poep is goede mestquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:29 schreef sig000 het volgende:
Mijn plantjes beginnen weer goed te groeien.
Die van mij ook, maar dan heb ik het over zaadjes die ik uit de paprika's van de AH pluk en in de grond stopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:29 schreef sig000 het volgende:
Mijn plantjes beginnen weer goed te groeien.
Ik heb een scala aan zaadjes van allerlei nuttige planten die ik op mijn balkon laat groeien hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar dan heb ik het over zaadjes die ik uit de paprika's van de AH pluk en in de grond stop
Wmb is alles dat je bij de AH koopt en weer in de grond kunt stoppen nuttig, maar volgens mij zit je naar naughty shit (waardoor we jou en bv soury niet meer kunnen volgen na 21:00u) te hinten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een scala aan zaadjes van allerlei nuttige planten die ik op mijn balkon laat groeien hier.
Geen idee, het was niet clickable tot ik reageerde.quote:
Mijn balkon is groter en de planten lager.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's toch niet jou balkon?daar ben je wel effe een jaartje stoned van gok ik
Wel zo verstandig denk ik ..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn balkon is groter en de planten lager.
Ja, je bent gelijk heftige crimineel met zo'n balkon als op die foto.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel zo verstandig denk ik ..
Nice one Fann]quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nog één plaatje luisteren en dan ga ik er weer van tussen...
Trusten Heren !
Die is tof, ik had de LPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |