Alleen mannen (of vrouwen) in de hulpverlening dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ging over mannen die hartloper in de hulpverlening tegen kwam... Dus NIET over alle gescheiden mannen. En als er een vermoeden bestaat dat die man(nen) hun kinderen wel eens iets aan zouden kunnen doen dan lijkt ingrijpen (psychiatrisch ziekenhuis oid) mij wel verstandig.

Ik heb het over het "gedreven"-deelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:34 schreef hartloper het volgende:
hoe weet je dat Whiskers? Die vader kan toch ook hebben gespeeld dat hij dit niet van plan was. Maar ondertussen hebben gedacht .... die ex van me maak ik het leven zuurder dan zuur?

Die geruchten gaan op twitter al langer ja..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:37 schreef hartloper het volgende:
Kelmonderbos is wat gevonden vanmorgen zijn de geruchten.
Een drijvende shop in het water.
Politie maakt straks meer bekend hierover. Schijnt onderzoek te zijn NU

Parlevinkerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die geruchten gaan op twitter al langer ja..
Wat is een "drijvende shop"?

een schop (schep)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die geruchten gaan op twitter al langer ja..
Wat is een "drijvende shop"?

Wie zegt dat die moeder die vader niet knettergek heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 15:34 schreef hartloper het volgende:
hoe weet je dat Whiskers? Die vader kan toch ook hebben gespeeld dat hij dit niet van plan was. Maar ondertussen hebben gedacht .... die ex van me maak ik het leven zuurder dan zuur?
Ik heb het over het "gedreven"-deel

Je bent wel erg selectief bezig nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen mannen (of vrouwen) in de hulpverlening dus.
Ook dat lijkt me nogal controversieel aangezien het mentaal zwaar hebben met een scheiding of omgangsregeling niet meteen wilt zeggen dat die persoon potentieel gevaarlijk wordt, of een tikkende tijdbom zoals Yvonne ze noemt.

Een drijvende winkel is gevonden? En dat zou iets met de broertjes te maken hebben?quote:

Ah, een schop. Helder.quote:

HALLO:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:40 schreef hartloper het volgende:
[..]
Wie zegt dat die moeder die vader niet knettergek heeft gemaakt?
Dan nog is dat geen rede om die jongens iets aan te doen uiteraard.
Maar als je dan net de verkeerde hebt, of dat is de druppel geweest, dan hebben de KIDS wel een vet probleem. Die kunnen er namelijk helemaal niks aan doen

Kan wel hoor. Ik zeg niet dat het hoeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
HALLO:
- Ze zaten in een vrijwillig traject bij Jeugdzorg
- Moeder gaf de kinderen aan vader mee op vakantie.
Klinkt dat als een moeder die er alles aan doet de kinderen bij vader weg te houden??

Ik geef antwoord op je vraag wat een drijvende shop is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een drijvende winkel is gevonden? En dat zou iets met de broertjes te maken hebben?

quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op je vraag wat een drijvende shop is.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun jij niet ergens anders gaan lachen? Ergens waar geen internet is bij voorkeur.

Inderdaad. Laat die rechercheurs gewoon hun werk doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
wachten tot politie mededeling daarover doet.

quote:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:43:29Een gevonden schop in een beekje is niets bevestigend! Geen speculaties graag, wachten tot politie mededeling daarover doet. reageer retweet

Die hebben vast te weinig mensen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:44 schreef hartloper het volgende:
Wacht gewoon op het politie onderzoek. Daar zitten de rechercheurs. Die weten wat ze moeten doen om de lijkjes te vinden!

Dank!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:43:29Een gevonden schop in een beekje is niets bevestigend! Geen speculaties graag, wachten tot politie mededeling daarover doet. reageer retweet

Link kopieren:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Ik vroeg hoe ik een tweet moest posten maar kreeg geen antwoord. Jij weet hoe het moet, kun je me even inlichten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter logotje klikken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link plakken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ★★★
★★★
 quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Link kopieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter logotje klikken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link plakken:Dank, maar ik krijg nu juist die link niet. Hoe krijg je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
 quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Link kopieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter logotje klikken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link plakken:hoe kom je dan aan de link van de tweet zelf? dat lukt me nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 klik op de tijd dat hij verstuurd isquote:
klik op de tijd dat hij verstuurd isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:01 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan de link van de tweet zelf? dat lukt me nooit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: