kan ik wel voor zorgen stuur me pmquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:18 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer jullie relatie opgeblazen zou worden.
Hup werken jij voordat ik aan je baas vertel dat je je hebt verslapen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:18 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer jullie relatie opgeblazen zou worden.
Droeg ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wist niet dat je een bril droeg
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:19 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Hup werken jij voordat ik aan je baas vertel dat je je hebt verslapen.
Ik blies al eerder lucht in onze relatie om het beter te maken.quote:
Ik viel op haar als vlam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, op een gegeven moment helpt ook de langste adem hebben niet meer...
Dan dooft gewoon die vlam.
Ik wil op een normale manier afscheid nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Pomp haar zo ver mogelijk vol, bijt keihard in haar tepel, daarna zegd ze ' pfffrrrtt' en vliegt ze zo het door het raam naar buiten..
Bij voorkeur wel bij een openstaande raam doen..
Oh mijn god, moet zei jou nog mond op mond geven ook (?), ploert, beul dat kind niet zo af..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil op een normale manier afscheid nemen.
Eerst nog samen de EHBO-cursus afmaken.
Ten eerste noem me geen God. Dat is te veel eer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:47 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Oh mijn god, moet zei jou nog mond op mond geven ook (?), ploert, beul dat kind niet zo af..
Sorry..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten eerste noem me geen God. Dat is te veel eer.
Verder is ze net de deur uitgelopen. Ze laat wel een gapend gat achter moet ik zeggen.
Ohjah, Ps. Voor je weer met een foto van viola holt aan komt, blaas die pop eerst eens wat verder op man..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten eerste noem me geen God. Dat is te veel eer.
Verder is ze net de deur uitgelopen. Ze laat wel een gapend gat achter moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
De kunst van het leeg laten lopen van je ex #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |