PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had het al heel lang maar stopte toen en daar heb ik toen goed aan gedaan.
omdat ie niet bestaat? Toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:36 schreef Revontulet het volgende:
Klaas, waarom pak je niet TOTS valbuena?
Die van de Seattle Sounders bedoel je?quote:
150 dollar volgens mij. Die 90 is voor kidsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die van de Seattle Sounders bedoel je?
Ik wou er 1 meenemen maar ik zag dat ze 90 dollar waren.
Jij heb 'm doorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Strikvraag, je gaf het juiste antwoord.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
150 dollar volgens mij. Die 90 is voor kids
Dat wil ik ook mooi gratis coins.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:43 schreef Reemi het volgende:
Hoe kan je je opgeven voor een wager match tegen nepenthez?
haal je ook Sounders shirts voor iedereen in dit topic?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haal je ook Sounders shirts voor iedereen in dit topic?ik wil graag eentje met Montero achterop
VOOR ALS JE DE ANY BENT Hahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:46 schreef ThadCastle het volgende:
Wie zet er nou any name achterop![]()
wat dom zeg
Die van U.N.A.M. is vet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik ooit aan gehad
net als deze
[ afbeelding ]
Ja echt cheap, vooral als je kijkt naar hoe vaak je het gebruikt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:45 schreef MolFan het volgende:
Is toch cheap? Ik heb het allerlaatste shirt van Seedorf bij Milan (met alle officiele bedrukkingen) etc en dat heeft ook 150 EURO gekost dusja. Wel bazenshirt btw (dat witte shirt)
Shirt gebruiken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja echt cheap, vooral als je kijkt naar hoe vaak je het gebruikt.
150 euro betalen voor een shirtje om in te sporten, okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Shirt gebruiken?Je moet hem aandoen niet gebruiken om je punani mee af te vegen lieverd
Sporten? Neuh draag hem gewoon als ik met de honden buiten loop, als ik in de kroeg wat pieltjes ga gooien etcquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
150 euro betalen voor een shirtje om in te sporten, ok
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die garage*
let op je Nederlands jongeman
Dat is wel een mooie manier om Seedorf te eren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sporten? Neuh draag hem gewoon als ik met de honden buiten loop, als ik in de kroeg wat pieltjes ga gooien etc
En tijdens het neukenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie manier om Seedorf te eren.
Zodat je partner de naam seedorf kan zien als je genomen wordt?quote:
Juist (Stefan Postma is mn voorbeeldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zodat je partner de naam seedorf kan zien als je genomen wordt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Juist (Stefan Postma is mn voorbeeld)
Meh, Walcott heeft pas pacequote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Open ik even een pakje voor nieuwe contracten, zit deze snelheidsduivel erin:
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens een IF als RWB.![]()
Marciequote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:58 schreef marcie216 het volgende:
Ik begin ook maar weer eens met FUT.
Ik heb 50k even handelen, geen idee hoe maar dat maakt niet uit.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
De keeper van Den Haag , van Den Haag, van Den Haag.
Die heeft een dildo in zijn maag.
Het is toch , het is toch , het is toch niet gezond.
een dildo een dildo in zijn kont.
ik mag niet met vreemden facebooken van mijn moederquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:00 schreef Djeetje het volgende:
Wie wil vriendjes met me worden op fleesboek zodat ik mijn laatste ticket heb ?
Ik zag je gister nogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik mag niet met vreemden facebooken van mijn moeder
Geen pace spits hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:02 schreef Djeetje het volgende:
Osvaldo SIF begint tegen te vallen 11 wedstrijden 4 goals
Walcott met Palacio is ook bawsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb al Miccoli ga nu wel met Gabbiadini
Niet meer haha, 1tje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
MarcieJe hebt nog steeds 2 teams toch?
Maar ik heb Walcott op rechts staan, die doet al het pace werk, en van persie/nasri maakt hem afquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
V Persie veel te traag
Miccoli/Palacio
Alles moet pace hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar ik heb Walcott op rechts staan, die doet al het pace werk, en van persie/nasri maakt hem af
Als je dan leuk wil zijn, wees dan correctquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alles moet pace hebbenDie ene MLS verdediger met 91 pace
Inderdaad, Wynne heeft 93 pace. Is dat MLS team van die FC Sneek niks voor hem met Nagbe en MacDonald op CDM terwijl ze normaal ST zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je dan leuk wil zijn, wees dan correct
93 dan tozzzquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, Wynne heeft 93 pace. Is dat MLS team van die FC Sneek niks voor hem met Nagbe en MacDonald op CDM terwijl ze normaal ST zijn
Weet ik niet meer want PS3 heb ik verkochtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe ziet je bronze team met IF Anya eruit?
Minder fokken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:10 schreef MolFan het volgende:
Zometeen naar de huisartsenpost waarschijnlijk RSI in mn klauw of tunnelsyndroom ofzo. Pols brand als een gek van binnenuit
ik natuurkundequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nederlands![]()
De dag erna aardrijkskunde
Lekker tot zaterdag daarmee wachten om dan naar de hap te gaan, ga gewoon maandagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:10 schreef MolFan het volgende:
Zometeen naar de huisartsenpost waarschijnlijk RSI in mn klauw of tunnelsyndroom ofzo. Pols brand als een gek van binnenuit
Nederlands heb ik wel vertrouwen in. Daarna vrijdag pas weer aan de bak, eco.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nederlands![]()
De dag erna aardrijkskunde
Als het een ontsteking is (wat ze denken) willen ze dat ik nu kom (wordt alleen maar erger namelijk)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker tot zaterdag daarmee wachten om dan naar de hap te gaan, ga gewoon maandag
Nederlands is goed te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nederlands heb ik wel vertrouwen in. Daarna vrijdag pas weer aan de bak, eco.
Die samenvatting vind ik wel kut, mja ligt ook aan de manier waarop.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nederlands heb ik wel vertrouwen in. Daarna vrijdag pas weer aan de bak, eco.
Schoolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die samenvatting vind ik wel kut, mja ligt ook aan de manier waarop.
Ne, Ak en Ec komende week. Week erna 4 dat schiet tenminste op
Speel fut op de pc kudtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk als je geen ps3 hebt en dus geen fut speelt?
Ik heb er nog niet naar gekeken maar wat vind je moeilijk dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig pas over 3 weken.Echt een van de examens waar ik tegenop zie.
Achja je kan samenvatten gebruiken als manier om te leren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:17 schreef poker4lifee het volgende:
vind het maar dom dat mensen echt dingen in hun rekenmachine zettenleer gewoon ofzo zoals het hoort
Ik ook 4 in die week jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die samenvatting vind ik wel kut, mja ligt ook aan de manier waarop.
Ne, Ak en Ec komende week. Week erna 4 dat schiet tenminste op
-hypotheken, rentes en aflossingen etcquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet naar gekeken maar wat vind je moeilijk dan?
En bedanktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:17 schreef poker4lifee het volgende:
vind het maar dom dat mensen echt dingen in hun rekenmachine zettenleer gewoon ofzo zoals het hoort
Dat eerste is wel het lastigste deel ja. Dat tweede is wel goed te lerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
-hypotheken, rentes en aflossingen etc
-liquiditeitsbegrotingen, resultatenrekeningen en alle posten die op de een wel en de ander niet staan enzo
Snap ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik trolde toch had geen punt achter me zin
In jouw geval, er zijn ook mensen met Frans en M&O voor wie het wel goed uitkomt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:24 schreef el-blanchito het volgende:
Dat Frans examen is zo kut gepland. Een hele week wachten op zo'n leesexamen.
Zoals ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
In jouw geval, er zijn ook mensen met Frans en M&O voor wie het wel goed uitkomt.
Ik ben al vanaf 8 uur vanochtend ingelogd in Noorwegen..quote:
Dat schot van Hulkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:33 schreef Toefjes het volgende:
tegen een aardige Nederlander gespeeldVet team had hij wel IF Neymar en Wellinton in de spits, en IF Hulk er achter
Vet team en Welliton in 1 zin kan niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:33 schreef Toefjes het volgende:
tegen een aardige Nederlander gespeeldVet team had hij wel IF Neymar en Wellinton in de spits, en IF Hulk er achter
Haha, deed je het zelf ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vet team en Welliton in 1 zin kan niet.
Berget van Molde FK.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:35 schreef Djeetje het volgende:
2 potjes gespeeld 2x met 5-2 gewonnen
Iemand die nog wat Hidden gems weet ?
Gold is ook goed
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:35 schreef Djeetje het volgende:
Gold is ook goed
Schrijf jij eerst alles op en lees je het dan later voor in je filmpjes?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:35 schreef Djeetje het volgende:
Gold is ook goed
Brülsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:35 schreef Djeetje het volgende:
Gold is ook goed
Ik moest vorige week 2x achter elkaar tegen hetzelfde 3-5-2 team:quote:
En hoe speelde IF Hulk?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:33 schreef Toefjes het volgende:
Geen idee. Niet gezien eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En hoe speelde IF Hulk?
Traag zeker
Vind het te veel werk om op de xbox meerder accounts te maken voor wat gratis dingetjes een paar keer per jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op dit soort dagen leuk om meer accounts te hebben
Ik kom Berget bijna niet tegen. En dat team is een van de populairste teams op futhead, vandaar dat veel mensen het gebruiken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest vorige week 2x achter elkaar tegen hetzelfde 3-5-2 team:
Keeper (ik weet niet meer wie)
Mariappa Wynne Ihemelu
Morrison Beckerman
Phillips Berget Gatt
Huseklepp Elyounoussi
nee ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Schrijf jij eerst alles op en lees je het dan later voor in je filmpjes?
Daarvoor kwam ik hem ook nooit tegen maar toen 2x achter elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kom Berget bijna niet tegen. En dat team is een van de populairste teams op futhead, vandaar dat veel mensen het gebruiken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cristiano is ook een hidden gem, 4* WF en skills en best goede stats. En lol @die comment hieronder: http://wefut.nl/player/4219
Oh, zo klinkt het een beetje. Net of je het opleest. Het kan wel iets meer spontaan.quote:
Ja klopt maar heb ook niet zon spontane stemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh, zo klinkt het een beetje. Net of je het opleest. Het kan wel iets meer spontaan.
O, niet gezien. Maar in de titel van de video staat Gabbiadiniquote:
Dat heeft niet met je stem te maken. Maar de manier waar op je het zegtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt maar heb ook niet zon spontane stem
Je hebt wel een typisch Noord-Hollands accent.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt maar heb ook niet zon spontane stem
Ja heb hem later aangepast staat het er nog steeds ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, niet gezien. Maar in de titel van de video staat Gabbiadini
ksiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga je gewoon gedragen als een gigantische mongool net zoals KSI dan heb je zo 1 miljoen subs en kunnen wij lachen
Zoals mijn broek naar beneden trekken ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga je gewoon gedragen als een gigantische mongool net zoals KSI dan heb je zo 1 miljoen subs en kunnen wij lachen
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zoals mijn broek naar beneden trekken ?
Die thumbnail ziet er ook weer goed uit, je hebt geluk met die Syriërquote:
Ja klopt en zal ik je even de banner DM'en ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die thumbnail ziet er ook weer goed uit, je hebt geluk met die Syriër![]()
Weet ik niet, stuur maarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt en zal ik je even de banner DM'en ?
of had je die al gezien ?
Dat komt denk ik ook omdat jij zo goed bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Azaouagh is een hidden gem, toen ik hem in 1 van mijn random teams had was hij misschien wel de beste spelerhttp://wefut.nl/player/1451
Ben je weer wakker? Ga eens op anderen letten a.u.b.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat komt denk ik ook omdat jij zo goed bent.
nee hij slaapt nogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ben je weer wakker? Ga eens op anderen letten a.u.b.
Ik let liever helemaal niet op, SMLENO !!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ben je weer wakker? Ga eens op anderen letten a.u.b.
Hier geef ik je dus volledig gelijk in.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij mij ontbreekt het aan creativiteit. Geef me een voorbeeld en ik maak het zo na, maar iets randoms maken blijf ik lastig vinden.
Ja, daarom posten jullie bijna altijd precies op hetzelfde moment om op 1 van mijn posts te reagerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee hij slaapt nog
ik leen soms zijn account
Die ga ik gebruikenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Azaouagh is een hidden gem, toen ik hem in 1 van mijn random teams had was hij misschien wel de beste spelerhttp://wefut.nl/player/1451
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.nl/squad/1339 op- of aanmerkingen?
Djeetje in goalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.nl/squad/1339 op- of aanmerkingen?
Nee dat spreken we gewoon even af via de whatsappquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, daarom posten jullie bijna altijd precies op hetzelfde moment om op 1 van mijn posts te reageren
If davies speelt niet in de bpl hè? Volgens mij kan dat dan niet namelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Klasse team!
Misschien IF Davies centraal en IF Bassong rechts? Oh wacht, andere competitie
wordt*quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef Djeetje het volgende:
ik wacht de dag af dat mijn broer uit huis word gezet
okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef Djeetje het volgende:
Lekker rustig thuis broer komt beneden en meteen ruzie
okquote:
okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef Djeetje het volgende:
ik wacht de dag af dat mijn broer uit huis word gezet
Broer uit huis is een stuk minder gezeikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:04 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom wil je dat je broer uit huis wordt gezet dan?
Hij is 17 is nog steeds een fakking irritante puber.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:04 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom wil je dat je broer uit huis wordt gezet dan?
precies ditquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Broer uit huis is een stuk minder gezeik
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij is 17 is nog steeds een fakking irritante puber.
Altijd als hij thuis komt binnen 10 seconden is er ruzie.
Kan nooit normaal doen moet altijd kleinerend zijn en nooit respect scheld ook gewoon mijn moeder uit.
Heeft ook wel eens een keer zon plastic meetlint rolletje naar der hoofd gegooid etc
Ah oke. Vervelende situatie dan..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij is 17 is nog steeds een fakking irritante puber.
Altijd als hij thuis komt binnen 10 seconden is er ruzie.
Kan nooit normaal doen moet altijd kleinerend zijn en nooit respect scheld ook gewoon mijn moeder uit.
Heeft ook wel eens een keer zon plastic meetlint rolletje naar der hoofd gegooid etc
Ja elke avond moet ik huilen in mijn bed omdat hij me kwetstquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ah oke. Vervelende situatie dan..
En anaal vernederd?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja elke avond moet ik huilen in mijn bed omdat hij me kwetst
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat wel even in spanning, kan Djeetje mijn grapje waarderen
is er toch nog iemand die je waardeertquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat wel even in spanning, kan Djeetje mijn grapje waarderen
Geen punt dus troll.quote:
tsja ik snap ook niet waarom ze van zulke dikke jochies houdtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen punt dus troll.
Overigens kan ik van jouw moeder ook altijd op veel waardering rekenen dus dat zit wel snor.
Ik heb zo'n koelkast-beeldscherm en gaf er net echt een fikse klap op.quote:
Huh kan jij drinken er in stoppen ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n koelkast-beeldscherm en gaf er net echt een fikse klap op.
te jong voor jou.quote:
Moet mogelijk zijn.quote:
Me moeder had nog 2 miskramen gehad voordat ik kwam dus dat verklaard waarom ik zo laat kwam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is het geen voorvocht maar navocht
toen was ze waarschijnlijk 38 of zo?quote:
dat verklaart ook waarom je zo bentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Me moeder had nog 2 miskramen gehad voordat ik kwam dus dat verklaard waarom ik zo laat kwam.
Die was laag kevin, zelfs voor jou.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat verklaart ook waarom je zo bent
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die was laag kevin, zelfs voor jou.
Jongen, ze heeft wel een youtube god gecreëerd ... dat kunnen niet veel moeders zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze was trouwens 36 toen ze mijn zus kreeg zoiets
stappenplannen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die was laag kevin, zelfs voor jou.
Heb jij ook overal stappenplannen?
Sinds wanneer zit mijn zus op youtube met video's ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jongen, ze heeft wel een youtube god gecreëerd ... dat kunnen niet veel moeders zeggen
Geen goede workrates in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef rolls-reus het volgende:
Is delfouneso een beetje goed? Buiten zijn pace om..
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat verklaart ook waarom je zo bent
sinds wanneer is je zus een manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit mijn zus op youtube met video's ?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is 'she mails'
en ze zal vast niet de enige zijn die mailt hoor
Meel? Lekker worstenbroeders bakken!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is 'she mails'
en ze zal vast niet de enige zijn die mailt hoor
Ja. Al heb ik nooit 3-4-2-1 geprobeerd, alleen 3-4-3 en 3-5-2 van de 3 atb formaties.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:22 schreef rolls-reus het volgende:
En heeft if davies genoeg pace als buitenste cb in 3421?
Timmy SImonsquote:
Reus. Of Felipe Santana.quote:
Jakub > Jeffersonquote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
Thanks ea lekker met zijn 3e tegen elkaar aan botsen zodat de bal rustig het doel in rolt
Ga ze kapot bellen samen met Roypsv.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
Thanks ea lekker met zijn 3e tegen elkaar aan botsen zodat de bal rustig het doel in rolt
dat wel, maar altijd op vakantie ruzie met die gastenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fransen hebben tenminste nog stokbrood
omdat ze jou met je rode haren voor een brit aanzien, en daar hebben ze een hekel aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dat wel, maar altijd op vakantie ruzie met die gasten
Is dan samen met croissants het enige goede aan die gasten. Dat land is geweldig maar die mensenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fransen hebben tenminste nog stokbrood
nee was een foutje ze is 19 bijna 20.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Top. 24 zei je hè? Niet heel dicht bij de nul, maar goed.
pixquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee was een foutje ze is 19 bijna 20.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die free cam site zit ze wel eens op
Kan ze goed koken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee was een foutje ze is 19 bijna 20.
Als ze nuttig zijn, is het geen probleem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Djeetje wat een hoop posts van dezelfde persoon.
had weer een woede aanvalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Djeetje wat een hoop posts van dezelfde persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |