iedereen om de tuin leiden?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:57 schreef Pacman11 het volgende:
[..]
Er is iets waardoor hij z'n vakantie naar België niet heeft doorgezet en terug is gereden.
Kindertjes die terug naar mama wilden?
Een ongeluk?
Opzet?
Vind dat eerder andersom eigenlijk.. ik geloof zelf niet in een theorie dat iemand volkomen normaal is en door kortsluiting opeens iets vreselijks kan doen, in mijn ogen is er dan altijd al een (latente) stoornis geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan valt het me des te meer van je tegen dat je zo bekrompen over komt.
Of hongerige varkens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je echt iemand helemaal wil laten verdwijnen, heb je alleen een bak met zoutzuur nodig.
Je kan het niet geloven, toch is er geen speld tussen te krijgen. Mensen hoeven niet persé een stoornis te bezitten om tot zulke daden over te gaan. Mits de juiste omstandigheden of emoties is iedereen tot gruweldaden in staat, daar ben ik van overtuigd. Je zult ervan versteld staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind dat eerder andersom eigenlijk.. ik geloof zelf niet in een theorie dat iemand volkomen normaal is en door kortsluiting opeens iets vreselijks kan doen, in mijn ogen is er dan altijd al een (latente) stoornis geweest.
Ze zijn al vijf dagen zoek ,lijkt me niet dat hij in een impuls gehandeld heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Of hongerige varkens.
Maar denk eigenlijk niet dat hij dit heeft gedaan. Want deze manieren kosten toch best wat tijd, niet?
Dat hij ze op een afgelegen plek heeft begraven of gewoon laten liggen lijkt me een grotere kans. Ik denk niet dat hij er zo veel voorbereiding aan heeft getroffen.
Hoezo? Er zijn zo veel plekken waar hij met die auto langs is gekomen waar hij tussendoor kan zijn gestopt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:07 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ze zijn al vijf dagen zoek ,lijkt me niet dat hij in een impuls gehandeld heeft
Ik hoop dat dat bestaat en hij heel veel lijdt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:58 schreef Xan21 het volgende:
Ja hij wilde naar een oord waar het heel heet is, daar zit ie nu
Nog nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:07 schreef moeke1 het volgende:
Er zijn mensen die maken ergere dingen mee. Zoals de moeder nu........... Die beroven zich ook niet van het leven.
Heb ik ook meegemaakt tot mijn 12e. En nog steeds twee ouders die elkaar af en toe het leven letterlijk zuur willen maken. Maar ik ben er niet anders door geworden uiteindelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:52 schreef moeke1 het volgende:
We zullen zien. Mijn kids hebben geweld meegemaakt. Ik ben niet voor niets gescheiden. Het is waar dat in veel vechtscheidingen sprake is van een stoornis. Ook voor moeders. Een moeder die doelbewust kids weghoud bij een zorgzame vader is niet goed te praten. Ik zou willen dat ik zo'n ex had.
Van Elsloo richting Rhenen, kom je ook langs 'de grote peel'. Een groot moerasgebied.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn zo veel plekken waar hij met die auto langs is gekomen waar hij tussendoor kan zijn gestopt.
Nee dat is niet van belang.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:51 schreef Ireth het volgende:
Is het van belang wie de meest bekrompen persoon in dit topic is?![]()
Het is iig een feit dat Jeroen een kortsluiting heeft gehad en er 2 kinderen zoek zijn.
Dat weet je toch niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:08 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Maar ik ben er niet anders door geworden uiteindelijk.
Same here, toch blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:08 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt tot mijn 12e. En nog steeds twee ouders die elkaar af en toe het leven letterlijk zuur willen maken. Maar ik ben er niet anders door geworden uiteindelijk.
Ik begrijp je punt maar ik ben er dus niet van overtuigd. Ben alleen geen deskundige, heb er geen studie naar gedaan. Het gebeurt natuurlijk wel vaak dat mensen in een impuls iets ergs doen, zoals bij een crime passionel. Maar als je dan gaat spitten in het verleden en de persoonlijkheid van de dader, denk ik dat je vrijwel altijd iets tegenkomt.. maar ja wie ben ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kan het niet geloven, toch is er geen speld tussen te krijgen. Mensen hoeven niet persé een stoornis te bezitten om tot zulke daden over te gaan. Mits de juiste omstandigheden of emoties is iedereen tot gruweldaden in staat, daar ben ik van overtuigd. Je zult ervan versteld staan.
Uiteindelijk bleek hij wel gestoord te zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee dat is niet van belang.
Ik erger mij alleen aan de hoeveelheid voorbarige conclusies.
Ook wat mensen zelf eventueel hebben meegemaakt in een scheiding is niet van belang, en dat maakt eveneens niet alle mannen bij voorbaat al 'verdacht'.
We weten simpelweg niet hoe die relatie en scheiding is verlopen, en daar valt achteraf na zo'n gruwelijke daad moeilijk een standpunt over te vormen. Het is makkelijk de schuld eenzijdig bij de vader neer te leggen (uiteraard is hij de verantwoordelijke voor deze guwelijke daad), maar dat maakt niet dat hij voor deze daad persé ook een gevaarlijke of gestoorde man moet zijn geweest.
Moeilijk hé om te bevatten dat een ieder mens anders kan reageren op dramatische gebeurtenissen en ellende.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:07 schreef moeke1 het volgende:
Er zijn mensen die maken ergere dingen mee. Zoals de moeder nu........... Die beroven zich ook niet van het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |