Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Dat weet ik. Hier helaas niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens van die Schepp vond men een bekentenis dat hij zijn dochters vermoord had...
Maar het is onlogisch, het paard achter de wagen spannen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als iemand zegt je mag je kinderen <nauwelijks> meer zien dan slaan veel mensen door.
En dan heeft hij gedacht: als ik ze niet mag zien, dan jij ook niet.
Waarna hij ze vermoord, op een onvindbare plek begraaft (dus vrouw kan ze nooit terugvinden of zien) en daarna ergens anders zelfmoord pleegt, zodat niet duidelijk is waar de kinderen zijn.
Misschien vinden ze nog een bekentenis, zo iemand moet toch iets hebben gehad, ik leg het uit?quote:
Hoezo? Hij wilt gewoon dat die vrouw ze niet meer kan zien als hij ze ook niet meer kan zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het is onlogisch, het paard achter de wagen spannen.
Jij denkt dat die knapen jou nodig hebben om normaal te kunnen leven, je kunt ze minder zien, en dan vermoord je ze maar, want/maar dan kunnen ze helemaal geen leven meer hebben en degene die ervoor verantwoordelijk is, volgens jou, ook niet? Als je geen leven meer hebt, kun je ook niet normaal leven, en dat wil hij bewerkstelligen voor zijn zoons, een normaal leven...
Het is zoeken naar een naald in een hooiberg inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef Doodloper het volgende:
Die kinderen kunnen zelfs bij Brussel of Apeldoorn liggen... zonder concrete aanwijzingen worden ze nooit gevonden.
De omgangsregeling werd versoberd volgens mij, wat ik las althans.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo? Hij wilt gewoon dat die vrouw ze niet meer kan zien als hij ze ook niet meer kan zien.
Als dat zo is, dan is het weel een ongelofelijkequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo? Hij wilt gewoon dat die vrouw ze niet meer kan zien als hij ze ook niet meer kan zien.
Of pure haat voor de vrouw én je zaak die slecht gaat etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is zoeken naar een naald in een hooiberg inderdaad.
Als je als vader redeneert.. als ik mijn kinderen niet mag zien, dan jij ook niet, en ze vervolgens vermoordt, dan lijkt het mij dat hij altijd al een bepaalde stoornis moet hebben gehad.. narcistisch of zo. Hij zag zijn kinderen zeker als zijn bezit, niet al 2 individuen die ook zonder hem recht op leven hebben.
Dat kan bijna niet anders, zo'n trekje moet toch eerder al door mensen bemerkt zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je als vader redeneert.. als ik mijn kinderen niet mag zien, dan jij ook niet, en ze vervolgens vermoordt, dan lijkt het mij dat hij altijd al een bepaalde stoornis moet hebben gehad.. narcistisch of zo. Hij zag zijn kinderen zeker als zijn bezit, niet al 2 individuen die ook zonder hem recht op leven hebben.
Een narcistische stoornis heeft er idd vaak mee van doen (bij vaders dan)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alleen sommige slimme en opmerkzame mensen die betreffende persoon écht goed kennen. Vaak zijn dat soort mensen juist erg charmant en innemend.. Oppervlakkig gezien..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders, zo'n trekje moet toch eerder al door mensen bemerkt zijn?
Misschien is het wel een factor geweest bij de scheiding, dat hij een stoornis heeft. Zal me niet verbazen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders, zo'n trekje moet toch eerder al door mensen bemerkt zijn?
Ja, dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een factor geweest bij de scheiding, dat hij een stoornis heeft. Zal me niet verbazen.
Dat weet ik niet hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen sommige slimme en opmerkzame mensen die betreffende persoon écht goed kennen. Vaak zijn dat soort mensen juist erg charmant en innemend.. Oppervlakkig gezien..
Is bij vrouwenmishandelaars etc ook vaak zo. Omgeving en buren snappen werkelijk waar niet dat juist DIE man zoiets kon doen..
Nou nee, want die iemand weet hoe hij in zich in groepen moet gedragen. Info genoeg over..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor.
Iemand die een stukje inlevingsgevoel mist, dat merk je wel, volgens mij.
Dat speelt bij narcisme minder volgens mij.. die mensen kijken juist nooit naar zichzelf, het ligt altijd aan een ander, ze manipuleren mensen en willen je in hun macht krijgen. Als je doorhebt dat er iets loos is, is er vaak al veel schade aangerichtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor.
Iemand die een stukje inlevingsgevoel mist, dat merk je wel, volgens mij.
Jawel, ze kijken ook graag naar soapseries idd, omdat ze dan de kunst van het omgaan met mensen kunnen observeren en leren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou nee, want die iemand weet hoe hij in zich in groepen moet gedragen. Info genoeg over..
Maar dat merk je dus echt heel snel volgens mij toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat speelt bij narcisme minder volgens mij.. die mensen kijken juist nooit naar zichzelf, het ligt altijd aan een ander, ze manipuleren mensen en willen je in hun macht krijgen. Als je doorhebt dat er iets loos is, is er vaak al veel schade aangericht
De meeste mensen proberen iemand niet te doorgronden, Als betreffende persoon oppervlakkig gezien aardig lijkt is dat al genoeg.. En het gaat niet alleen om het niet "willen" doorgronden; mensen willen zich vaak ook niet in privékwesties mengen..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, ze kijken ook graag naar soapseries idd, omdat ze dan de kunst van het omgaan met mensen kunnen observeren en leren.
Maar juist dat nekt ze, want dat is juist geen echte manier van met elkaar omgaan, en je hoeft niet eens zo scherp te kunnen observeren om dat te merken imo.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dat merk je dus echt heel snel volgens mij toch?
Ja, oke, misschien spreek ik dan vanuit mezelf.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De meeste mensen proberen iemand niet te doorgronden, Als betreffende persoon oppervlakkig gezien aardig lijkt is dat al genoeg.. En het gaat niet alleen om het niet "willen" doorgronden; mensen willen zich vaak ook niet in privékwesties mengen..
Volgens mij niet.. heb een ex waarvan ik vermoed dat ze narcistisch is, maar dat heb je niet gelijk door.. aan het eind van het liedje was ik aardig geestelijk gesloopt. Het grappige is dat ze mij altijd verweet dat ik narcistisch ben, dat schijnt een symptoom te zijn dat narcisten vaker hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dat merk je dus echt heel snel volgens mij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |