abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126340181
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:12 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Uiteindelijk bleek hij wel gestoord te zijn.
Uiteindelijk heeft hij iets gestoords gedaan inderdaad.

Maar waarmee niet gezegd is dat hij al gestoord of gevaarlijk was voordat de (v)echtscheiding ontstond, of voordat de beperkende omgangsregeling (als dat waar is) werd aangevraagd. Dat is mijn punt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126340184
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt maar ik ben er dus niet van overtuigd. Ben alleen geen deskundige, heb er geen studie naar gedaan. Het gebeurt natuurlijk wel vaak dat mensen in een impuls iets ergs doen, zoals bij een crime passionel. Maar als je dan gaat spitten in het verleden en de persoonlijkheid van de dader, denk ik dat je vrijwel altijd iets tegenkomt.. maar ja wie ben ik :+
Zoek maar eens op het Experiment van Milgram .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_126340190
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:13 schreef moeke1 het volgende:
Dat bedoel ik, dus moet er grondig iets mis zijn.......
Nee, dat hoeft dus niet. :')

Waarmee ik niet wil zeggen dat zijn daad zelf niet gestoord is geweest, dat is die natuurlijk overduidelijk wel. Maar nogmaals de man kán (hoeft niet) doorgedraaid zijn, overmand door emoties, in een accute psychose zijn geraakt etc. etc. - mogelijkheden te over - waarbij hij niet persé voordat deze man doordraaide al gevaarlijk of gek moet zijn geweest.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126340231
Een versoberde omgangsregeling houdt niet in, geen omgang. Die was er duidelijk wel anders waren de kinderen niet bij hem geweest. De zaak liep ook niet goed.
pi_126340253
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:16 schreef moeke1 het volgende:
Een versoberde omgangsregeling houdt niet in, geen omgang. Die was er duidelijk wel anders waren de kinderen niet bij hem geweest. De zaak liep ook niet goed.
Klopt, maar het lijkt mij voor iedere ouder best wel heftig als je je kinderen minder mag zien.
pi_126340256
Mogelijk is die al niet zonder reden geweest.
pi_126340262
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:11 schreef maily het volgende:

[..]

Dat weet je toch niet?
Niet negatief in ieder geval. Niemand eigenlijk uit mijn gezin eigenlijk. Zal wel per persoon heel verschillend zijn hoe je het oppakt/mee omgaat.

Of ik krijg rond mijn 30e ineens alles terug 'te verwerken' en word spontaan depressief vn het verleden. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk :P
pi_126340270
En dan vermoord je je kinderen en laat niet weten waar ze zijn?
pi_126340276
Het uitzetten van telefoon kan wijzen op een plan wat op dat moment ontstond.

*horrormodus aan
Een fysiotherapeut zal vrij goed weten hoe je een kindernekje breekt.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:18:38 #285
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126340283
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:10 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Zullen moeders nu wat meer gaan nadenken voordat ze hun kids bij hun ex weghouden
Nee, want dit is de zoveelste keer al dat zoiets als dit gebeurt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_126340284
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:14 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Zoek maar eens op het Experiment van Milgram .
Heb het even opgezocht.. dat komt er dus op neer dat de meeste mensen een 'donkere kant' hebben, die zich openbaart als de juiste omstandigheden zich voordoen
pi_126340311
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:17 schreef moeke1 het volgende:
En dan vermoord je je kinderen en laat niet weten waar ze zijn?
Dat is geen normale reactie op een dergelijke situatie nee, maar mensen doen gekke dingen als ze doordraaien, wanhopig worden, overmand zijn door emoties, depressief zijn, of .... vul maar in.

Er gebeuren ook moorden in een opwelling (vanwege vreemdgaan bijvoorbeeld). Ook niet normaal en goed te praten, maar toont wel aan wat heftige emoties met mensen kunnen doen.
pi_126340320
@pinklotjeblauw Wie zegt dat moeder het schuld is dat de omgang versobert is? Kan ik nergens lezen. ook niet de reden voor versobering. Nogmaals dat betekent niet dat er geen omgang is.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:20:36 #289
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126340322
Heeft iemand toevallig de routekaart ergens gezien van hoe vaders misschien gereden heeft?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_126340340
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef moeke1 het volgende:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat ook niet klopt wat je zegt. Daarvoor moet je in een vechtscheiding zitten wil je daarover kunnen meepraten. Net als het gedrag van een autist/narcist.
Ik zou die 2 niet zomaar op 1 hoop gooien, zijn 2 compleet verschillende werelden.
pi_126340353
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:20 schreef moeke1 het volgende:
@pinklotjeblauw Wie zegt dat moeder het schuld is dat de omgang versobert is? Kan ik nergens lezen. ook niet de reden voor versobering. Nogmaals dat betekent niet dat er geen omgang is.
Dat is waar, de moeder hoeft niet de aanleiding van de eventuele versoberde omgangsregeling te zijn geweest. Maar evenmin de vader, zoals hier toch ook wel vrij makkelijk wordt aangenomen. Het kán, daar niet van, maar daar kunnen wij dus simpelweg niet over oordelen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:22:58 #292
228921 poepa
Nergens vies van
pi_126340375
De kansen worden met de minuut kleiner....
Daar sta je dan.
pi_126340379
Vertel mij wat, maar veel overeenkomsten betreffende asperger. Ex heeft beide, en dochter asperger, ander pdd-nos
pi_126340409
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:58 schreef moeke1 het volgende:
Dan vertrek je 's morgens en niet in de avond. Belgie en Duitsland zijn immers niet zo ver.
Om vervolgens in de file te staan?
pi_126340414
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:23 schreef moeke1 het volgende:
Vertel mij wat, maar veel overeenkomsten betreffende asperger. Ex heeft beide, en dochter asperger, ander pdd-nos
Vraag mij ook oprecht af waarom je kinderen maakt met iemand die zo'n stoornis heeft. Ik zou het noot doen.
pi_126340430
Als je alles van te voren weet. Als je weet wat de stoornis inhoud zou je deze vraag niet stellen.
pi_126340439
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:24 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Vraag mij ook oprecht af waarom je kinderen maakt met iemand die zo'n stoornis heeft. Ik zou het noot doen.
:').
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:26:10 #298
228921 poepa
Nergens vies van
pi_126340455
Voor raar gedrag is niets eens een stoornis nodig.
Daar sta je dan.
pi_126340467
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

:').
Ja, ik word ongemakkelijk van mensen met asperger. Tot nu toe dan :')
pi_126340472
Als de moeder had geweten dat.........had ze haar kids ook niet meegegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')