SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En hij dacht dat hij krediet hadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, Boerrigter kan niet tegen kritiek. What else is new
Hij is de eerste die ooit in een auto heeft gereden, wist je dat? Staat in de bijbel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Hij kan niet zeggen dat hij geen speeltijd genoeg heeft gekregen, blijft sowieso moeilijk, uiteraard kan hij beter dan hij dit seizoen heeft laten zien maar uiteindelijk niet zoveel beter.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij dacht dat hij krediet had. Dat was ook zo maar die heeft hij verspeeld. Tamme haas dat het is.
Aan de andere kant, als je Drogba vorig jaar in de CL bezig zag op zijn 34ste, geloof je niet dat hij nóg ouder was.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou kunnen, je gelooft ook niet dat die Bony 23 is.
Ik weet niet of je van Boerrigter nog kan verwachten dat hij door kan groeien, grootste probleem is dat hij zijn oude niveau nooit meer gehaald heeft, dat was niet top maar wel acceptabel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit was een seizoen waarin Boerrigter door had moeten groeien; het tegenovergestelde is gebeurd. Veeg teken natuurlijk.
[..]
Aan de andere kant, als je Drogba vorig jaar in de CL bezig zag op zijn 34ste, geloof je niet dat hij nóg ouder was.
Vanaf 21 jaar pas. Als hij slaagt hier is hij dan dat geld wel waard, slaagt hij niet dan is hij weg voordat hij dat verdient.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:12 schreef ejfaar het volgende:
Het nadeel is wel dat spelers buiten de EU meteen een fiks salaris moet verdienen
klopt, al hoeft hij nog niet de 150% van het gemiddelde Eredivisie salaris te krijgen vanwege zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:12 schreef ejfaar het volgende:
Het nadeel is wel dat spelers buiten de EU meteen een fiks salaris moet verdienen
Ah ok. Dacht dat het bij elk contract wasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:15 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Vanaf 21 jaar pas. Als hij slaagt hier is hij dan dat geld wel waard, slaagt hij niet dan is hij weg voordat hij dat verdient.
Ja, er zijn wel ook regels dan al, maar dat is niet zo erg voor Ajax, meer voor kleinere clubs. 18-20 jaar=75% van het gemiddelde eredivisie inkomen, en dat is ongeveer 3 ton dus dan kom je op zo'n 225.000 uit. Ik ken de precieze salarissen niet bij Ajax, maar ik denk dat dat niet zo'n heel vreemd bedrag is voor een 18 jarige prof bij Ajax. Daarna moet je opeens 150% gaan betalen.(edit: als ik de media moet geloven verdiende Fischer 2 ton voordat hij een verbeterd contract tekende voor 7 ton eerder dit jaar)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah ok. Dacht dat het bij elk contract was
Ik vind 225K best veel voor zo'n jonge gozer die eigenlijk nog niets gepresteerd heeft. Maar goed, dat is het nieuwe beleidquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:28 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel ook regels dan al, maar dat is niet zo erg voor Ajax, meer voor kleinere clubs. 18-20 jaar=75% van het gemiddelde eredivisie inkomen, en dat is ongeveer 3 ton dus dan kom je op zo'n 225.000 uit. Ik ken de precieze salarissen niet bij Ajax, maar ik denk dat dat niet zo'n heel vreemd bedrag is voor een 18 jarige prof bij Ajax. Daarna moet je opeens 150% gaan betalen.(edit: als ik de media moet geloven verdiende Fischer 2 ton voordat hij een verbeterd contract tekende voor 7 ton eerder dit jaar)
Blijkbaar al veel vertrouwen in deze jongenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik vind 225K best veel voor zo'n jonge gozer die eigenlijk nog niets gepresteerd heeft. Maar goed, dat is het nieuwe beleid
Tuurlijk, ik vind de bedragen die in voetbal omgaan ook belachelijk, in dit geval ook. Maar uiteindelijk is het blijkbaar geen uitzonderlijk bedrag voor een 18 jarige prof bij Ajax. In dat opzicht maakt het dus vrij weinig uit of je hem uit Afrika of Denemarken haalt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik vind 225K best veel voor zo'n jonge gozer die eigenlijk nog niets gepresteerd heeft. Maar goed, dat is het nieuwe beleid
Weet jij of Ajax Karlsson al binnen heeft?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Laatste wedstrijd van het seizoen van de B1 om 12:00 op Exclusive TV.
[ afbeelding ]
AZ speelt tegen Feyenoord en Ajax tegen de nummer laatst Almere City.
Dat klopt. Je kan met 10 zulke spelers 1x een Sulejmaniloon betalen, en dan heb je het nog niet eens over transfergeldenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijkbaar al veel vertrouwen in deze jongen.
Ach als een van al die talenten die Ajax heeft gekocht doorbreekt kan het al makkelijk uit.
Officieel nog niet, zijn zaakwaarnemer zei wel dat het geen problemen zou opleveren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet jij of Ajax Karlsson al binnen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |