abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126339525
Overigens over de verstopplek: Ik denk dat je op een moment als dat (je kinderen net omgebracht, zelf in de laatste minuten van je leven) je wel heel veel kan en heel veel kracht hebt...
pi_126339529
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:34 schreef moeke1 het volgende:
Er staat niet ALLE, er staat vaak.
Ja maar ik vind het allemaal wat te kort door de bocht.

Er moet schijnbaar een etikketje op die man geplakt worden om het te kunnen verklaren, of om duidelijk het goede van het kwade te scheiden ofzo, maar zo simpel ligt het gewoon niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126339579
Mogelijk zal er nog wel meer bekend worden. Een vechtscheiding zegt al genoeg. Ik ben er iig van overtuigt dat er weldegelijk iets mis was met die man.
pi_126339626
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:41 schreef moeke1 het volgende:
Mogelijk zal er nog wel meer bekend worden. Een vechtscheiding zegt al genoeg. Ik ben er iig van overtuigt dat er weldegelijk iets mis was met die man.
Ik ben van mening dat dat jouw bekrompenheid typeert.

Een vechtscheiding (als dat het geval is geweest, ook dat is speculeren) komt vaak van 2 kanten, en er komen zovaak scheidingen voor waarin beide (ex)partners elkaar het leven zo moeilijk mogelijk maken zonder dat daarbij duidelijk een hoofdschuldige valt aan te wijzen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126339659
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat ook niet klopt wat je zegt. Daarvoor moet je in een vechtscheiding zitten wil je daarover kunnen meepraten. Net als het gedrag van een autist/narcist.
pi_126339688
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef moeke1 het volgende:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat ook niet klopt wat je zegt. Daarvoor moet je in een vechtscheiding zitten wil je daarover kunnen meepraten. Net als het gedrag van een autist/narcist.
Nee dat vind ik zo'n dooddoener. Ben ik niet met je eens. Overigens heb ik zelf ook een vechtscheiding meegemaakt, zowel zelf (maar dan in de positie als kind van de te scheiden partners) als in mijn omgeving.

Dus ook dat typeert je bekrompenheid naar mijn mening, sorry als ik je daarmee beledig overigens, maar je komt gewoon niet heel ruimdenkend over.
pi_126339689
Mensen die niet weten hoe het werkt, zullen je voor gek verklaren als je verteld hoe die persoon werkelijk is. Een vriendelijk sociale man, was toch rustig...............
pi_126339714
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:47 schreef moeke1 het volgende:
Mensen die niet weten hoe het werkt, zullen je voor gek verklaren als je verteld hoe die persoon werkelijk is. Een vriendelijk sociale man, was toch rustig...............
Ik begrijp dat het heel heftig en vervelend is geweest wat jij hebt meegemaakt. Maar jouw situatie is natuurlijk niet leidend voor alle relaties en (vecht)scheidingen hé.
pi_126339718
Nee, ik ben niet ruimdenkend. Maar door schade en schande ouder geworden. Ik werk met 250 gedetineerden, waarvan ruim 80% een psychische stoornis heeft. Ik heb 2 kinderen met een diagnose, een ex man met diagnose. Wie is hier bekrompen?
pi_126339723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:49 schreef moeke1 het volgende:
Nee, ik ben niet ruimdenkend. Maar door schade en schande ouder geworden. Ik werk met 250 gedetineerden, waarvan ruim 80% een psychische stoornis heeft. Ik heb 2 kinderen met een diagnose, een ex man met diagnose. Wie is hier bekrompen?
Dan valt het me des te meer van je tegen dat je zo bekrompen over komt. :')
pi_126339729
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:47 schreef moeke1 het volgende:
Een autist?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:51:25 #237
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_126339737
Is het van belang wie de meest bekrompen persoon in dit topic is? }:|

Het is iig een feit dat Jeroen een kortsluiting heeft gehad en er 2 kinderen zoek zijn.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_126339760
We zullen zien. Mijn kids hebben geweld meegemaakt. Ik ben niet voor niets gescheiden. Het is waar dat in veel vechtscheidingen sprake is van een stoornis. Ook voor moeders. Een moeder die doelbewust kids weghoud bij een zorgzame vader is niet goed te praten. Ik zou willen dat ik zo'n ex had.
pi_126339772
Als je echt iemand helemaal wil laten verdwijnen, heb je alleen een bak met zoutzuur nodig.
pi_126339773
Je ketent ze eerst aan elkaar met een handboei of tiewraps voor mijn part.
Dan kan je ze in alle rust om zeep helpen .
Daarna rij je naar een begraafplaats waar je ze in een graf dumpt.
Met simpele middelen is de steen te verrollen en aangezien je over verharde/grind paden loopt is het zweetspoor minimaal.
Buitje erover en geen speurhond die nog wat oppikt.
Al zouden er aanwijzingen zijn dat ze op zo'n plek zijn verborgen ,dan nog is het nagenoeg onmogelijk
om de preciese locatie vast te stellen.zeker wanneer je een niet te oud gedolven graf neemt ,(dat de ontbinding een beetje gelijk opgaat ).
hebben we het nog geeneens gehad over de weerstand bij nabestaanden en dergelijke om op zo'n plek tot actie over te gaan .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_126339776
Een zorgzame vader voor de kinderen bedoel ik dan..
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:54:40 #242
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126339795
JerryLee bij stap 1 zie ik al problemen (kinderen die wegrennen voordat je ze vast kan maken).
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  Spellchecker zaterdag 11 mei 2013 @ 10:54:43 #243
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_126339796
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:53 schreef JerryLee het volgende:
Je ketent ze eerst aan elkaar met een handboei of tiewraps voor mijn part.
Dan kan je ze in alle rust om zeep helpen .
Daarna rij je naar een begraafplaats waar je ze in een graf dumpt.
Met simpele middelen is de steen te verrollen en aangezien je over verharde/grind paden loopt is het zweetspoor minimaal.
Buitje erover en geen speurhond die nog wat oppikt.
Al zouden er aanwijzingen zijn dat ze op zo'n plek zijn verborgen ,dan nog is het nagenoeg onmogelijk
om de preciese locatie vast te stellen.zeker wanneer je een niet te oud gedolven graf neemt ,(dat de ontbinding een beetje gelijk opgaat ).
hebben we het nog geeneens gehad over de weerstand bij nabestaanden en dergelijke om op zo'n plek tot actie over te gaan .
dat is een spannend boek...
pi_126339799
Bedwelmen, vergif?
pi_126339803
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
JerryLee bij stap 1 zie ik al problemen (kinderen die wegrennen voordat je ze vast kan maken).
5-deurs auto dus kindersloten
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_126339818
Er zou toch 1 kind voorin hebben gezeten?
pi_126339830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:52 schreef moeke1 het volgende:
We zullen zien. Mijn kids hebben geweld meegemaakt. Ik ben niet voor niets gescheiden. Het is waar dat in veel vechtscheidingen sprake is van een stoornis. Ook voor moeders. Een moeder die doelbewust kids weghoud bij een zorgzame vader is niet goed te praten. Ik zou willen dat ik zo'n ex had.
En wat vind je van een moeder die haar kinderen weg houdt omdat de vader hen financieel laat barsten en de alimentatie niet betaalt? Ik heb wel eens met dit soort zaken te maken, het ergert mij mateloos als vaders hun rechten opeisen m.b.t. hun kinderen maar verder totaal geen verantwoordelijkheid nemen en hen laten barsten. In zo'n geval vind ik het niet vreemd om je kind bij je ex weg te houden.
pi_126339845
Mijn ex wil de medicatie van mijn dochter niet betalen............
pi_126339851
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:31 schreef moeke1 het volgende:
Men rijdt niet 170 km naar het zuiden als je bent doorgedraaid. Dan handel je direct. Hij had immers de tijd zich 170 km lang zich te bedenken. En op zijn minst na de daad, te laten weten waar de kinderen zijn.
Er is iets waardoor hij z'n vakantie naar België niet heeft doorgezet en terug is gereden.
Kindertjes die terug naar mama wilden?
Een ongeluk?
Opzet?
pi_126339857
Geloven jullie echt dat hij met vakantie wilde gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')