Daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je kans loopt dat nog meer jongetjes verdwijnen, wan veel van die leiding is pedofiel.

Fuck, dan hou je geen kinderen in een omtrek van 6 km2 meer over wrs.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gelukkig dat de kerk nog niet betrokken is in het geheel.

Daarom ook de nadruk op gezinnen met veel kinderen, blijft er genoeg aanwas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fuck, dan hou je geen kinderen in een omtrek van 6 km2 meer over wrs..

ik gun die moeder een goede nachtrust, want ik kan me voorstellen dat ze geen oog meer dicht doetquote:

Vast wel maar ik denk dat het duidelijk is dat ze niet meer leven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Nog niet gevondenZoeken naar een speld in een hooiberg inmiddels. Zijn er nog scenario's te bedenken waarbij ze levend worden gevonden?

Goedemorgenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:22 schreef pleeborstel het volgende:
Vreselijke zaak, spookt al dagen door mijn hoofd... Wie weet heeft de vader al dagen eerder een graf gegraven op een heel andere plek dan waar gezocht wordt. Of heeft hij ze ergens verdronken. Of heeft hij ze levend achtergelaten in een groot natuurgebied.
Ik kan maar niet begrijpen hoe iemand (in dit geval zijn eigen) kinderen kan vermoorden.

doe even normaal zeg. Deze opmerking slaat nergens op. Kunnen de trollers hier niet gewoon wegblijven?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je kans loopt dat nog meer jongetjes verdwijnen, wan veel van die leiding is pedofiel.

Ik acht de eerste optie met dat voorbereid een gat gegraven in bijvoorbeeld Duitsland best wel aanwezig. Waarschijnlijk zullen zijn gedachten zijn geweest dat na de dood hij met de kinderen voor eeuwig samen zijn en zijn ex helemaal niets heeft, alleen een grote nachtmerrie van onwetendheid. Precies wat hij wilde waarschijnlijk, wat moet die man haar gehaat hebben om tot zo'n daad te komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:22 schreef pleeborstel het volgende:
Vreselijke zaak, spookt al dagen door mijn hoofd... Wie weet heeft de vader al dagen eerder een graf gegraven op een heel andere plek dan waar gezocht wordt. Of heeft hij ze ergens verdronken. Of heeft hij ze levend achtergelaten in een groot natuurgebied.
Ik kan maar niet begrijpen hoe iemand (in dit geval zijn eigen) kinderen kan vermoorden.

Deze hele topicreeks slaat nergens op, so what's your point?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe even normaal zeg. Deze opmerking slaat nergens op. Kunnen de trollers hier niet gewoon wegblijven?

Eerder in dit topic waren we eigenlijk al tot de conclusie gekomen dat de man een narcistische persoonlijkheid had....er zijn nl. bosjes mannen die door de rechtbank en ex benadeeld worden...en die vermoorden toch hun kinderen niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik acht de eerste optie met dat voorbereid een gat gegraven in bijvoorbeeld Duitsland best wel aanwezig. Waarschijnlijk zullen zijn gedachten zijn geweest dat na de dood hij met de kinderen voor eeuwig samen zijn en zijn ex helemaal niets heeft, alleen een grote nachtmerrie van onwetendheid. Precies wat hij wilde waarschijnlijk, wat moet die man haar gehaat hebben om tot zo'n daad te komen.

Maak niet uit hoe groot het gebied is....de graven moeten toch dicht bij een weg of een pad liggen...het is pikkedonker in zo'n bos, dus zal hij zeer zeker gezorgd hebben dat hij niet teveel heen en weer moest lopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:22 schreef pleeborstel het volgende:

Wat een kort door de bocht conclusie is dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:45 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Eerder in dit topic waren we eigenlijk al tot de conclusie gekomen dat de man een narcistische persoonlijkheid had....er zijn nl. bosjes mannen die door de rechtbank en ex benadeeld worden...en die vermoorden toch hun kinderen niet.

Het klopt ook niet, er is alleen gezegd dat de kans bestaat dat hij zo'n stoornis heeft. Conclusies trekken heeft niemand gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een kort door de bocht conclusie is dat.

Kunnen we die niet eens kwijtraken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:40 schreef Copycat het volgende:
Mafkezen Vrijland (Martijn Alberda) en Micha Kat gooien het weer eens op satanische rituelen ...
http://martinvrijland.wor(...)is-en-zijn-zoontjes/
http://www.klokkenluidero(...)rek-van-jeroen-denis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |