Ik heb al diverse aanpassingen gemaakt in het lijstje hierboven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:02 schreef Coos het volgende:
Heeft het nog wel zin om een prognose voor het komend weekend te maken.
Ik vraag me dat af omdat er eigenlijk geen correcte uitslag en algemeen klassement meer wordt opgemaakt. Na Zwitserland hebben diverse mensen gezien dat er fouten in de telling zaten en dat aangegeven maar er gebeurde niets mee.
Als jullie er geen zin meer in hebben kan je dat beter zeggen, hoef ik ook niet over komend weekend na te denken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:21 schreef baggerbaas het volgende:
Nederland
1. B. Mollema
2. L. Boom
3. N. Terpstra
4. P. Weening
5. S. Langeveld
België: G. Meersman
Duitsland: P. Martens
Frankrijk: T. Voeckler
Spanje: A. Valverde
Italië: F. Pellizotti
Mijn excusus, ik wist niet dat je druk bezig ben met je studie. Dat gaat voor natuurlijk maar ik dacht dat je het niet in je eentje deed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb al diverse aanpassingen gemaakt in het lijstje hierboven.. Heb alleen niet op iedereen gereageerd.
Oh en het lijstje moet nog worden ingevuld in de algemene sheet. Dat soort dingen schieten er bij mij een beetje bij in de laatste tijd om het direct te doen. Ben meer met mijn scriptie bezig en als ik dan even rust heb dan doe ik ook helemaal niets. Ik kan nu niet meer editen, maar ik zal je score meenemen.
. Ik zal het vanmiddag even doen.
Die ander is een lul die twee scripties moet inleveren de komende maand.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn excusus, ik wist niet dat je druk bezig ben met je studie. Dat gaat voor natuurlijk maar ik dacht dat je het niet in je eentje deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |