kids daar van?
Dat zeker!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar die bleef nie goe zitten ofzo
Die vonden het wel tof![]()
Klinkt ook best geil jaEn verder gewoon 10maal beter dan wat hij had
Heb je vlammen gezien?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou idd![]()
Wel stoer geluid komt er uit zeg
Goed van hemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet
hij heeft zich gedragen want kleine kindjes slapen enzo in de buurt
Snotter ze wijffiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga verder thee drinken en snotteren op de bank![]()
J. Is onderweg naar huis.
Ghehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond mensjes
Wat een regen, tering. En net bij afslag Apeldoorn werd het droog
Kut, mn WiFi doet al een paar dagen raarquote:
Stomquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut, mn WiFi doet al een paar dagen raar
Nogal want ik heb ook ff geen mobiel internet!quote:
Oh dat is extra vervelendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal want ik heb ook ff geen mobiel internet!
Moeilijk whatsappen op deze manier hoor
Geen idee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom maakt mn foon geen verbinding met de WiFi?![]()
Ik snap er niks van
Geen idee of er een update voor mn telefoon is, kan ik nu niet naar kijken ook. PC is wel gewoon met internet verbonden maar mn foon blijft aangeven dat ie het netwerkadres aan het ophalen is. Kut ditquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee.
Zeker niet toevallig een update voor je telefoon beschikbaar? Of heb je helemaal geen internetverbinding?
Telefoon aan/uit, modem aan/uit al geprobeerd? Vast wel...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of er een update voor mn telefoon is, kan ik nu niet naar kijken ook. PC is wel gewoon met internet verbonden maar mn foon blijft aangeven dat ie het netwerkadres aan het ophalen is. Kut dit
Dat zou niet goed zijn..quote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij zit er vocht onder mijn scherm
Je moet ook niet op je scherm spuitenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij zit er vocht onder mijn scherm
Je meent hetquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je scherm spuiten
Dierendag voor moeders. Bijna net zo erg als Valentijnsdag, dat is dierendag voor alle vrouwen.quote:
Zelfgemaakte cadeautjes ftw.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dierendag voor moeders. Bijna net zo erg als Valentijnsdag, dat is dierendag voor alle vrouwen.
Nah, eigenlijk is het meer luiheidquote:Op zondag 12 mei 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor jou misschien
Mijn kinderen zijn baas
Op zondag mag dat. ....quote:Op zondag 12 mei 2013 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk is het meer luiheid
Dat sowieso
Ervaring mee?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je scherm spuiten
Ja maar jij bent geen mama!!quote:
Ik vraag me af of zoonlief wel weet dat het moederdag is nuquote:
Doubt itquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zoonlief wel weet dat het moederdag is nu
Ik denk het ook niet neequote:
Je hebt het over je kids die staan af te wassen neem ik aan want er is no way dat je mij aan het uitlachen bent natuurlijk!quote:
Nee over roy dat ie zijn eigen koffie moest zetten.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet nee
[..]
Je hebt het over je kids die staan af te wassen neem ik aan want er is no way dat je mij aan het uitlachen bent natuurlijk!
Ik denk het nietquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zoonlief wel weet dat het moederdag is nu
Dat is geheel terecht natuurlijk!!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee over roy dat ie zijn eigen koffie moest zetten.
tuurlijk welquote:Op zondag 12 mei 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geheel terecht natuurlijk!!
Ook die zal wel niks voor zijn moeder gedaan hebben
Wat dan?quote:
En that's it?quote:
Die heb jij nietquote:Op zondag 12 mei 2013 11:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En mijn sprankelende persoonlijkheid in de vroege morgen
zusje?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onmogelijk, al een paar weken niet aan gehad. In de kast kan ik 'm ook niet vinden.
Krijg je toch nog theequote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Het kind is wakker!!
Goedemorgen zoon!
-Mogguh mam! Het heeft flink geregend gisteravond!
Is dat alles wat je hebt te zeggen?
- Uhm ja?![]()
Welke dag is het vandaag?
- Zondag.... 12 mei... winkels dicht....![]()
![]()
- Wat dan?
Het is moederdag!!
-Oh!! Wil je thee? Fijne moederdag!
Dat is wel een pluspunt jaquote:
Mooi ditquote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Het kind is wakker!!
Goedemorgen zoon!
-Mogguh mam! Het heeft flink geregend gisteravond!
Is dat alles wat je hebt te zeggen?
- Uhm ja?![]()
Welke dag is het vandaag?
- Zondag.... 12 mei... winkels dicht....![]()
![]()
- Wat dan?
Het is moederdag!!
-Oh!! Wil je thee? Fijne moederdag!
Nu voel ik mij achtergesteld.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
FUCK YEAH!!!!
CHECK STRAKS MIJN FACEBOOK OM ERACHTER TE KOMEN WAAROM IK ZO BLIJ BEN!!
ik ga kijken en refreshenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
FUCK YEAH!!!!
Dan moet ik tot laat in de middag wachten, Facebook app loopt vastquote:Op zondag 12 mei 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
FUCK YEAH!!!!
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB LEVEL 147 GEHAALD EN HOEF DUS NIET IN FEYENOOIT-SHIRT DOOR ROTTERDAM TE LOPEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB LEVEL 147 GEHAALD EN HOEF DUS NIET IN FEYENOOIT-SHIRT DOOR ROTTERDAM TE LOPEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
c_a baaltquote:
Volgende week? Of gaat hij 25 mei naar de drakenbootraces?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Logisch
M'n stiefbroer gaat volgende week naar Gorkum.Een of ander sprookjes iets is er dan
Volgende week ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende week? Of gaat hij 25 mei naar de drakenbootraces?
Wat is er dan in dit gat te doen?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgende week ja.
Drakenbootraces hebben we hier ook
Iets met een meet en greet en sprookjes.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er dan in dit gat te doen?
Heeft je moeder nog opmerkingen gemaakt toen hij zei dat ie naar Gorinchem ging?
Vandaag je laatste wedstrijd?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets met een meet en greet en sprookjes.
Haha, nee, niet eens
Pannenkoeken eten natuurlijk!!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren toen ik zei dat ik naar LoLa ging: "Wat moet je daar helemaal doen?"
De laatste dusquote:Op zondag 12 mei 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, nog 3. Als er gezeik is wel de laatste voor mij.
Ja, lijkt me duidelijk tochquote:
Neequote:
Wat leukquote:Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga mijn mama verrassen dus onderweg
Ik was bezig een reden te creëren om volgend jaar hier thuis moederdag te vieren.quote:
Ghehe, ik ben benieuwdquote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee of ze thuis is. Maar anders laat ik de bos bloemen wel achter op tafel
Waarom?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was bezig een reden te creëren om volgend jaar hier thuis moederdag te vieren.
Het is weer es wat anders dan enkel neuken om de lust.quote:
Mjah, dan neuk ik liever om de lust!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is weer es wat anders dan enkel neuken om de lust.
Neuken omdat het moetquote:Op zondag 12 mei 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, dan neuk ik liever om de lust!
Ik zou hem kapot schelden hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Stomme stalker met zn simpele joden/gasgrappen
Mooi!!quote:
Hij heeft nu al 2x geroepen dat ik in amsterdam moet gaan lopen in feyenoord-shirt en nu net een gas"grap" en nu is ie kinderachtig aan het doen dat ik begon.quote:
Hij was koest maar de laatste week heeft ie weer praatjesquote:
En terechtquote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was koest maar de laatste week heeft ie weer praatjes
Aquaman!!quote:
quote:
Iedereen is naar zijn moeder toequote:
Ik ga nog liever naar de kuip dan naar mn moederquote:
We gaan wel een keer samen met Charmed een rondleiding doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar de kuip dan naar mn moeder
Hoeft echt niet hoor. Heel lief aangeboden maar dat hoeft echt nietquote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan wel een keer samen met Charmed een rondleiding doen.
Die gaan welquote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind je Booster Gold en Blue Beetle wel wat?
Doen we graag hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft echt niet hoor. Heel lief aangeboden maar dat hoeft echt niet
Dat geloof ik graag jaquote:
Oke dan is het wel heel erg.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar de kuip dan naar mn moeder
Je sig klopt niet echt, taaltechnisch gezien dan hequote:Op zondag 12 mei 2013 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
Eindelijk geen gezeik
2-1 verloren, maar was wel een leuke pot. Laatste kwartier met 10 man
Whoeiiiiiquote:Op zondag 12 mei 2013 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
Eindelijk geen gezeik
2-1 verloren, maar was wel een leuke pot. Laatste kwartier met 10 man
Kan ik niet lezen nu.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je sig klopt niet echt, taaltechnisch gezien dan he
Lekker plekkie he?quote:
Over CCS gesprokenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan nog geen CCS spelen op die 3gs
quote:
quote:"Wat ben je ook een baas!" - Hier schreef LovelyLady:
Jawelquote:Op zondag 12 mei 2013 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker plekkie he?
Ik ben zo verdrietig. Gister lag mijn telefoon op te laden, iemand stoot hem op de grond. Maar wat zeggen, ho maar! Nu heb ik dus een kapotte telefoon en zit ik met een iphone 3gs
Nee dat niet, maar een blauw scherm.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel
Oh noes, wat een bitchScherm aan diggelen?
Ik zat met Jurr te appen vanochtend en die reageerde ook al zo raar. Roy was ook al niet blij voor mij!!quote:
Oh, dat is wel mooiquote:Op zondag 12 mei 2013 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een blauw scherm.
Dus morgen naar de telefoonturk en hopen dat hij te repareren valt. Voor weinig!
Verzekering ook al gebeld, morgen terugbellen. Waarschijnlijk wordt de boel wel vergoedt en dan koop ik een hele nieuwe telefoon.
En ja ik! IK APPLE!! Twijfel over welke telefoon dan
iPhone 5 / samsung Galaxy S4 / Sony Experia
Ik wil geen nieuwe abo afsluiten, want ik moet nog een jaarquote:Op zondag 12 mei 2013 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is wel mooi
Hehe, ik zou de Xperia nemen als ik jou was. Waterdicht
En ik zou de S4 nemen als hij niet zo duur was. Volgende week krijg ik de S3, en das maar goed ook, want er zit vocht achter mijn scherm
Hehe, snap ikquote:Op zondag 12 mei 2013 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuwe abo afsluiten, want ik moet nog een jaar
Maar de S4 komt ook in een waterdichte versieIn juni
Waarom geen S4 dan? Moest je veel bijbetalen?
Mijn schoonvader betaald echt veel minder hoor voor de S4quote:Op zondag 12 mei 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, snap ik
46 euro per maand, voor 150 belminuten, onbeperkt sms en 1000MB datalimiet.![]()
S3 is 37,50 voor hetzelfde, bij Hi overigens
Vreemdquote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn schoonvader betaald echt veel minder hoor voor de S4
In de 30 euro voor 150 belminuten, bij T-Mobile
Mja, nu toch al afgeslotenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja misschien een actie?
Even email openen, moment
Ja maar toch is dat vaag?quote:
Jij hebt nog niet door dat Vin koppig is?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar toch is dat vaag?
Maar ik had het gezegd in dit topic toen, geen idee of je het gelezen heb
Ja, dat is heel vaag.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar toch is dat vaag?
Maar ik had het gezegd in dit topic toen, geen idee of je het gelezen heb
Wat heeft dit met koppig te maken?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet door dat Vin koppig is?
Gewoon bij T-Mobile zelfquote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is heel vaag.
Ja, heb ik gelezen, maar heb gezocht en kon die actie nergens vinden toen.
Gedaan, kon echt niks meer van afquote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar vraag je dan ook niet door dan?
Dat doe ik wel altijd
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar vraag je dan ook niet door dan?
Dat doe ik wel altijd
Zie bovenstaand.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gedaan, kon echt niks meer van af
Naja, ik ga er niet op achteruit, dus ik vind het wel best
Heb je c_a nog gevraagd hoe of wat?quote:
Ik had je het mailtje moeten doorsturen naar jequote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gedaan, kon echt niks meer van af
Naja, ik ga er niet op achteruit, dus ik vind het wel best
Nope ook onderstaand:quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
Daarnaast is dit verlenging van m'n abo en bij T-Mobile had ik een nieuw abo af moeten sluiten (en dus nog tot augustus moeten wachten).
Dat was misschien handiger geweest jaquote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had je het mailtje moeten doorsturen naar je
Dan had je in ieder geval bewijs gehad
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Gezellige zoon heb ik wel![]()
Ik heb hem vandaag een half uurtje gezien en toen kon hij me met moeite fijne moederdag wensen
Je zit niet bij T-Mobile nu dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
Daarnaast is dit verlenging van m'n abo en bij T-Mobile had ik een nieuw abo af moeten sluiten (en dus nog tot augustus moeten wachten).
Welke zon?quote:
Dan trek je een vest aanquote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja maar ik heb het NU koud
quote:
Dan moet je nog naar buiten ookquote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staat aan
[..]
Ja maar ik moet eerst nog langs mijn mama zo
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je nog naar buiten ook
Verwarming hoger
Kan ookquote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik trek nog wel een badjas aan
Ik ben er vandoor
Yeahquote:
LOL...quote:
Ja en?quote:
Dat is wel een probleem inderdaadquote:
Ik denk dat je in de eerste plaats beurse schaamlippen hebt als je er naast zit bij zo'n ritje.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh hier krijg je (als vrouw dan) toch gewoon een natte doos van
Ik denk dat dat wel mee zal vallen hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de eerste plaats beurse schaamlippen hebt als je er naast zit bij zo'n ritje.
Je bent gesloopt na zo'n ritjequote:Op zondag 12 mei 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee zal vallen hoor
Dat wel ja maar beurse schaamlippen denk ik toch niet hoorquote:
Je weet maar nooitquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel ja maar beurse schaamlippen denk ik toch niet hoor
* Huppelmuts geeft tissue!quote:
oepsie.... kusje op je misselijke buikjequote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef AirwiN het volgende:
Beh, misselijk door teveel M&M's. Ff wachten dus maar met op bed gaan liggen.
Beter nu en niet volgend weekendquote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bluh
Beter wordt en blijft het gewoon goed weer, dan heb je er al minder last van denk ik
Dank, werken met een open zak M&M's naast je is niet slim.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
oepsie.... kusje op je misselijke buikje
Nee inderdaad. Ja, gek word je er vanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter nu en niet volgend weekend
Tis zo dood vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |