Ik zou die 2 niet zomaar op 1 hoop gooien, zijn 2 compleet verschillende werelden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef moeke1 het volgende:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat ook niet klopt wat je zegt. Daarvoor moet je in een vechtscheiding zitten wil je daarover kunnen meepraten. Net als het gedrag van een autist/narcist.

Dat is waar, de moeder hoeft niet de aanleiding van de eventuele versoberde omgangsregeling te zijn geweest. Maar evenmin de vader, zoals hier toch ook wel vrij makkelijk wordt aangenomen. Het kán, daar niet van, maar daar kunnen wij dus simpelweg niet over oordelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:20 schreef moeke1 het volgende:
@pinklotjeblauw Wie zegt dat moeder het schuld is dat de omgang versobert is? Kan ik nergens lezen. ook niet de reden voor versobering. Nogmaals dat betekent niet dat er geen omgang is.

Om vervolgens in de file te staan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:58 schreef moeke1 het volgende:
Dan vertrek je 's morgens en niet in de avond. Belgie en Duitsland zijn immers niet zo ver.

Vraag mij ook oprecht af waarom je kinderen maakt met iemand die zo'n stoornis heeft. Ik zou het noot doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:23 schreef moeke1 het volgende:
Vertel mij wat, maar veel overeenkomsten betreffende asperger. Ex heeft beide, en dochter asperger, ander pdd-nos

quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:24 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Vraag mij ook oprecht af waarom je kinderen maakt met iemand die zo'n stoornis heeft. Ik zou het noot doen.

Dat denk ik ook niet. Briljante opmerking.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:27 schreef moeke1 het volgende:
Als de moeder had geweten dat.........had ze haar kids ook niet meegegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |