SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dafuq? 5 minuten per week?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk is het maar heel weinig werk.
5 minuten per week.
Jij komt ook altijd als eerst.quote:
Dat hoort toch ook zo?quote:
Dan moet ik naar buiten en naar een winkel weet je niet hoe eng dat isquote:
Ja, zo op de zaterdagavond als ik uit werk kom ofzo. Even de druk van de ketel halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dafuq? 5 minuten per week?Handjob ofzo?
Maar meestal wel dus?quote:
Dat moest je sowieso dan wel he ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten en naar een winkel weet je niet hoe eng dat is
Dat klopt maar op een kerkhof zijn niet zo veel mensenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel, volgens mijn excelsheet heb je 436 fipo's gemaakt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel, volgens mijn excelsheet heb je 436 fipo's gemaakt.
Ja dat is wel handig inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zo op de zaterdagavond als ik uit werk kom ofzo. Even de druk van de ketel halen.
Kwartiertje ... dan is het vast weer droogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Uiteraard het moment dat ik op de fiets wil stappen gaat het regenen
Weer naar de snackbar?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Uiteraard het moment dat ik op de fiets wil stappen gaat het regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |